Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Trumpetti syöttää pojalleen? On 13 vuotiaana jo pidempi kuin presidentti itse - Barron on jo reilusti yli 1,90 metriä

Vierailija
15.01.2020 |

Aivan tajuton pituuskasvu pojalla. Jutussa on kuva vertaukseksi myös 3v takaa Trumpin virkaanastujaisista:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9299767f-1a5e-447f-bfb3-17a9b0ce59f7

Barron, lienee tulevaisuudessa presidentti itsekin, päätyy tällä menolla yli 2 metriseksi?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hormonejahan jenkit vetää! pitää olla isossa maassa iso mies.

Ja katsokaa vaikka NHL pelaajia, esim Suomesta lähtee nuoria poikia jotka on kuin kukkakeppejä. Vuosi pari niin ovat kuin hormonihärkiä!! leuka on kuin puuliiteri, ja kääntöpuolena yks sun toinen saa syövän.... 

Jenkkien keskipituus on vähemmän kuin suomalaisten. Sekä miehissä että naisissa. Itse asiassa suurimmassa osassa Euroopan maita keskipituudet ovat enemmän kuin USA:ssa.

Barron on kuitenkin geeneiltään puoliksi eurooppalainen.

Vierailija
22/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso äiti ja myös isä, jättigeenit molemmilta vanhemmilta yhdistyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihamureke sen tekee.

Vierailija
24/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja katsokaa vaikka NHL pelaajia, esim Suomesta lähtee nuoria poikia jotka on kuin kukkakeppejä. Vuosi pari niin ovat kuin hormonihärkiä!! leuka on kuin puuliiteri, ja kääntöpuolena yks sun toinen saa syövän.... 

Jenkkien keskipituus on vähemmän kuin suomalaisten. Sekä miehissä että naisissa. Itse asiassa suurimmassa osassa Euroopan maita keskipituudet ovat enemmän kuin USA:ssa.

Slovenia ei ole Euroopassa? Kartan mukaan se on tuossa Italian ja Itävallan vieressä.

Vierailija
25/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juottaa sille Ameriikan kaakaoo.

Vierailija
26/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Barron on geeneiltään täysin eurooppalainen, niin äidin kuin isänkin puolelta. Donaltin suku on Euroopasta myös.

Vierailija
27/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi huvittavan pikkuvanha.

Vaikeaa se on 195 cm pituisena vaikuttaa kovin nuorelta tai lapselta. Ei häntä koskaan haastatella, joten puheiden perusteella ei ainakaan pikkuvanhaksi voi sanoa. Mutta mitä kaupasta ostettua vaatteita joku 195 senttinen esiteini voi pukea päälleen? Hyvä jos edes miestenosastolta löytää vaatteita.

Vierailija
28/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Barron on geeneiltään täysin eurooppalainen, niin äidin kuin isänkin puolelta. Donaltin suku on Euroopasta myös.

Donald on 75% eurooppalainen. Hänen äitinsä on täysin eurooppalainen ja isänsä puoliksi. Eli Barron on 87,5% eurooppalainen.

Vierailija
29/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolliset vanhemmat ovat vain antaneet hänelle hyvän kasvatuksen kotonaan, kuten pitääkin 👪!

Mutta jos kasvatus menee överiksi, on poika vietävä katkaisuhoitoon 🔪 🤭 😁!

Vierailija
30/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekö edes Donaldin...

Ehkä ei Obaman ainakaan.

Vierailija
31/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Donald on 75% eurooppalainen. Hänen äitinsä on täysin eurooppalainen ja isänsä puoliksi. Eli Barron on 87,5% eurooppalainen.

Millä kaavalla sait tuon prosenttiosuuden?

Vierailija
32/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/PiAMZ6UlyTLj8lZTnLdztQ--~A/YXBwaWQ9aG…

Kyllä on poika isäänsä tullut (ja myös äitiinsä), näyttää paljon nuorelta Donaldilta.

Vierailija
33/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotkut vaan kasvaa pitkäksi, ilman mitään varsinaista näkyvää syytä.

Tässä tapauksessa on nyt harvinaisen näkyvät syyt, kun isä on keskivertoa pidempi mies ja äiti lähes 180cm.

Vierailija
34/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä kaavalla sait tuon prosenttiosuuden?

Eiköhän äidin puoli ole skottilaista ja isän puoli saksalaista tarpeeksi pitkälle, eli 100%.

Vierailija
35/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demokratia 🖕👎. Donald Trump on amerikkalainen. Donald Trump on amerikan alkuperäisasukas tykkäsit tai et. Donald Trump on neandertháľ.

Neanderthál ihmiset lähtivät ensin afrikasta eurooppaan ja euroopasta amerikkaan. Osa neanderthaleista meni tyynelle valtamerelle. Minä olen ensimmäinen joka lähti afrikasta nyt viimisessä evoluutiossa ja olin ensimmäinen amerikassa. Vaikka minulla on isä niin minä olen ylösnousemus 700miljoonaa vuotta takaisesta kalasta josta myöhemmin mentaaliteetin kehityksen jälkeen pikkuhiljaa polveutui ihminen, ole juuri tämä ihminen, jumala nosti minut. En ole jeesus ja kiroan kaikki ketkä sanovat minua jeesukseksi. Olen maestro, jos sanot maestro niin olet kirottu. Olen selviytynyt parikymmenisen evoluutiota eri muodossa missä milloinkin miten missäkin ennen ylösnousemustani.

Toivottavasti kaikki voivat nähdä terveyttä jota minä olen saanut nähdä viellä tulevaisuudessa. Haluan 11planeettaa aurinkokuntaamme ja olen nyt iloinen kuin kala, en tiedä miksi.

Tuli viimisen lauseen kohdalla valoa aivoihin. Kiitos jumalalle että annoit uskoa meidän. Toivon että voimme antaa lisää voimaa ja energiaa sinulle.

Vierailija
36/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä äiti ja isä. Tietty tulee pitkäksi.

Vierailija
37/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituuteen vaikuttavat geenit voivat tulla sekä äidin että isän suvun puolelta.

Vierailija
38/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Puhui jollekin työntekijälle kuin 60v. johtaja.

Vierailija
39/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa se on 195 cm pituisena vaikuttaa kovin nuorelta tai lapselta. Ei häntä koskaan haastatella, joten puheiden perusteella ei ainakaan pikkuvanhaksi voi sanoa. Mutta mitä kaupasta ostettua vaatteita joku 195 senttinen esiteini voi pukea päälleen? Hyvä jos edes miestenosastolta löytää vaatteita.

Meillä on ollut samanlainen tilanne. Poika halusi pukeutua kuin kaverinsa, mutta oli päätä pitempi heitä. Siinä vaiheessa joutui käyttämään aika paljon yksivärisiä vaatteita koska sen ikäisille tarkoitettuja printtejä ei löytynyt tietenkään pitkien aikuisten miesten vaatemallistoissa.

Kompensoi sitten tilannetta ostamalla ikäistensä repun, lippiksiä jne.

Vierailija
40/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituuteen vaikuttavat geenit voivat tulla sekä äidin että isän suvun puolelta.

Kyllä niitä tulee äidiltä vähän enemmän pojalle, yksi vastinalleeli aina kummaltakin muissa kromosomeissa mutta X-kromosomissa toki vain äidiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi