Mun elämän viimeset tunnit
Puolen yön aikaan se on ohi. Tää vuosien tuska ja ahdistus. Kun ei enää pysty olla eikä hengittää. Niin. Riippuvuus vei voiton. En jaksa taistella enää vastaan. Olkoot.
Kommentit (61)
Voimmeko me , voiko kukaan auttaa. Mitä haluaisit, jotta jaksaisit elää.? Missäpäin asut , lähelläolevat tulisivat tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kerro meille lisää tilanteestasi? Miten voisimme olla tukenasi?
Ei mua voi kukaan auttaa. Mua tosiaan petettiin ja mut jätettiin. Pääsin tästä vielä kuta kuinkin yli löysin ihmisen joka hyväksy mut. Mutta sitte selvis, että hän kusetti. Haukkui ja ivasi jälkikäteen. Puhui musta todella rumasti.
Sain entiseltä puolisolta velat maksettavaksi. Oon tehny töitä pe*se ruvella, että oon saanu niitä maksettua. En jaksa enää sitäkään
Älä missään nimessä tee itsellesi mitään. Itsemurhat ovat usein impulssiisivisia tekoja. Sinun olisi hyvää jakaa ajatusmaailmaasi jollekin toiselle ihmiselle. Kuten joku jo mainitsikin, voisit valtakunnallisesta kriisipuhelimesta saada apua. Tai sitten soitat hätänumeroon 112, kun olet vakavasti itsetuhoinen.
Itsemurha ei ole mikään ratkaisu, vaan vääristyneen ajatusmaailman teko. Nyt sinun olisi hyvä jakaa ajatuksiasi jollekin ulkopuoliselle ihmiselle, niin saat apua. Olet selvästi umpikujassa ja tarvitset ammattiapua siihen, että miten nyt menet elämässä eteenpäin. Et ole yksin. Kaikilla on oikeus elämään.
Vierailija kirjoitti:
Älä missään nimessä tee itsellesi mitään. Itsemurhat ovat usein impulssiisivisia tekoja. Sinun olisi hyvää jakaa ajatusmaailmaasi jollekin toiselle ihmiselle. Kuten joku jo mainitsikin, voisit valtakunnallisesta kriisipuhelimesta saada apua. Tai sitten soitat hätänumeroon 112, kun olet vakavasti itsetuhoinen.
Itsemurha ei ole mikään ratkaisu, vaan vääristyneen ajatusmaailman teko. Nyt sinun olisi hyvä jakaa ajatuksiasi jollekin ulkopuoliselle ihmiselle, niin saat apua. Olet selvästi umpikujassa ja tarvitset ammattiapua siihen, että miten nyt menet elämässä eteenpäin. Et ole yksin. Kaikilla on oikeus elämään.
Et ole yksin AP! Minä olin 8 kk samassa tilanteessa. Nyt olen velkajärjestelyssä ja menen elämässä eteenpäin. Usko mua: kaikkiin asioihin, paitsi kuolemaan, löytyy ratkaisu! LUPAAN SEN! Ja en riko ikinä lupauksiani, jos tuntisit minut, niin tietäisit sen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tää oo mikään hetken mielijohde vaan vuosia kypsynyt, harkittu suunnitelmallinen päätös. Avun piirissä ollu. Ei ollu mitään hyötyä.
Anna mennä. Go for it! Mutta tee se tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Nää on taas näitä. Jos ap olis oikeasti nitistämässä itteensä niin ei se siitä missään av:lla huutelis. Can you say "anntention whore"?
Jaa. No voin kertoa elävän esimerkin omasta elämästäni. Vuosia sitten kirjoittelin silloisen verkkoklinikan keskustelupalstoilla ja yhtenä iltana siinä koneen ääressä istuessa olo muuttui niin pahaksi että päätin että nyt on lähdön aika. Kirjoitin koko ajan sinne keskusteluun myös.
Ilman sitä "huomiohuo raamista" en olisi hengissä sillä joku fiksu sieltä selvitti mun tietoni, soitti miehelleni, joka sitten toimitti mut sairaalaan. Selvisin, vaikka hilkulla oli. Olen ikuisesti kiitollinen sille/niille ihmisille ruudun toisella puolella, jotka minut pelasti. Sinä iltana ja niin monina muinakin, kun oli vaikeaa ja teki mieli maallinen taival lopettaa.
Mutta yhä olen täällä, ja vaikka en ikinä olisi silloin aikoinaan uskonut, menee tosi hyvin.
Mieti siis vielä ap. Katsoisitko kuitenkin vielä jonkin aikaa elämää eteenpäin, jos alkaisikin helpottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää oo mikään hetken mielijohde vaan vuosia kypsynyt, harkittu suunnitelmallinen päätös. Avun piirissä ollu. Ei ollu mitään hyötyä.
Pitääkö sinua joku elämässäsi paikoillaan? Onko lapsia tai työ, josta et pääse irti? Mietin vain, että jos sinun ei ole pakko olla suomessa, tai siinä tilanteessa missä olet, niin lähde ihmeessä kokeilemaan jotain muuta. Rahattomana tietysti vaikeeta, mutta joissakin maissa ei tarvitse paljoa rahaa. Esim thaimaa tms. Menisit töihin siellä ja etsisit uudet piirit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on taas näitä. Jos ap olis oikeasti nitistämässä itteensä niin ei se siitä missään av:lla huutelis. Can you say "anntention whore"?
Jaa. No voin kertoa elävän esimerkin omasta elämästäni. Vuosia sitten kirjoittelin silloisen verkkoklinikan keskustelupalstoilla ja yhtenä iltana siinä koneen ääressä istuessa olo muuttui niin pahaksi että päätin että nyt on lähdön aika. Kirjoitin koko ajan sinne keskusteluun myös.
Ilman sitä "huomiohuo raamista" en olisi hengissä sillä joku fiksu sieltä selvitti mun tietoni, soitti miehelleni, joka sitten toimitti mut sairaalaan. Selvisin, vaikka hilkulla oli. Olen ikuisesti kiitollinen sille/niille ihmisille ruudun toisella puolella, jotka minut pelasti. Sinä iltana ja niin monina muinakin, kun oli vaikeaa ja teki mieli maallinen taival lopettaa.
Mutta yhä olen täällä, ja vaikka en ikinä olisi silloin aikoinaan uskonut, menee tosi hyvin.
Mieti siis vielä ap. Katsoisitko kuitenkin vielä jonkin aikaa elämää eteenpäin, jos alkaisikin helpottaa?
Niin ja lisään vielä, että kyllä oli ihan todellakin tarkoitus sinä iltana pitkällisen pohdinnan jälkeen elämä lopettaa, ei hakea vaan mitään huomiota. Enkä kovin lämmöllä "pelastajia" silloin seuraavana päivänä tajuihini tullessani ajatellut, törkimykset kun pilasi mun suunnitelmani 😁 kiitollisuus tuli sitten vasta myöhemmin.
Sulle on sattunut huonoa tuuria ihmissuhteissa mutta tuskin sitä sattuu koko elämäsi ajan tulevaisuudessa. Käännä sivu tänään ja aloita huomenna uusi elämä, jätä ne petturit ja mieti mitä itse haluat elämääsi. Jossain vaiheessa huomaat että saat ystäviä, olet onnellinen. Elämässä ei aina ole kivaa mutta uskon että et ole nähnyt tästä pallosta puoliakaan! Sun frendit ja sun elämä on vielä edessä joten älä jätä tilaisuutta käyttämättä ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua voi kukaan auttaa. Mua tosiaan petettiin ja mut jätettiin. Pääsin tästä vielä kuta kuinkin yli löysin ihmisen joka hyväksy mut. Mutta sitte selvis, että hän kusetti. Haukkui ja ivasi jälkikäteen. Puhui musta todella rumasti.
Sain entiseltä puolisolta velat maksettavaksi. Oon tehny töitä pe*se ruvella, että oon saanu niitä maksettua. En jaksa enää sitäkään
Eikö ongelmasi ollutkaan jokin riippuvuus..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olisit kyllä saanu kuolla.
Voi kuule, sä olet ilkeilylläsi jo aika monta vuotta myöhässä. Aiemmin olisit varmaan saanut aiheutettua mulle tosi pahan olon kommentillasi, niinkuin sulla tarkoitus oli. Mutta nyt, niin no, tuo sun kommentti luokitellaan siihen samaan tunkioon kuuluvaksi kuin mistä sen esittäjä on kaivautunut ilmoille :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sinua joku elämässäsi paikoillaan? Onko lapsia tai työ, josta et pääse irti? Mietin vain, että jos sinun ei ole pakko olla suomessa, tai siinä tilanteessa missä olet, niin lähde ihmeessä kokeilemaan jotain muuta. Rahattomana tietysti vaikeeta, mutta joissakin maissa ei tarvitse paljoa rahaa. Esim thaimaa tms. Menisit töihin siellä ja etsisit uudet piirit.
No nyt on kyllä erikoinen neuvo: tällä logiikalla kaikki thaimaalaiset viettäisivät mukavaa elämää vailla rahahuolia. Suomen palkoilla Thaimaassa toki elää leveästi, mutta jos sinne lähtee töihin johonkin perusduuniin, on palkka tietenkin sama kuin paikallisilla eli muutama hassu euro kuukaudessa. Sillä ei paljon juhlita edes Thaimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain entiseltä puolisolta velat maksettavaksi. Oon tehny töitä pe*se ruvella, että oon saanu niitä maksettua. En jaksa enää sitäkäänEikö ongelmasi ollutkaan jokin riippuvuus..?
On. Mutta ku tuolla joku kysy että onko muuta ni siihen kommentoin. Riippuvus on ja sen takia oon huono ihminen.
Älä anna joidenkin ku*ipäämiesten pilata sun elämääsi.
Jeesus ei halua että teet itsemurhan. Hän rakastaa sinua. <3
Rukoilen sun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että sulla on nyt elämän pohjakosketus käsillä.
En halua olla näin kliseinen, mutta sanon silti, että olosi helpottaa tuosta jos vain annat itsesi elää. Hae apua, tee jotain mitä et ole ikinä tehnyt. Muuta vaikka erämaahan tai kiinaan jonnekkin mökkiin. Tai vapaaehtoistyöhön minne vaan kauas. Makaa ja tuijota kattoon. Sun taakat on sun päässä, koita irrottaa itsesi niistä.
Jos kuitenkin haluat lähteä, niin se on sinun valinta. Ketään ei voi pakottaa olemaan täällä.
Miksi te stanan vttu jauhatte AINA loppuunpalaneelle ihmiselle VAPAAEHTOISTYÖSTÄ. Eikö liiku päässä mitään?! Voisi edes vähän ajatella joskus mitä laukoo tulemaan!!
Vierailija kirjoitti:
Älä anna joidenkin ku*ipäämiesten pilata sun elämääsi.
Jeesus ei halua että teet itsemurhan. Hän rakastaa sinua. <3
Rukoilen sun puolesta.
On rukoiltu ennenkin, oon epätoivoissani kokeillu sitä itekin. Ei oo ollu apua.
Antakaa toisen lähteä.