Nuoret kokoomus- ja vihervasurimiehet pariutuvat menestyksekkäästi
Eniten sinkkuja on persumiesten joukossa.
Missä syy?
Kommentit (43)
Nuo ensinmainitut pariutuvat keskenään.
Jos haluaa naisia, kannsttaa tosiaan ryhtyä joko kokoomuslaiseksi tai vihreäksi. Myös rkp toimii, mutta vaatii kielitaidon.
Parasta seksiä olen saanut vasemmistolaiselta mieheltä, huonointa persulta. Muilta keskitasoista. Vassareissa aion pitäytyä myös jatkossa. <3
Terveisin punamultateinix
Vierailija kirjoitti:
Nuo ensinmainitut pariutuvat keskenään.
Persumiehen kannattaisi siis myös katsoa muita persumiehiä sillä silmällä?
Nuori nainen valisee miehen arvomaailman perusteella, joten ihmekö tuo.
Persunaisia ei juuri ole ja persumiehet vihaavat muita naisia.
Onko persujen lisääntyminen syy vauvojen vähenemiseen?
Vierailija kirjoitti:
Parasta seksiä olen saanut vasemmistolaiselta mieheltä, huonointa persulta. Muilta keskitasoista. Vassareissa aion pitäytyä myös jatkossa. <3
Itse olen saanut parasta seksiä vasemmistolaiselta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen valisee miehen arvomaailman perusteella, joten ihmekö tuo.
Nuori feministinainen haluaa alistuvan miehen joita löytyy vihreistä ja vasemmistoliitosta. Kyllä Persumiehet pariutuvat järkinaisten kanssa kuten kepulaismiehet.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole saanut seksiä persumiehiltä enkä kristillisiltä miehiltä, muilta kylläkin.
T. Marko
Vierailija kirjoitti:
Vastahan tuo oli juttu että naisten osuus on persuissa kasvanut eniten. Eipä mikään ihme kun ainut puolue joka oikeasti ajaa tavis naisen asiaa.
Kenelle tämä on uutinen? - Jos ajattelee vaikka yliopisto ja korkeakoulu maailmaa e. paikkoja, joissa moni fiksu nuori nainen viettää huomattavan osan aikaansa ja jonka piirisä löyyy omaa viiteryhmää ts. hänen kanssaan samantapaisessa asemassa olevia ja eläviä. Tästä viiteryhmästä ei ole ollu vaikeaa havaita, että vaikka Persut lienee tällä hekellä Suomen suurin puolue, niin korkeakoulu ja yliopisto-piireissä persuksi tunnustautuminen on lähes tabu.
No kun katsoo näiden PS etnonationalistinuorten kuvaa niin ymmärtää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastahan tuo oli juttu että naisten osuus on persuissa kasvanut eniten. Eipä mikään ihme kun ainut puolue joka oikeasti ajaa tavis naisen asiaa.
😆 Naisten asialla, kyl kyl, ihan yhtä paljon kuin kokkari on pienituloisten asialla.
Vierailija kirjoitti:
Liittyikö teidän seksiin cuck hommat että soijapoika vassari katseli siveysvyössä kun naitte persumiehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä on uutinen? - Jos ajattelee vaikka yliopisto ja korkeakoulu maailmaa e. paikkoja, joissa moni fiksu nuori nainen viettää huomattavan osan aikaansa ja jonka piirisä löyyy omaa viiteryhmää ts. hänen kanssaan samantapaisessa asemassa olevia ja eläviä. Tästä viiteryhmästä ei ole ollu vaikeaa havaita, että vaikka Persut lienee tällä hekellä Suomen suurin puolue, niin korkeakoulu ja yliopisto-piireissä persuksi tunnustautuminen on lähes tabu.
Jos ei ole aktiivisesti politiikassa, niin tarvitseeko sitä puoluekantaa joka paikassa toitottaa? En minä ainakaan tiennyt opiskelijakavereideni äänestyskäyttäytymistä.
Persuja on paljon tekniikan ja tietojenkäsittelyn puolella mutta nämä ovat tunnetusti miesvaltaisia aloja. Jos ei ole itse aktiivinen, niin tuskin sieltä morsianta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Persut on naisvihapuolue.
Miten muka? Samalla voisi sanoa että Demarit, Vasemmistoliitto ja Vihreät ovat miesvihapuolueita kun miehet niistä karkaavat ja ajavat vain naisten asiaa.
Kumpi on syy ja kumpi on seuraus?