Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä vain memestyneiden ja onnistuneiden keskusteluforuumi?

Vierailija
15.01.2020 |

?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että täällä on ainakin paljon keskivertoa menestyneempiä sinkkunaisia, koska heillä tuntuu olevan varaa vaatia mieheltä paljon...

Vierailija
2/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Memestyneiden... :D

Mutta en itse ole ainakaan huomannut sellaista, paljonhan täällä on mm. yksinäisyyttä ja osattomuutta käsitteleviä ketjuja (myös naisten aloittamina, nyt kun tulin huomanneeksi tuon ykkösviestin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että täällä on ainakin paljon keskivertoa menestyneempiä sinkkunaisia, koska heillä tuntuu olevan varaa vaatia mieheltä paljon...

Ihan mielenkiinnosta, mikä lasketaan paljon vaatimiseksi?

Vierailija
4/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan. Kirjoitusvirheet paljastavat menestymättömyyden ja silloin on helvetti irti. Korppikotkat repivät silmäsi irti ja muut haaskaeläimet syövät loput ruhostasi. ;)

Vierailija
5/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo täällä minäkin pienituloinen luuseri senkun huutelen joka päivä.

Vierailija
6/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on demiläisten korkeakoulu.

Vierailija
7/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttujen teemoista ja tasosta päätellen ei ole.

Vierailija
8/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vaikka omat vaatimuksesi, niin kommentoin sitten niitä.

Vierailija
9/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on varaa vaatia, että elämä parisuhteessa olisi  parempaa kuin elämä sinkkuna. 

Vierailija
10/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on ainakin 10 000€ puskurirahaa tilillään yllättävien tilanteiden varalta. :D

Vierailija
11/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Päinvastoin. Ja nuo menestyneet sinkkunaiset ovat satuilua.

Täällä on erittäin paljon ilkeitä ja tyhmiä ja tietämättämiä ihmisiä.

Vierailija
12/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse etsi parisuhdetta, mutta olen kyllä kiinnostunut mikä muiden vaatimuksissa on vikana.

(Mutta JOS minua nyt yhtäkkiä vaadittaisiinkin kumppani etsimään, niin haluaisin jonkun luotettavan, suunnilleen samanlaisella parisuhdehistorialla, arvoilla ja kiinnostuksenkohteilla.)

Vierailija
13/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisuutta täällä ei ainakaan hyväksytä, ne aloitukset poistetaan välittömästi jotka poikkeavat massasta.

Vierailija
14/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyjillä ei ole aikaa eikä halua pyöriä netin keskustelupalstoilla. Täällä ollaan vaan me saamattomat ja työttömät.

Vierailija
15/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse etsi parisuhdetta, mutta olen kyllä kiinnostunut mikä muiden vaatimuksissa on vikana.

(Mutta JOS minua nyt yhtäkkiä vaadittaisiinkin kumppani etsimään, niin haluaisin jonkun luotettavan, suunnilleen samanlaisella parisuhdehistorialla, arvoilla ja kiinnostuksenkohteilla.)

Mitähän merkitystä sillä samanlaisella parisuhdehistorialla on?

Vierailija
16/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Päinvastoin. Ja nuo menestyneet sinkkunaiset ovat satuilua.

Täällä on erittäin paljon ilkeitä ja tyhmiä ja tietämättämiä ihmisiä.

EI IHMISIÄ !!! Vaan naisia ja "naisia". Ilkeitä, tyhmiä, rasittavia, vastenmielisiä, ärsyttäviä ja rupisia haaskoja suurin osa. Ja heti on koko ryytimaan herneet ylähengitysteissä kun joku poikkeaa näiden otuksien "linjasta".

Ilmiannettu. ;)

Vierailija
17/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuollaiset kriteerit, mutta en oikein työtilannetta tai koulutusta koskevia. Ne kun eivät minusta määrittele ihmistä välttämättä millään tavalla.

Vierailija
18/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän merkitystä sillä samanlaisella parisuhdehistorialla on?

Koska itse olen kädestäpitämätön neitsyt, niin mielellään haluaisin toisen samanlaisen.

Ja toimii varmasti ”normaalimmillakin” ihmisillä; parempihan se on, että pari kumppania läpikäyneet pariutuvat keskenään, ”yksi liitto hautaan asti” -ihmiset keskenään, vapaamielisemmät keskenään, jne.

(Mutta kuten mainitsin, en siis itse oikeasti etsi parisuhdetta.)

Vierailija
19/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on varaa vaatia, että elämä parisuhteessa olisi  parempaa kuin elämä sinkkuna. 

Miten niin parempaa? Ei sinkkuelämää ja parisuhdetta voi suoraan vertailla kummassa elämä on parempaa. Itselläni on kokemusta runsaasti molemmista ja täytyy sanoa, että molemmissa on omat hyvät puolensa, mutta vaakakuppi kallistuu selkeästi nykyisen elmänmuotoni eli sinkkuelämän puolelle.

t: tyytyväinen sinkku

Vierailija
20/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuollaiset kriteerit, mutta en oikein työtilannetta tai koulutusta koskevia. Ne kun eivät minusta määrittele ihmistä välttämättä millään tavalla.

Tai ymmärrän sen kyllä, että tilapäisesti työtön mies ei kiinnosta esim aivokirurginaista tai vaikkapa menestynyttä juristia. Myös hyvin urakeskeiset naiset ovat vähän liian eri maailmasta ehkä. Mutta suurin osa naisista kuitenkin on itse keskipalkkaisia, joille työ ei ole mikään suuri intohimo. Silloin en oikein ymmärrä, että miehen työssäkäynti olisi jokin kynnyskysymys niin kuin se tuntuu olevan monelle naiselle tällä palstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän