tunnustus
Olen 14-vuotias. Sukupuoltani en kerro. Ei. Jokuhan voisi vaikka lukea tämän.
Kaikki koulussani vätiiävät, että poltan tupakkaa. En polta. En todellakaan polta. Kerran olen ottanut sauhut naapurini (vuotta vanhempi) tupakasta, ja siihen se jäi. Minä en polta tupakkaa, vaikka haisenkin siltä. Joskus häpeän vanhempiani, koska he ovat pääsyyllisiä tupakanhajuuni. Miltäköhän tuntuisi vetää päälleen täysin tupakanhajuttoman paidan? Kaikki vaatteeni ovat isoveljeni vanhoja.
Olen luokkani vihatuin henkilö. Syynä on kenties huonot juttuni, mutta myös erään luokkakaverini ja minun käymä kilpailu julkisuudesta. Molemmat olemme huumorintajuisia nuoria, mutta hän käytti huumorintajuaan minua vastaan, minä tein vitsejä yleisellä tasolla. Hänen vitsinsä alkoivat purra, ja muutuin yhä vihatummaksi, ja vihatummaksi henkilöksi. Pahinta oli se, että hän vetelee kokeista kymppejä, ja minä tyydyn kaseihin. Olen joskus tehnyt suunnitelmia, miten hakkaisin, tai maksaisin takaisin tälle henkilölle.
Masturboin katsellessani hentaita koneelta. Kaikki anime kiihottaa minua. Sen lisäksi Disneyn prinsessa- ja teini-hahmot kiihottavat minua. Olen myös ajattelut rakastella erään 8-vuotiaan kanssa.
HEEI TÄÄLÄ OLISI VAPA 8 VUOTIS POIKÄ JOKA KIINOSTU SEKSI OTA YHTEYTYS NUMEROUS UNOUS 0448442173