Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virheellinen raskausdiapetes ärsyttää omakannassa

Vierailija
16.01.2020 |

Mulla tapahtui muutama vuosi sitten virhe sokerirasituksessa. Neuvolatäti ei saanut tietokonetta auki kun sovimme sokerirasituksesta ja unohti kertoa säännöt mitä pitää tehdä sitä ennen. Menin sitten ensimmäistä kertaa sokerirasitukseen ja olin vahingossa 8 tuntia syömättä. Niin ärsyttää tää virhe. Siinä oli kaikkea sukulaisen kuolema...
Tietenkin 8 tunnin paastolla arvot näytti, että mulla olisi ollut raskausdiapetes. Kerroin asiasta neuvolassa ja loppuraskauden mittailin kotona arvoja ja välillä neuvolatäti mittaili mun arvoja. Sanoi aina ääneen ”onpa pieniä arvoja” Eli mulla ei oikeasti ollut mitään diapetesta.
Nyt odotan toista lasta ja ihan ärsyttää kun oma kannassa lukee aina se ensimäisessä raskaudessa raskausdiapetes. Jos käyn eri asian takia lääkärissä kuin raskauden niin sanovat lääkärit heti aluksi ai sulla on ollu raskausdiapetes.
Vähän aika sitten yksi hoitaja alkoi jakamaan mulle ruokavalio-ohjeita. Ja nyt oli kirjoitettu ensimmäisessä raskaudessa raskausdiepetes jota hoiti ruokavaliolla -.-
Siis eikö sitä saa mitenkään poistettua omakannasta? Virheellinen tieto kulkee koko ajan mukana.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä kertaa ei sitten ole. Ei siinä sen kummempaa. Korjaukset virheellisiin kirjauksiin pitää tehdä kunkin hoitopaikan ohjeen mukaan kirjallisesti pyytäen. Ohjeet saat esimerkiksi neuvolan ylihoitajalta.

Vierailija
22/23 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 8h paaston jälkeen arvo on 5,3 niin ei se 12h paaston jälkeen sen matalampi ole, mutta korkeampi saattaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 8h paaston jälkeen arvo on 5,3 niin ei se 12h paaston jälkeen sen matalampi ole, mutta korkeampi saattaa olla.

Eikö se laske mitä kauemmin on syömättä?

No mittailin sitten loppuraskauden kotona 12 tunnin syömättömyyden jälkeen ja arvot alkoi aina numerolla 3 tai 4.

Vauvakin oli pieni 3010g

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi