Mitä tavallista asiaa et koskaan ole tehnyt?
Kommentit (89)
Telttailusta ja lentokoneella lentämisestä paitsi jääneille tekee mieli kertoa että... menkää, tehkää, nauttikaa jos vaan mitenkään rahat riittävät! Molemmat näistä kokemuksista ovat olleet minulle käänteentekeviä juttuja. Toivoisin että ne olisivat sitä myös teille.
En ole koskaan katsonut Salattuja elämiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan katsonut Star Wars -elokuvaa.
En minäkään!!! Olin tulossa sanomaan tämän, sillä harvoin tapaan ketään kuka ei olisi nähnyt vähintään yhtä (tai edes puolella silmällä katsellut TV:stä).
Minäkään en ole nähnyt. Enkä tiedä kovinkaan montaa, joka olisi nähnyt. Ehkä minulla on harvinainen kaveripiiri :D
Vierailija kirjoitti:
Telttailusta ja lentokoneella lentämisestä paitsi jääneille tekee mieli kertoa että... menkää, tehkää, nauttikaa jos vaan mitenkään rahat riittävät! Molemmat näistä kokemuksista ovat olleet minulle käänteentekeviä juttuja. Toivoisin että ne olisivat sitä myös teille.
Telttailu tosiaan oli. Oli sellainen "ei enää ikinä" kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joskus tosiaan pääsisin, mutta ainakin ulkomaanmatkailun esteenä on ollut joko raha tai uskallus tai molemmat. :(
Täällä taitaa olla enempi alempien kansankerrosten väkeä. Ei kai kenenkään hakkaaminen, jääkiekko-otteluissa käyminen tai salattujen elämien katselu kuulu yhdenkään normaali-ihmisen elämään?
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa olla enempi alempien kansankerrosten väkeä. Ei kai kenenkään hakkaaminen, jääkiekko-otteluissa käyminen tai salattujen elämien katselu kuulu yhdenkään normaali-ihmisen elämään?
En ole koskaan ollut näin pösilö.
En ole koskaan r.unkannut uimahallin altaassa.
En ole koskaan käyttänyt paskaista kauhtunutta kånken-reppua
En ole koskaan ajanut automaattivaihteisella autolla.
Minulla ei ole Facebook-tiliä, eikä tule.
En ole lukenut Harry Potter -kirjaa enkä katsonut yhtään niistä tehtyä elokuvaa alusta loppuun. Yrittänyt olen, mutten jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ajanut automaattivaihteisella autolla.
Minä taas en ole koskaan ajanut manuaalivaihteisella autolla.
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut Harry Potter -kirjaa enkä katsonut yhtään niistä tehtyä elokuvaa alusta loppuun. Yrittänyt olen, mutten jaksanut.
Minä en ole koskaan lukenut Taru Sormusten Herrasta-kirjaa tai katsonut niitä elokuvia.
En minäkään!!! Olin tulossa sanomaan tämän, sillä harvoin tapaan ketään kuka ei olisi nähnyt vähintään yhtä (tai edes puolella silmällä katsellut TV:stä).