Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen haluaa "virallistaa" suhteen ja vakavoitua, itse en ole valmis

Vierailija
16.01.2020 |

Nautin kyllä hänen seurasta ja seksistä, mutta en ole valmis suhteeseen. Haluaisin pitää juttumme kasuaalina ja katsoa mitä käy.

Miten säilytän nykyisen tilanteen, kun nainen haluaa vakavamman suhteen? Annanko vähän pikkusormea tyyliin esitän että ehkä voisin alkaa vakavaan suhteeseen mutta sitten jossain kohtaa otan etäisyyttä hetkeksi koska "mun on vaikea luottaa ihmisiin ja rakastua kun olen saanut niin monta kertaa näpeilleni" tms nyyhkytarina😃

M28

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuollaisen miehen kanssa. Olen sanonut hänelle että haluan sitoutua ja hän viihtyy seurassani ja tykkää seksistä, mutta on saanut niin usein näpeilleen. Sanoin myös että olisi parempi lopettaa suhde kun halutaan eri asioita ettei viitsisi tuhlata aikaan. Hän halusi yrittää vielä ja pyysi mua kanssaan syömään ja osittain toivon että hän haluaa keskustella, mutta todennäköisesti pelannut mielessään homman niin että saa seksiä illallisen jälkeen, mutta eipä saa!

Menen ilmaiselle lounaalle, syön ja juon oikein pitkän kaavan mukaan hänen piikkiinsä ja lopuksi jätän pokaamaan baarista näitä jotka tollaiseen leikkiin ovat valmiita.

Itsekin olen ties kuin monet kerrat yrittänyt laittaa jutun jäihin, kun on ollut vahva epäilys ettei hän ole tosissaan mutta en vaan osaa päästää irti :( tykkään tosi paljon olla hänen kanssaan ja hänestä on tullut mulle myös jo tosi hyvä ystävä. Tiedän kun tämä juttu päättyy menetän hänet myös tärkeänä ystävänä :( mutta en tässä kauaa enää ala roikkumaan kyllä tää epävarmuus kuitenkin syö niin pahasti itsetuntoakin

Onko se ihan varmaa, että menetät hänet ystävänä? En tietenkään tunne teitä sen tarkemmin, mutta ajattelisin, että jos pystyisitte eroamaan ennen kuin on "pakko", niin välinne saattaisivat jäädä hyviksi ja voisitte jatkaa ystävyyspohjalta?

Vierailija
42/51 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, niin valitettavan totta on ollut jossain vaiheessa minunkin elämää. Onneksi löysin hyvän miehen, joka rakastaa minua, eikä haaveile muista. Elostelija etsii edelleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuollaisen miehen kanssa. Olen sanonut hänelle että haluan sitoutua ja hän viihtyy seurassani ja tykkää seksistä, mutta on saanut niin usein näpeilleen. Sanoin myös että olisi parempi lopettaa suhde kun halutaan eri asioita ettei viitsisi tuhlata aikaan. Hän halusi yrittää vielä ja pyysi mua kanssaan syömään ja osittain toivon että hän haluaa keskustella, mutta todennäköisesti pelannut mielessään homman niin että saa seksiä illallisen jälkeen, mutta eipä saa!

Menen ilmaiselle lounaalle, syön ja juon oikein pitkän kaavan mukaan hänen piikkiinsä ja lopuksi jätän pokaamaan baarista näitä jotka tollaiseen leikkiin ovat valmiita.

Itsekin olen ties kuin monet kerrat yrittänyt laittaa jutun jäihin, kun on ollut vahva epäilys ettei hän ole tosissaan mutta en vaan osaa päästää irti :( tykkään tosi paljon olla hänen kanssaan ja hänestä on tullut mulle myös jo tosi hyvä ystävä. Tiedän kun tämä juttu päättyy menetän hänet myös tärkeänä ystävänä :( mutta en tässä kauaa enää ala roikkumaan kyllä tää epävarmuus kuitenkin syö niin pahasti itsetuntoakin

Onko se ihan varmaa, että menetät hänet ystävänä? En tietenkään tunne teitä sen tarkemmin, mutta ajattelisin, että jos pystyisitte eroamaan ennen kuin on "pakko", niin välinne saattaisivat jäädä hyviksi ja voisitte jatkaa ystävyyspohjalta?

En kestäisi nähdä häntä toisen kanssa :(

Vierailija
44/51 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistypä. Olet nolo, jos et voi totuutta sanoa.

Vierailija
45/51 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettava totuus on, että juuri kukaan mies ei kaipaa naisia "ystäväkseen". Jos toosaa ei ole tulossa, niin ei ole mitään syytä viettää aikaa naisen kanssa.

Vierailija
46/51 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen aloitusta provoksi, mutta neuvon silti AP:tä ja hänen kanssaan samassa tilanteessa olevia tekemään kaikkensa, että saisi mahdollisimman paljon seksiä. Yllättävän äkkiä tulee nimittäin vastaan se hetki, kun alkaa tulla vaikeuksia löytää halukkaita kiihottavia kumppaneita, ja omakin potenssi alkaa heiketä. Eli ruiski vain menemään ap ja nauti vakitoosasta (ja satunnaisista jos sellaisia saat) täysin rinnoin niin kauan kuin sitä kestää!

m48

Vierailija
47/51 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku ei-koskaan-yhdessä-asunut-mutta-lukuisia-suhteita-läpikäynyt m35 kysyy, tarkoittaa naisen mielestä suhteen "virallistaminen" sitä, että ei saa enää käydä baarissa koskaan, ei viettää aikaa kavereiden kanssa, ei harrastuksia jos niihin edes etäisenä lieveilmiönä saattaa liittyä jompi kumpi edellä mainituista, eikä mitään muutakaan kuin kotona tylsistelyä jota kutsutaan "yhteiseksi laatuajaksi" tai  yhdessä sukulaisissa näytillä ravaamista, eli toimintoja joilla voi sitten kutsua itseään "aikuiseksi" ja "vastuulliseksi" ja "kypsäksi" ja.. no vaikkapa tylsäksi. Siinä sivussa kehustellaan vähän itseämme miten ollaan räiskyviä persoonia jotka elää täyttä elämää, siellä kotisohvalla. Onko näin?

Vierailija
48/51 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu täynnä epämiehekkäitä vässyköïtä. Hyi vïttu.

Vierailija
49/51 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu täynnä epämiehekkäitä vässyköïtä. Hyi vïttu.

Niinpä. Kotona hissuttelu kun on ultimaalisen alfauroksen merkki, sellainen se on MIES!

Vierailija
50/51 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kammottavia epäempaattisia sikoja.😔

Vierailija
51/51 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimafantasia. Todellisuudessa mies pääsee koska vain takaisin herkuttelemaan hunajaruukullesi. Vai torjuisitko hänet puolikkaan viinipullon jälkeen yksinäisenä lauantai-iltana kun hän "kyselee kuulumisia" ohimennen whatsappissa?

Hunajaruukulleni on suorastaan muodostunut jo jono, pitkään uskoin hänen toimintaansa, mutta nyt pakasta seuraava. WA:ssa toimii blokkaus selkärangattomille surkimuksille, jotta voin nauttia viinini rauhassa, hyvässä seurassa.