Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko noitiin/velhoihin/ennustajiin/paholaiseen/enkeleihin

Vierailija
15.01.2020 |

Kiinnostaisi kovasti tietää ja kuulla kaikkien kokemuksia, kaikesta mahdollisesta yliluonnollisesta. Oli se sitten vaikkapa vain joku "mitätönkin" kokemus.
Toki, vaikea tietää k uka kertoo totta kokemuksistaan ja kuka ei... päätös on tietenkin sinun!

Tapahtuiko se sinulle.
Onko sinulla jotain kykyjä aistia tai vastaavaa...

Ja onko olemassa jotain "kerhoa" jossa näistä voi porukalla kokoontua keskustelemaan?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burnthewitch kirjoitti:

Noitia tosiaan poltettiin roviolla, että sielu puhdistuisi ja synnit palaisivat pois.

Raamatussakin sanotaan: älä anna noita naisen elää.

Oletteko havainneet epäilyttävän oloisia naisia lähipiirissänne?

Ai niin tapaatte noidanpolttajat taivaassa...

Minä myös tunnen energioita kuolleista ihmisistäm jotka eivät ole päässeet nousemaan taivaaseen.

kuullostat noidalta...missä asut?

Vierailija
22/35 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko näistä mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Yliluonnollinen on jo osa tylsää arkea. Enkelit höpöttää kellon kautta, sun muuta.

Neptunushan on kaloissa, niin hömppä on taas nousussa. En minä ainakaan yllättynyt tipan tippaakaan jostain litteän maan teoriasta. (Nyt olis niin kuin maailman huonoin aika ikinä uskoa salaliittoihin.)

Vierailija
24/35 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkanut uskomaan, että on olemassa maailma - henkiä tai energioita, joita emme näe. Erään aiemman kommentoijan mukaisesti uskon telepaattiseen kykyyn viestiä tai aistia  energioita. Olen kokenut sielunkumppanuutta ihan tuntemattoman ihmisen kanssa ensitapaamisesta lähtien. Lisäksi olen kokenut muutaman yliluonnollisen kokemuksen. Olen myös nähnyt enneunia, jotka ovat varoittaneet tulevista vaaroista ja vaikeuksista.

Olen myös kiinnostunut astrologiasta ja uskon, että taivaankappaleilla on vaikutus eloomme täällä pallon päällä. En näistä kiinnostuksen kohteistani juurikaan keskustele muille, vaan itsekseni opiskelen lisää ja kehitän ns. henkistä puoltani. Netistä ja youtubesta löytyy kaikenlaista tietoa.  Mutta kuten aina niin näidenkin asioiden tiimoilla pyörii rahastusta ja huijareita, joten kaikkea ei pidä uskoa.

Vierailija
25/35 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon noihin ilmiöihin, vain rationaalinen Eurooppa ei usko, muu maailma on aina uskonut. On henkiä ja henkiä. 

Mutta Jeesus on Herra!

Vierailija
26/35 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uskon ja myös koen yliluonnollisia asioita. Jos sun third eye (käpyrauhanen) on aktivoitunut, pystyt kokemaan yliluonnollisia asioita suht helposti. Useimmilla ihmisillä käpyrauhanen on kuitenkin kalkkiutunut ja tämän vuoksi he eivät koe näitä asioita.

Käpyrauhasen tehtävä liittyy ihmisen hormonitoimintaan, sillä ei ole mitään yliluonnollisia kykyjä. Sellaisille ei ole tarvettakaan, koska on olemassa vain luonnollisia asioita.

Näin juuri kommentoi ihminen jonka käpyrauhanen on kalkkintunut. 

Vierailija
27/35 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon jumalaan ja että enkeleitä on olemassa sekä myös siihen, että joillain ihmisillä on selvänäkökykyjä.

Vierailija
28/35 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VELHO = vanha eltaantunut homo.

Vierailija
29/35 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä mä vaihtoehtoläääketiedettä pidän hyvänä siiinä mielessä lääketieteesssä arkikäytössä on oltava selkeäät toimintasääännöt jotta jono pienenee sitä mukaaan kun saadaaan lääkkeet määrättyä ja diagnooosit tehtyä. Media tekee jopa parempaaa työtä kuin kääkärit nostamallla staileja ajankuvia framillle ja jengi saaa puheenaiheita. Vaihtoehtoläääketieteessä ihminen ei tuputeta mitään vaaan saatetaan ihminen elämänsä lähteille jossa saa rauhan tutustua itseensä uuudelleen kaiken sekamelskan keskellä ja tilaisuuuden itse oivaltaa asioita ja vaihtaa kuulumisia. Tässsä suhteessa kun vaihdetaan kuuulumisia lääketiede vastaa niiihin koulutuksenomaisin lähtökohdin jottta ei vahingossakaan tapahdu erehdystä.

Vierailija
30/35 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylllä mä vaihtoehtoläääketiedettä pidän hyvänä siiinä mielessä lääketieteesssä arkikäytössä on oltava selkeäät toimintasääännöt jotta jono pienenee sitä mukaaan kun saadaaan lääkkeet määrättyä ja diagnooosit tehtyä. Media tekee jopa parempaaa työtä kuin kääkärit nostamallla staileja ajankuvia framillle ja jengi saaa puheenaiheita. Vaihtoehtoläääketieteessä ihminen ei tuputeta mitään vaaan saatetaan ihminen elämänsä lähteille jossa saa rauhan tutustua itseensä uuudelleen kaiken sekamelskan keskellä ja tilaisuuuden itse oivaltaa asioita ja vaihtaa kuulumisia. Tässsä suhteessa kun vaihdetaan kuuulumisia lääketiede vastaa niiihin koulutuksenomaisin lähtökohdin jottta ei vahingossakaan tapahdu erehdystä.

Ihmiisen yksi perisyntinen ongelma onn siinä että ihminen elää päivästä toiseeen saman persoonansa kanssa ja samooja rutiiineja noudattaen, samanlaisia käytösmallleja noudattaen jne.. Ihminen ei näe omaaa käytöstään esim videoituna ulkoa päiin. Ihminen on narsistiinen sielu joka haluaaa rakentaaa elinympäristönsä käsitettävien ymmärrystensä varaaan mikä muodostaa ominaisen turvallisuuuden tunteen siiitä tietäen esim mitä tulevaisuuus tuo tullesssan, muuutoin tulevaisuudesta seuaa rasite mikä alkaaa stressata. Eli muuutokset tapahtuu pienistä asioista joihin ihminen alkaaa pikkuhiljaa sopeutua ja alkaa ottamaaan niitä omakseen. Meidään ongelma tässä kohtaa on mmyöös ympäröivässä maailmassa joka vaaatii meiltä olemaan jotakin muuta mitä me emmme ole sekin on stressaavaa. Kaikkein vähiten stresssaavat ihmiste jotka elävät hetkessä ja ovat fataaleja odottamuksille. Toimivat järjellä (tunnneäly ja empatia syö järkeä), oppivat virheistä, käsittävät mittasuhteeet, kykeneväät fokusoitumaan ja innnostumaan (masennus jossa ollaan hukasssa fokusoitumisen kanssa syö mielenkiiinnon), ymmärtävät asioiiden syy seuraussuhteeet ja ihmsistä vaistoamaaan miksi joku toimii miten toimiii ja mitä siitä taas seuraa, kykeneee luomaan toimivia ihmissuhteita (toki elämänmyönteisyyys suhteeessa järkeen käääntyy helposti kyyniseksi koska ymmärtäää ja osaa ennakoida mutta rento voi silti ollla). Osaa luopua jostaaakin, jotta voi saada jotakin.

Vierailija
31/35 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväuskoisia uhreja etsimässä?

Vierailija
32/35 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä paskaa kaikki.

Pitäisi kouluja käyneen ihmisen tuo ymmärtää.

Vierailija
33/35 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiisen yksi perisyntinen ongelma onn siinä että ihminen elää päivästä toiseeen saman persoonansa kanssa ja samooja rutiiineja noudattaen, samanlaisia käytösmallleja noudattaen jne.. Ihminen ei näe omaaa käytöstään esim videoituna ulkoa päiin. Ihminen on narsistiinen sielu joka haluaaa rakentaaa elinympäristönsä käsitettävien ymmärrystensä varaaan mikä muodostaa ominaisen turvallisuuuden tunteen siiitä tietäen esim mitä tulevaisuuus tuo tullesssan, muuutoin tulevaisuudesta seuaa rasite mikä alkaaa stressata. Eli muuutokset tapahtuu pienistä asioista joihin ihminen alkaaa pikkuhiljaa sopeutua ja alkaa ottamaaan niitä omakseen. Meidään ongelma tässä kohtaa on mmyöös ympäröivässä maailmassa joka vaaatii meiltä olemaan jotakin muuta mitä me emmme ole sekin on stressaavaa. Kaikkein vähiten stresssaavat ihmiste jotka elävät hetkessä ja ovat fataaleja odottamuksille. Toimivat järjellä (tunnneäly ja empatia syö järkeä), oppivat virheistä, käsittävät mittasuhteeet, kykeneväät fokusoitumaan ja innnostumaan (masennus jossa ollaan hukasssa fokusoitumisen kanssa syö mielenkiiinnon), ymmärtävät asioiiden syy seuraussuhteeet ja ihmsistä vaistoamaaan miksi joku toimii miten toimiii ja mitä siitä taas seuraa, kykeneee luomaan toimivia ihmissuhteita (toki elämänmyönteisyyys suhteeessa järkeen käääntyy helposti kyyniseksi koska ymmärtäää ja osaa ennakoida mutta rento voi silti ollla). Osaa luopua jostaaakin, jotta voi saada jotakin.

Uskoon että vaihtoehtoishoidon ja läääketieteen ero on varmaan ainakin siinä että toinen pyrkii enemmän ratkomaan ongelmia päämäärästä käsin ja toinen taaas syventyy enemmän ihmiseen. Joka tapauksessa oli terapianmuoto mikä tahansa niiin teoriassa ei ongelmia voi ratkoa vaaan ne täytyy tapahtua suhteeessa ympäristöön.

Vierailija
34/35 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Lukekaa tietokirjallisuutta. Maan ulkopuolinen elämä se sijaan on todennäköisempää kuin sen olemassa olemattomuus, ottaen huomioon planeettojen määrän, jotka ovat mahdollisesti elinkelpoisella vyöhykkeellä. Kertaa satoja miljardeja tähtiä per galaksi, kertaa satoja miljardeja galakseja.

Vierailija
35/35 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua aiheesta, se kiinnostaisi ummikkoa.