Onko kodissanne man cavea?
Millainen se on? Onko se mies siellä? Mikä johti moisen tekemiseen? Vaimoko sen sisusti?
Kommentit (40)
Mulla on. Kutsun sitä man caveksi vaikka olenkin nainen. Pleikkari, tv, työjuttuja, kaiuttimet ja muuta hauskaa ajanvietettä jota tykkään tehdä yksin. Seinät päällystetty led zeppelin, doors, ja hendrix julistein. Karkaan sinne usein juomaan kaljaa, mies ei juo ollenkaan niin kivempi juoda yksin ja kuunnella musiikkia. Hän saisi halutessaan oman muttei kuulemma halua.
Vaimoni vagina on minun man cave.
Miksi miehille pitäisi olla joku oma luola asunnossa? Ei naisillekaan ole.
Asun yksin, joten koko kämppä on siis minun man cave.
Tavallaa on, nimittäin verstas. Ja miehen työhuone. Ei hän kotona ollessaan malta olla tekemättä jotain ennen kuin sitten kun syödään päivällistä ja katsotaan uutiset.
Jos olisi tilaa, meillä kummallakin olisi oma cave.
Mies haaveili pitkään eronneena sinkku-isänä että tekee yhdestä, tuolloin extra makkarista luolansa, mutta saamattomana tapauksena ei saanu aikaiseksi mitään ja nyt se on vallattu kasvaneille lapsille huoneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska käytännössä nainen päättää kodin sisutuksen ja mieheltä voi lähteä järki tilassa jota hallitsevat pitsiliinat, posliinieläimet ja yli 9000 koristetyynyä.
Jos taantuu niin lapselliseksi niin voi katsella luolalle jonkun muun osoitteen
On, ulkorakennuksessa. Siellä on tietsikka ja harrastusjutut. Käyn siellä tosi harvoin kun tekisi mieli alkaa siivoamaan siellä 😄
Ei ole, kun ei ole miestäkään. Tosin moni erehtyy ensin luulemaan minun makuuhuonettani mancaveksi, varmaankin energiajuomatölkkien paljouden takia.
Ei ole. Jos olisi, niin minä olisin siellä. 😀
N37
Vierailija kirjoitti:
Exmiehellä oli autotalli tämmöinen itse kaljapulloilla sisustama " miesluola". Viihtyi tooooosi hyvin siellä ja kömpi joskus aamuöisin kännissä nukkuun, kirrasi pillua ja ihmetteli kun mua ei panettanu. Never again.
Ei ihme että olet ex.
Miehen bändin treenikämppä on kyllä melkoinen man cave. En käy siellä kovin usein eikä mieskään yksin muuten kuin soittamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska käytännössä nainen päättää kodin sisutuksen ja mieheltä voi lähteä järki tilassa jota hallitsevat pitsiliinat, posliinieläimet ja yli 9000 koristetyynyä.
No meillä mies ei ole uhrannut penniäkään lakanoihin, mattoihin, verhoihin, astioihin jne. Aika köyhää olisi, jos minä nainen en olisi rahaa ja vaivaa niihin laittanut. Ei tuo kodin siivouskaan näytä miestä kiinnostavan. Mihinkään luolaan ei ole silti tarve paeta.
Meillä on vain kaksio, joten ei ole erillistä huonetta mancave-tarkoitukseen, mutta kun muutimme yhteen, mies rajasi tietokonepöydällä olohuoneen nurkan omaan käyttöönsä, minimancave 😄
En koske nurkassa mihinkään, mutta kyllä imuroin sen kerran viikossa, koska kissa viihtyy siellä ja karistelee karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut (joutunut) huolehtia meillä koko kodin sisustuksesta kun miestä ei kiinnosta. Meillä ei ole yhtään pitsiliinaa tai posliinieläintä eikä tyynyä vailla käyttötarkoitusta.
Miettiä vaan sopii, että miksi miehiä ei kiinnosta kodin sisustus... vinkki: teilaavat eukot
In äyr höym dere iis nöy mjiesloulas.
Exmiehellä oli autotalli tämmöinen itse kaljapulloilla sisustama " miesluola". Viihtyi tooooosi hyvin siellä ja kömpi joskus aamuöisin kännissä nukkuun, kirrasi pillua ja ihmetteli kun mua ei panettanu. Never again.