Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Humanoidit

Vierailija
15.01.2020 |

Uskotteko, että maapallolla on humanoideja, esim.ihmisen hahmossa. Onko teille tullut joskus jostain ihmisestä vaikutelma. että ei ole maapallolta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on humanoideja, eli ihmisen kaltaisia olioita.

Sanotko myös, että av-mamma on naisenkaltainen olio?

Vierailija
22/32 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun googlaa Top 5 real ufo sightings, niin vaikea on tämän jälkeen uskoa, että olemme yksin.

olisi aika egoististä kuvitella että vain meidän aurinkokunta tuottaisi älyä eikö vain.

Miten tämä liittyy kysymykseen siitä, uskooko joku meidän maapallollamme olevan alieneja?

Humanoidi ja alieni tarkoittavat eri asioita.

Humanoidi = ihmisenkaltainen

Alieni = muukalainen. Voi tarkoittaa maapallon ulkopuolista, mutta myös muuten muualta tullutta, esim. siirtolaista. Engl. illegal alien = laiton siirtolainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on monenlaisia eri planeettojen olentoja ihmishahmon ottaneena. Kuulun itsekin erääseen ryhmittymään näistä. Ihmiset usein vaistoavat minussa jotain erikoista, jotkut vieroksuvat ja välttelevät ja pitävät outona mutta vielä useampi pitää kiehtovana. Olen kuullut varsin vierailta ihmisiltä olevani huippuälykäs tai viisas, että minulla on erikoinen rauhallinen aura tai energia tai että vaikutan siltä että olen sinut itseni kanssa.

Vierailija
24/32 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on monenlaisia eri planeettojen olentoja ihmishahmon ottaneena. Kuulun itsekin erääseen ryhmittymään näistä. Ihmiset usein vaistoavat minussa jotain erikoista, jotkut vieroksuvat ja välttelevät ja pitävät outona mutta vielä useampi pitää kiehtovana. Olen kuullut varsin vierailta ihmisiltä olevani huippuälykäs tai viisas, että minulla on erikoinen rauhallinen aura tai energia tai että vaikutan siltä että olen sinut itseni kanssa.

Mitä ne olennot täällä tekee!

Vierailija
25/32 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne olennot täällä tekee!

Minunlaiseni autamme Gaiaa uudelleensyntymään ja ihmisiä löytämään uudelleen yhteyden Häneen elävänä ja tietoisena olentona. On kuitenkin myös ilkeitä tulijoita jotka haluavat hallita ihmisiä omia tarkoitusperiään varten tai jotka pelkällä olemisellaan aiheuttavat levotonta ja ahdistavaa värähtelytaajuutta johon ihmiset tiedostamattaan reagoivat.

Vierailija
26/32 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä on niitä humaloideja niin miksi ne eivät vain voi kertoa olevansa niitä ja vähän jeesata meitä.

Humaloidit haluavat kertoa itsestään vain valituille, Raunileenoille ja Juhan af Granneille.

Vierailija
27/32 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat demoneja (Fallen Angels, langenneet enkelit)

Jotkut ovat tosiaan toisista ulottuvuuksista ja joistakin niistä demoni on ihan osuva kuvaus. Ne eivät tahdo mitään hyvää ihmisille eivätkä Äiti Maalle.

Vierailija
28/32 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät ole vielä valmiita kohtaamaan humaloideja, humaloidit esiintyvät vain muutamille profeetoille.

Sitten nämä profeetat kiertävät kieli pitkällä ympäri maailmaa kertomassa humaloideista

Hieman ristiriitaista.

Vierailija
29/32 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä Vihdin suunnalla oikein on?

Vierailija
30/32 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta tämä on jo outoa:

Tää on tämmöistä "look here not there" hämäystä.

Vierailija
31/32 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä on niitä humaloideja niin miksi ne eivät vain voi kertoa olevansa niitä ja vähän jeesata meitä.

Pakon edessä niinkin tehdään mutta se ei tällä hetkellä olisi hyväksi ihmiskunnan tietoisuuden kehitykselle. Ihmiset eivät pysty kohtaamaan toisia olentoja tasavertaisina vaan he joko pyrkisivät hyötymään heistä myös huonoihin tarkoituksiin kuten aseiden kehittämiseen ja käyttämään heitä tahdonvastaisiin tutkimuksiin, tai jos olennot tulee niin voimalla että ihmiset ymmärtävät etteivät voi voimalla pakottaa niitä, syntyy pelkoa ja kauhua, jopa epätoivoisia sotia.

Vierailija
32/32 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Matti Nykänen humaloidi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä