Nainen haluaa "virallistaa" suhteen ja vakavoitua, itse en ole valmis
Nautin kyllä hänen seurasta ja seksistä, mutta en ole valmis suhteeseen. Haluaisin pitää juttumme kasuaalina ja katsoa mitä käy.
Miten säilytän nykyisen tilanteen, kun nainen haluaa vakavamman suhteen? Annanko vähän pikkusormea tyyliin esitän että ehkä voisin alkaa vakavaan suhteeseen mutta sitten jossain kohtaa otan etäisyyttä hetkeksi koska "mun on vaikea luottaa ihmisiin ja rakastua kun olen saanut niin monta kertaa näpeilleni" tms nyyhkytarina😃
M28
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Haluatko siis panna muitakin naisia samalla?
Mikä ettei. Vaihtelu virkistää. Nautin kuitenkin hänestä vakioreikänä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos nainen tietäisi, että ajattelet hänestä noin, hän varmaan jättäisi homman sikseen. Joten kerro hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos nainen tietäisi, että ajattelet hänestä noin, hän varmaan jättäisi homman sikseen. Joten kerro hänelle.
Et nyt tainnut ymmärtää ketjun pointtia.. haluan häneltä jatkossakin toosaa mutten sen vakavampaa. Joten miksi kertoisin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen tuollaisen miehen kanssa. Olen sanonut hänelle että haluan sitoutua ja hän viihtyy seurassani ja tykkää seksistä, mutta on saanut niin usein näpeilleen. Sanoin myös että olisi parempi lopettaa suhde kun halutaan eri asioita ettei viitsisi tuhlata aikaan. Hän halusi yrittää vielä ja pyysi mua kanssaan syömään ja osittain toivon että hän haluaa keskustella, mutta todennäköisesti pelannut mielessään homman niin että saa seksiä illallisen jälkeen, mutta eipä saa!
Menen ilmaiselle lounaalle, syön ja juon oikein pitkän kaavan mukaan hänen piikkiinsä ja lopuksi jätän pokaamaan baarista näitä jotka tollaiseen leikkiin ovat valmiita.
Voimafantasia. Todellisuudessa mies pääsee koska vain takaisin herkuttelemaan hunajaruukullesi. Vai torjuisitko hänet puolikkaan viinipullon jälkeen yksinäisenä lauantai-iltana kun hän "kyselee kuulumisia" ohimennen whatsappissa?
Anna vähän siimaa. Sitten kun nainen on liian vanha lastentekoon vaihda nuorempaan ja perusta perhe
Itse olen samassa tilanteessa. Yhdessä jo 4v. Nainen selvästi rakastaa minua enemmän kuin minä häntä. Puhunut lapsista avioliitosta jne. :D
Itse en ole koskaan oikein tuntenut häntä kohtaan mitään juttu vain luistautui käsistä kun se alkoi panosuhteena. Joka päivä mietin josko kävelisin vain pois. Fantasioin elämästä yhden exän kanssa kenestä oikeasti välitin.
M35
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa vähän että oon apn kaltasen miehen kanssa :(
Yllättävän iso osa naisista on. Aivan halutuimmat miehet vain saavat suurinpiirtein sen mitä haluavatkin. Miehillä ei muuten niin menekkiä ole, joten johonkin riittävään sitten tyydytään. Ehkä ajan kanssa myös kiinnytäänkin. Tuskin tämä paljon eroaa naisista, muuten kuin hormonaalinen suihke on miehillä vaimeampaa. Eikä joku hiukka jo rupsahtanut tuulipuku-Ritu ole koskaan maailman ihanin kuin romanttisen valkoisissa valheissa.
Kannattaa siis kuulua haluttujen kategoriaan, niin ei tarvitse tämmöisillä vaivata arkaa päätä. Jos suhde päättyy, niin sen kuin nappaa entistä paremman tilalle yhtä kokemusta viisaampana.
Tosimies kertoo suoraan naiselle mitä haluaa ja mitä ei. Nössöt pelaa pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen samassa tilanteessa. Yhdessä jo 4v. Nainen selvästi rakastaa minua enemmän kuin minä häntä. Puhunut lapsista avioliitosta jne. :D
Itse en ole koskaan oikein tuntenut häntä kohtaan mitään juttu vain luistautui käsistä kun se alkoi panosuhteena. Joka päivä mietin josko kävelisin vain pois. Fantasioin elämästä yhden exän kanssa kenestä oikeasti välitin.
M35
Oli sama tilanne. Mentiin naimisiin ja tehtiin lapset. Lopulta nainen petti. Olin huojentunut että vihdoin oli pätevä syy erota
Raaste kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän iso osa naisista on. Aivan halutuimmat miehet vain saavat suurinpiirtein sen mitä haluavatkin. Miehillä ei muuten niin menekkiä ole, joten johonkin riittävään sitten tyydytään. Ehkä ajan kanssa myös kiinnytäänkin. Tuskin tämä paljon eroaa naisista, muuten kuin hormonaalinen suihke on miehillä vaimeampaa. Eikä joku hiukka jo rupsahtanut tuulipuku-Ritu ole koskaan maailman ihanin kuin romanttisen valkoisissa valheissa.
Kannattaa siis kuulua haluttujen kategoriaan, niin ei tarvitse tämmöisillä vaivata arkaa päätä. Jos suhde päättyy, niin sen kuin nappaa entistä paremman tilalle yhtä kokemusta viisaampana.
”Haluttujen kategoriaan” voi miten lapsellista :D kyllä mä haluan uskoa että on olemassa niitä fiksujakin miehiä jotka ei valkkaa naisia pelkän ulkonäön perusteella. Enkä nyt sano ettei ulkonäköä katottaisi ollenkaan mutta se ulkokuori on vaan se mihin ihastutaan ja luonteeseen rakastutaan. Kauneus on kuitenkin katoavaista ja kaikki me vanhetaan, kantsis pitää tää mielessä ;p ja tämä mies kenestä olen epävarma ei oikeastaan ulkonäöllisesti ole edes ”tyyppiäni” jos vain valkkaisin sen perusteella saisin heti paremman mutta kun minä en valkkaakaan niitä kumppaneita pelkän ulkonäön perusteella...🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et nyt tainnut ymmärtää ketjun pointtia.. haluan häneltä jatkossakin toosaa mutten sen vakavampaa. Joten miksi kertoisin?
Ap
Tässä tapauksessa suosittelen seksinukkeen vaihtamista.
Vierailija kirjoitti:
M35
Karma is a bitch. Et saa ikinä takaisin sitä exää 😊
Minun epäonneni on ollut aina tavata tällaisia miehiä. Eihän siitä mitään tule. En halua koko elämääni olla pelkkä lelu. Tuollainen voi olla ihan kivaa jonkun aikaa jos molemmat ovat samoilla linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Raaste kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Haluttujen kategoriaan” voi miten lapsellista :D kyllä mä haluan uskoa että on olemassa niitä fiksujakin miehiä jotka ei valkkaa naisia pelkän ulkonäön perusteella. Enkä nyt sano ettei ulkonäköä katottaisi ollenkaan mutta se ulkokuori on vaan se mihin ihastutaan ja luonteeseen rakastutaan. Kauneus on kuitenkin katoavaista ja kaikki me vanhetaan, kantsis pitää tää mielessä ;p ja tämä mies kenestä olen epävarma ei oikeastaan ulkonäöllisesti ole edes ”tyyppiäni” jos vain valkkaisin sen perusteella saisin heti paremman mutta kun minä en valkkaakaan niitä kumppaneita pelkän ulkonäön perusteella...🙄
Vaikutat hienolta tyypiltä, joskin hieman nuorelta. Tuo mikä saattaa kuulostaa naurettavalta, hyydyttää kuitenkin vielä sinunkin hymysi.
Tosin tuosta valikoimisesta vielä. Niin kyllä se vain aika rajusti tapahtuu ensimmäisessä vaiheessa ulkonäön perusteella. Tämän vuoksi joillakin kiinnostuneita voi olla tuhansia tai jopa miljoonia ja joillakin ei ainuttakaan. Johan tuonkin luulisi jotain kertovan, erityisesti kun on tunnettua esimerkiksi monien naisten mieltymys kaiken maailmaan murhamiehiin ja diktaattoreihin. Varmasti nämäkin ovat oikein mukavia ja sydämmellisiä miehiä, joiden kultaisiin sisuksiin ihastutaan.
Pariutuminen on lopulta hyvin lähelle biologiaa, vaikka naiset tätä jostakin syystä kovasti kieltävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Siksi kertoisit, että se olisi suoraselkäistä ja miehekästä. Mutta sinä haluatkin siis ihan välttämättä olla vain k*sipää ja m*lkku.
Siinä, ettei halua sitoutua, ei ole mitään väärää. Mutta siinä on, jos vastapuoli ei tiedä, missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
M35
Miksi sinä ja tuo ex erositte?
Hyvä provon aihe. Niin valitettavan totta monessa parisuhteessa. Kenenkään naisen tai miehen ei tulisi sitoutua yksiavioiseen suhteeseen jollei saa takaisin sitä mitä myös itse haluaa. Olen sen liian usein nähnyt ja itse kokenut, kun yritetään seurustella ja toinen haluaa enemmän kuin toinen.
Nää sikamiesprovot uppoo takuuvarmasti :D
Vakioreikäkommentti viimeistään paljasti provoksi. Ei mitään sisältöä, vain tarve jauhaa tällaista aihetta täällä... miksiköhän.
Sanot suoraan etkä teeskentele mitään. Nainen voi sitten itse päättää, mitä tekee.
Itse tuossa tilanteessa jatkoin seksisuhdetta, vaikka koko ajan tiesin, että toinen ei halua sitoutua. Se loppui sitten kun minä niin halusin eikä siitä jäänyt mitään katkeruutta. Jos toinen olisi teeskennellyt ja vedättänyt, tilanne olisi ihan toinen.