Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehekkäät kädet naisella. Mulla on yhtä iso käsi kuin miehelläni-häpeän käsiäni.

Vierailija
16.01.2020 |

Miten muut isokätiset naiset pärjäävät asian kanssa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa yhtään. Hyvät kädet nämä on.

Vierailija
2/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan sun miettiä muita asioita, koska tuolle et voi mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan muu huomaa niitä.

Vierailija
4/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei häpeä, että hänellä on yhtä pienet kädet kuin vaimollaan?

Vierailija
5/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin taata että ainakaan kukaan mies ei välitä käsiesi koosta paskan vertaa. Niitä kiinnostaa vain peräsin ja purjeet :D

Vierailija
6/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mikään ongelma. Turha sellaista on hävetä. Ruotsalaiset kulkevat kädet taskussa, koska he häpeävät sitä, että heidän sormensa ovat eripituiset.

Vierailija
7/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne sun kädet terveet ja toimivat? Jos on, niin yrittäisit olla kiitollinen siitä.

Vierailija
8/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua transnaiseksi oleteta, ellei sinulla ole todella matala ääni ja olet todella pitkä, jos siis sitä ajattelet. Toisaalta voisi jo päästä eteenpäin ajattelusta, että tietyt asiat on miehekkäitä tai naisellisia ja varsinkin siitä, että se tekee ihmisestä huonomman. Jos näin olisi, eihän sinulla olisi miestä.

Vierailija
9/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ja miehekäs ei ole sama asia. Tässäkään.

Vierailija
10/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ei häpeä, että hänellä on yhtä pienet kädet kuin vaimollaan?

Miksi häpeäisi, jos hänellä on tavallisen kokoiset miehiset kädet? Toisaalta miksi häpeäisi, jos ne olisivat naiselliset, sekö tekee huonommaksi?

Vierailija
11/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kassalla saadessani vaihtorahat järkytyin. Tajusin kassa naisen käden olevan samankokoinen kuin oma 10cm leveä kämmeneni. Piti vilkaista uudelleen onko se tosiaan nainen.

Vierailija
12/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa samankokoiset sormukset, mies on hoikkasorminen ja mulla on nakit. 

Vierailija
13/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, minulla on miehen pää. 

Vierailija
14/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sun vaaksa on?

Vierailija
15/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) asialla ei ole miehellesi merkitystä

2) asialla on miehellesi hitonmoinen merkitys mutta siitä huolimatta hän on ruvennut mieheksesi vain voidakseen sitten päättää suhteen tuon asian vuoksi

Vierailija
16/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen, minulla on miehen pää. 

Mitä? Miten se eroaa naisen päästä? Mä olen aina luullut, että ne on samanlaiset, kasvot toki eroaa sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
17/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on miehen kanssa samankokoiset sormukset, mies on hoikkasorminen ja mulla on nakit. 

Sain isäni vanhan vihkisormuksen. Se mahtuu ainoastaan pikkurilliini. Isäni on kyllä minua paljon lyhyempi.

Olen tapaillut miestä, jonka kanssa minulla on samankokoiset kädet. Ei haitannut yhtään. :) Minulla ei siis ole erityisen suuret kädet, vaan miehillä on ollut pienet kädet.

Vierailija
18/26 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kivannäköisillä, normaalikokoisilla käsillä varustettu henkilö kommentoi, että "eihän niitä käsiä kukaan katso" tai "jos sulla on terveet, toimivat kädet, niin ole kiitollinen". Mikäs niissä omien käsien koon kritisoimisessa on sen huonompaa, kuin hiusten, pään mallin, nenän koon tmv. kritisoinnissa. Käsien kokoon ei voi vaikuttaa, korkeintaan valitsemalla vähän fyysistä nostelua vaativa työ, sillä raskas fyysinen, käsillä tehtävä työ voi muuttaa käden kokoa&muotoa jonkin verran.

Itselläni on naiseksi suuri käsi. Ei ihan mieheni käden kokoinen, mutta eniten häpeilen sormien massiivisuutta ja joidenkin sormien rumanmallisia kynsiä. Käteni on suurimpia naisten käsiä mitä tunnen ja olen hävennyt käsiäni salaa ihan lapsuudesta saakka. Itsensä kritisointia kun pidetään itsekeskeisenä turhamaisuutena, vaikka itselläni siihen liittyy puhdas häpeä, toivoisi, että kädet olisivat edes kivan malliset. Omaan käsikriittisyyteen vaikuttanee tädin käsiini liittyvä tölväisy joskus muinoin nuoruudessa.

Iän myötä käsien iho on lisäksi ikääntynyt kurjasti, vaikka hoidan käsiä säännöllisesti. Yritän pitää kynnet siisteinä, mutta kuvataiteilijana kädet on jatkuvasti aika kovilla. Maalia kynsien alla, jatkuva peseminen ja erilaisilla aineilla läträäminen (nykyään käytän öljyä puhdistamiseen, se on vähän helpottanut pahimpaan käsien kuivumiseen)pahentaa tilannetta. Talvisin iho halkeilee kuivuessaan, eikä siihen auta oikein mikään. Pahinta on se, että järsin kynsiäni ajoittain, tosin tämä on lähestulkoon loppunut korona-aikana. Välillä vanhasta tottumuksesta joku sormen kylki on kuitenkin eksynyt hampaisiin...

Sanoisin ap:lle, että pidä kädet siisteinä, kynnet kauniina ja keskitä muiden huomio muualle kuin käsiisi. Ehkäpä kasvoihin, ihaniin koruihin tai kiinnostaviin vaatteisiin. Tietysti itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on, on kaikkein tärkeintä ja sen arvostaminen, että on muuten terveet kädet jne. Itseäni helpottaa tieto siitä, että tiedän muitakin naisia, joilla on suuret kädet.

Vierailija
19/26 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka iso käsi sinulla sitten on? Mittaa keskisormen päästä ranteeseen. Itselläni on 19cm ja olen mies. 

Vierailija
20/26 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot kädet ja olen näihin tyytyväinen. Saa mm. kätevästi avattua säilykepurkkien kannet ja käsiin mahtuu vaikka 8 kauppakassia kerralla. Tykkään olla vahva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan