Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Trumpetti syöttää pojalleen? On 13 vuotiaana jo pidempi kuin presidentti itse - Barron on jo reilusti yli 1,90 metriä

Vierailija
15.01.2020 |

Aivan tajuton pituuskasvu pojalla. Jutussa on kuva vertaukseksi myös 3v takaa Trumpin virkaanastujaisista:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9299767f-1a5e-447f-bfb3-17a9b0ce59f7

Barron, lienee tulevaisuudessa presidentti itsekin, päätyy tällä menolla yli 2 metriseksi?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotkut vaan kasvaa pitkäksi, ilman mitään varsinaista näkyvää syytä.

Pituuteen vaikuttavat geenit voivat tulla sekä äidin että isän suvun puolelta.

Kyllä niitä tulee äidiltä vähän enemmän pojalle, yksi vastinalleeli aina kummaltakin muissa kromosomeissa mutta X-kromosomissa toki vain äidiltä.

Donald Trumpin sperma lähetti kuin ohjus Melanie Trumpin X-kromosomiin apelsiinin teobromiinia tai sen atomin.

Barron kantaa appelsiinin eliksiiriä aivoissaan, toivottavasti se on iänkaikkinen hänen sisällään toisin kuten minulle kävi, minulla oli kromosomeissa jäänne nuorena poikana violetistä chilistä joka kantautui isoisältäni saakka minulle ja suomalainen yhteisö varasti sen minulta hengitystien kautta. Minulle tehtiin televisio-ohjelma tästä ja pystyin tarkentamaan mitä ne puhuivat elämästäni että nuorena minulla oli pienenä poikana jäännös muinaisesta chilistä ja minulla on nyt samaa materiaalia sisällä entistä työläisempänä ja tasapainoisemmin toivottavasti. Maapallo on hullu!

Ketään ei tullut sanomaan perheelleni että me hengitämme pojanne hengitystien kautta muinaisen violetin chilin vahvan kapsaisiini yhdistelmä rakenteen joka oli DNA:ssani!

Törkeää suomi! Katsokaa peiliin!

Vierailija
42/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Trump!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoa arjalaista, Mengelen oppien mukaan kasvatettu.

Vierailija
44/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://youtu. be/EYozWHBIf8g

Vierailija
45/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aitoa arjalaista, Mengelen oppien mukaan kasvatettu.

Rasisti!

Vierailija
46/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa hetki millainen seksuaalinen markkina-arvo billionaire presidentin 2 metrisellä pojalla tulee olemaan siinä 17 vuotiaana. Kaikki nuoret tytöt käy kuumana.

Varsinkin kun vielä velipoika Donny Trumpetti Jr jatkaa presidenttinä 2024 seuraavat 8vuotta eteenpäin.

Vierailija
47/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa hetki millainen seksuaalinen markkina-arvo billionaire presidentin 2 metrisellä pojalla tulee olemaan siinä 17 vuotiaana. Kaikki nuoret tytöt käy kuumana.

Varsinkin kun vielä velipoika Donny Trumpetti Jr jatkaa presidenttinä 2024 seuraavat 8vuotta eteenpäin.

Vihaaja! iVihaaja!

Vierailija
48/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaaja! iVihaaja!

Ok no toki Barron saa olla poikiinkin päin, vapaa rakastamaan ketä tahansa! LGBT's for Trump kuvan olet varmasti nähnytkin? https://cms.qz.com/wp-content/uploads/2016/10/carlo-allegri-donald-trum…

Trump on hyvin inclusive.

Vierailija
49/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika käveli vaivalloisen oloisesti. Toivottavasti on vain tavallista venähdyksestä johtuvaa kömpelyyttä eikä vaikka gigantismia. Näytti nimittäin hieman samalta kuin telkkarissa joidenkin jättikasvuisten kävely.

Vierailija
50/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jäikö kaikilta tärkein huomaamatta? Melania ja Domppi tulivat lentsikan portaita alas käsi hellästi kädessä, ainakin osan matkaa. Lempi on palannut Donaldlandiin! <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan