Voi hel.... ! Jokuk ertoi ulkomaalaiselle että hän on komea ja suomalaisten naisten mieleen...
Olen pulassa ja mies on tosi vihainen. Mulla on siis tosi komea välimeren mies, ollaan naimisissa ja kaksi lastakin. Olen alusta asti antanut miehen ymmärtää, että suomalaiset naiset pitävät tummaa hipiää, jykevää leukaa ja suoraa nenää ja mustia hiukasia epämiellyttävinä. Ihan vaan siis sen takia ettei tarvitsisi niin mustasukkaisesti miestä vahtia. Ja hyvin on mennyt tähän asti, mutta mies tuli aamulla duunista ja oli vihainen kun jotkut ämmät varmaan oli sille siellä kertoneet, etteivät suomalaiset naiset suinkaan pidä kotimaista pottunokka taikinanaamaa ylivertaisena. Mies siis nyt tiedostaa oman ulkonäkönsä, ja pelkään ettei enää mun kanssa viihdy.
Kyllähän mä tavallaan pelkäsin ettei tää ikuisuuksiin pysy salassa, mutta toivoin kuitenkin. Ja mies tietysti tempperamenttinen eikä helposti lepyteltävissä. Se on illalla ravintolaan menossa kavereidensa kanssa ja tietty kostaa mulle.
voi prklm, mitä nyt teen ?
Kommentit (3)
Ei kai teidan suhde ole siita kiinni onko miehesi hyvan nakoinen muiden naisten mielesta vai ei. En voi ymmartaa edes miksi olisit valehdelut tollaista alkuun. Oletko niin epavarma itsestasi ja miehestasi, etta uskot miehesi jattavan tai pettavan sinut jos joku kehuu tai kiinnittaa huomiota haneen.
Olen itse valimeren komean :) miehen kanssa naimisissa, ja me aina vaan nauretaan ja vitsaillaan kun jotkut naiset kuolaa sen peraan.
26 vuotta ollaan oltu naimisissa, enka ikina ole pelannyt moista. Tiedan mieheni moraalin ja perhe arvon, ja tiedan ettei han peta mua yhtaan sen enempaa kuin mina pettaisin hanta.
Kylla se viha ja tempperamentti siita rauhoittuu, mutta jos miehesi menee kavereiden kanssa ulos ja kostaa tai pettaa sinua taman asian takia niin sano hallelujah ja eroa. Ei tollainen mies ole edes pitamisen arvoinen.
Kuulostaa hyvin lapselliselta touhulta!
Ei elämää ja totuutta voi paeta. Mitä merkitystä sillä on teidän suhteeseenne, pitävätkö muuta naiset miestäsi komeana vai ei? Jos hän haluaa olla kanssasi, niin ihan sama mitä muut ajattelee. Jos taas merkkaa mitä muut ajattelee, niin sillon on aika erota ja antaa miehen mennä. Vai onko ongelma suhteessanne tuo valehtelu?
Muuten en käsitä mitä merkitystä tuolla hyvännäköisyys jutulla on. Jos onttaa hyvännäkösen miehen voi olla että sitä " joutuu vahtimaan" mikä taas ei auta miään.