Mitä tavallista asiaa et koskaan ole tehnyt?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt katsomassa jääkiekko ottelua livenä.
Mulle sais maksaa paljon että suostuisin.Lisäksi peltorit kiitos.
Asunut avoliitossa, vaikka olen jo toista kertaa naimisissakin.
En ole koskaan juhlinut synttäreitä aikuisiällä. En omia tai muiden.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan syönyt kebabia. En ole kertaakaan ollut ranta- tai muullakaan lomalla "etelässä".
Olen viisikymppinen pääkaupunkiseudulla asuva ja nuo ovat käsittääkseni aika tavallisia juttuja mutta jääneet minulta väliin.
Sama täällä. En ole myöskään syönyt sushia enkä mitään mereneläviä. En ole ollut lentokoneessakaan.
En ole koskaan harrastanut lapsen tekemistä.
En ole koskaan elänyt parisuhteessa.
-KM
En ole pukeutunut häämekkoon.
M40
En ole lukenut Harry Potteria. En ole syönyt ostereita. En ole käynyt treffeillä tai vastannut seuranhakuiömoitukseen tai laatinut itse sellaista. En ole sauvakävellyt. En ole kulkenut moottoriveneellä. En ole skeitannut tai lumilautaillut. En ole harrastanut anaaliseksiä. En ole ollut häissä kutsuttuna vieraana.
Mies 39v
Ollut töissä. En varmaan koskaan kykene tekemään mitään töitä kun pää on totaalisesti hajonnut kamalan elämän takia.
n29
Eivät ihmiset lapsia teekään, Kumpikin osapuoli voi panon jälkeen vain odottaa että lapsi kasvaa naisen sisällä kättensä ulottumattomissa siihen asti että s on aika päästää ulos. Nainen voi vain antaa rakennusaineita lapsen vlamistumiseen, eli syödä vähäsen jämptimmin kuin ennen
En ole käynyt Korkeasaaressa tai Lintsillä.
En ole ollut koskaan kenenkään häissä.
En ole ollut lentokoneessa.
En ole ollut kihloissa, naimisissa tai raskaana.
Olen tehnyt kaikki listatut asiat paitsi r-nkannut uima-altaassa ja omistanut Kånkenin repun.
En ole koskaan kakannut porealtaaseen.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kakannut porealtaaseen.
Sinun mielestä tavallinen asia? Oletko kuullut vessoista?
Ollut hiihtohississä ja lasketellut.
En ole osallistunut cancel-kulttuuriin.
En syntymääni lukuun ottamatta ole ollut sairaalassa hoidettavana
Tehnyt simaa.