Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri paikalla ja voin vastata pariin asialliseen, mielenkiintoiseen kysymykseen.

Vierailija
20.06.2006 |

Jos vastaus vähän kestää, se ei johdu siitä että googlaisin sivuja ja etsisin epätoivoisesti vastausta. Olen kyllä lääkäri ja vastaan rehellisesti jos en tiedä. En työskentele enää yleislääkärinä mutta vastailen kysymyksiinne jos vain osaan :-)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskimmäinen varvas. Luulin ensin että ihan perinteistä ihottumaa, mutta nosti kynnen irti ja vuosi nestemäistä jotain yökköä kynnen alta. Nyt tulehdus levinnyt koko varpaaseen niin että puoli varvasta tulehtuneena. Siitä menee iho tosi helposti rikki ja vuotaa, muuten ihan siisti, siinä on tuntoa eikä kovin turvota. Olen käyttänyt siihen eloconia (koska epäilen sen olevan ihottumaa) ja lisäksi mulla on sienikuuri päällä pottuvarpaan kynsien takia

Vierailija
22/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiinnosta mutta tuskin enää vastaan.

Oikein hyvää kevättä joka iikalle!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynsivallin tulehdukselta. Sellaisen diagnoosin minä ainakina aikoinaan sain vastaaviin oireisiin. Siihen varmaan auttaa antibiootit.

t: ei ap

Vierailija
24/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta seuraaja.

Vierailija
25/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sille joka ihmettelit etten vastaa kaikkiin kysymyksiin.

Siihen menisi kuule melko pitkä aika enkä ajatellut olla koneella kuin hetken. Mielestäni tämän ilmaisin ihan selkeästi - kiitos sille joka asiasta jo huomautti.

Hyvää KESÄÄ kaikille

t ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi