Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kummalliset puheet peniksestään

Vierailija
15.01.2020 |

Kaipailisin keskustelua ja etenkin miesnäkökulmaa hieman erikoiseen aiheeseen.

Mieheni on aina puhunut aika ylpeästi peniksestään, mikäli aihe on tullut jollain tavalla puheeksi (aluksi ihan normaaleissa määrissä kevyen keskustelun ohella). Tämä ei ole siis kummemmin herättänyt huomiota, vaan ainoastaan olen ajatellut sen olevan hienoa, miten hyvä itsevarmuus toisella on asiasta. Viime aikoina jutut ovat kuitenkin lisääntyneet jo vähän poikkeavalle tasolle ja tulleet jopa mauttomiksi.

Eniten on nyt häirinnyt, että hän on useaan otteeseen pyytänyt keskustelun lomassa, että minun pitäisi kertoa ystävilleni kuinka iso hänellä on, tai jotenkin muuten mainita puheissani hänen peniksensä. Tästä olen kysynytkin, että miksi ihmeessä, mutta mitään kunnollista vastausta ei ole tullut. "Paras" vastaus on tainnut olla, että se olisi hänestä hauskaa. Viimeisimmillä kerroilla hän on myös viitannut kokonsa olevan noin 30 cm, mikä nyt ei todellakaan pidä paikkaansa.

Olen luonnollisesti ottanut molemmat asiat ihan vain vitsailuna ja jonkinlaisena hauskana miehen toiveajatteluna, mutta kerran mainitessani naurahtaen tuon koon olevan vähän liioitellun iso, jotta ystäväni uskoisivat, hän oikeasti loukkaantui ja väitti, että haukun hänen varustustaan pieneksi. Yllätyin reaktiosta, ja päädyin vain kieltämään tuon väitteen. Tämän jälkeen en ole erityisemmin viitsinyt reagoida noihin puheisiin, mutta ne silti jatkuvat.

Voiko hänellä todella olla jokin hahmotushäiriö mittojensa suhteen ja miksi ihmeessä hän jankkaa tuosta ystävilleni kertomisesta? Onko se jotain yleistä miesfantasiaa ja toivomista, että ystävieni mielenkiinnot heräisivät häntä kohtaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe tässä mitään outoa. Jos on jotain mitä näyttää niin miksi sitä ei koko maailmalle näyttäisi? Hölmöähän se olisi lahjakkuuttansa piilotella. Kyllä minäkin viuhahtelisin, kävisin sekasaunoissa, julkisissa suihkutiloissa ja pitäisin tiukkoja farkkuja tai college-housuja ilman alushousuja, jos siis ison omaisin.

Koska kukaan ei halua nähdä sitä siltikään. Ei, vaikka se roikkuisi lattiassa asti.

Ja kukaan ei halua tyttöporukassa kuunnella miten joku kertoilee miehensä mittoja miehen kiihkorunkutellessa taustalla, miten kaikki nyt varmasti haluavat häntä.... Se ei ole se pippeli, mikä naisia eniten liikuttaa. Mies, jonka elämä keskittyy peeniksen mitan esittelyyn, on vain säälittävä.

Maailmaan mahtuu mielipiteitä. Sinulla on yksi. Itse olen kuullut monia päinvastaisiakin.

Vierailija
22/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe tässä mitään outoa. Jos on jotain mitä näyttää niin miksi sitä ei koko maailmalle näyttäisi? Hölmöähän se olisi lahjakkuuttansa piilotella. Kyllä minäkin viuhahtelisin, kävisin sekasaunoissa, julkisissa suihkutiloissa ja pitäisin tiukkoja farkkuja tai college-housuja ilman alushousuja, jos siis ison omaisin.

Koska kukaan ei halua nähdä sitä siltikään. Ei, vaikka se roikkuisi lattiassa asti.

Ja kukaan ei halua tyttöporukassa kuunnella miten joku kertoilee miehensä mittoja miehen kiihkorunkutellessa taustalla, miten kaikki nyt varmasti haluavat häntä.... Se ei ole se pippeli, mikä naisia eniten liikuttaa. Mies, jonka elämä keskittyy peeniksen mitan esittelyyn, on vain säälittävä.

Maailmaan mahtuu mielipiteitä. Sinulla on yksi. Itse olen kuullut monia päinvastaisiakin.

Tottakai, koska säälittävät keräytyvät yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thih, no sanotaanko, että ne joita kiinnostaa, varmasti kysyvät asiasta. Me muut ei haluta nähdä / tietää mitään sinun pippelistäsi:)

Että alkuperäiselle aloittajalle edelleen: miehesi puheet ovat hyvin outoja ja älä nyt ainakaan mene kehumaan missään kaveriporukassa miehesi mitoilla:D

Vierailija
24/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sietäisi miestä joka ei kehuisi minun vulvaani kavereilleen.

Vierailija
25/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ap on vähätellyt ja piilotellut miesystävänsä kookasta kalua. Nyt mies on sitten sattunut syöttämään mitat calculaattiin ja kas 99.99% miehistä omaa pienemmän kuin hänellä. Siten itsetunto on noussut tappiin ja pyrkii ulos. Mutta kelle kerrot ettei heti haukuta, et kelleen, eikä tyttöystävä koska pelkää kilpailua muilta naisilta.

Mulle selvisi vasta viisikymppisenä että omat kertoimet meni sinne vähemmistöön. Luulin olevani keskikokoa, tosin ihmetellyt aina koon aiheuttamia ongelmia ja rajoitteita. Vaimo ei ole ikinä kokoani kehunut. Pitänyt hyvänään. Kokoa ei voi kelleen itse kehua, jos ei tätä saittia oteta lukuun. Eikä ap ole ilmoittanut miehen mittoja. Yli 20cm pääse jo pieneen vähemmistöön.

Vierailija
26/26 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ja juuri katkarapua (20cm) isompi.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän