Onko tällä muita jotka on tehneet itelle ruumisarkun?
Minulla jo 5vuotta ollut itsetekemä ruumisarkku. Autotallin nurkassa se nyt on, innostuin kun oli kurssi jossa tehtiin ruumisarkkuja. Tein sellasen jossa on tosiaankin mukava pötköttää sitten kun sen aika on. Jotenkin hävis kuolemanpelko kun tein sen ja käyn välillä pötköttelemässä arkussa.
Kommentit (33)
Mun setä olisi halunnut mennä kansalaisopiston ruumisarkkukurssille, mutta täti sanoi, että hän ei halua, että heidän varastossaan säilytetään ruumisarkkua :D
Minä en ole nähnyt kuin valkoisia ruumisarkkuja.
Voihan sen ostaa. Siinä on mukava nukkua.
Meillä koko perhe nukkuu arkuissa. Olemme sellainen leikisti vampyyriperhe.
Yhteinen juttumme. Kotikin on sisustettu synkähkösti.
Jos lapset vanhempana haluaa normaalin sängyn niin sitten saavat sellaisen.
Ei tässä ketään pakoteta mukaan vampyyrileikkiin.
Kun käyn nukkumaan niin laitan kämmenet olkapäille ristiin vieden. Taustalla soi jatkuvasti blackmetal.
Diggailemme sellaisesta menosta.
Arkusta saa pöydän kätevästi kun laittaa kannen kiinni. Tässä säästää kun ei tarvita huonekaluja ja muuttaminenkin on helppoa ja mukavaa. Voi muuttaa pätkätöiden perässä kahdenkin kuukauden välein ympäri Suomea ja onhan käyty jo EU-maissakin töissä.
Tekee hyvää lapsillekin muuttaa jatkuvasti töiden perässä, kun tuet eivät ole se ensisijainen tulonlähde ihmisille. Siinä kehittyy taidot hankkia ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko ruumisarkku olla minkävärinen? Vai onko valkoinen tai vaalee aina oltava?
Ei sille varmaankaan rajoituksia ole, mutta räikeä sirkusväritys mahtaa olla mautonta. Jos se kuvastaa vainajan persoonaa, mikäpä silti ettei. Jos aikoo kirkollista siunausta soveltaa, saattaa papilla olla sanomista ainakin hävyttömistä ja rienaavista kuoseista. Onhan esimerkiksi kansallislipun käyttö arkun värityksenä tai peitteenä tavanomaista tietyissä tapauksissa.
Millaisen lämpöeristyksen laitoit? Tai ei kai siellä enää nykyilmastossa kylmä ole pötkötellä. Teitkö tavaralokeroa muistoesineille?
USB-latauspistoke kannattaa muistaa asentaa.
Minusta osto arkut liian kapeita, jos tekisin arkun tekisin leveämmän kun pystyisi kääntymään paremmin arkussa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta osto arkut liian kapeita, jos tekisin arkun tekisin leveämmän kun pystyisi kääntymään paremmin arkussa.
Hyvä pointti. Jossain vaiheessa tulee tarve pyöriä haudassaan maailman muuttumisesta pöyristyneenä, ja pikkaisenko vtuttaa vielä lisää, jos ei mahdukaan.
Vierailija kirjoitti:
Millaisen lämpöeristyksen laitoit? Tai ei kai siellä enää nykyilmastossa kylmä ole pötkötellä. Teitkö tavaralokeroa muistoesineille?
Eristämätön minun arkkuni on. Tein pienen sala tavaralokeron johon olen valmiiksi laittanut henkilökohtaisia tavaroita joita tarvitsen viimeisellä matkalla.
Kyllä arkku pitää olla ehdottomasti leveä. Varsinkin jos nukkui päiväunia että pystyy kääntymään.
Ikea Köffinn on valintani. Loppuelämä aikaa koota.
https://loveforquotes.com/i/koffinn-2-pinsiecomthe-intenet-scavengers-f…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eristämätön minun arkkuni on. Tein pienen sala tavaralokeron johon olen valmiiksi laittanut henkilökohtaisia tavaroita joita tarvitsen viimeisellä matkalla.
Mitä sinne kannattaa ottaa mukaan, vinkkejä?
Voiko ruumisarkku olla minkävärinen? Vai onko valkoinen tai vaalee aina oltava?