Tekisi mieli huutaa ja kovaa...
Niin kauheasti sapettaa, ottaa päähän, vituttaa ja ties mitä...
Kommentit (16)
-ap-
ps. auttaako jos kuristan miehen kun se joskus pikku tunneilla tulee kotiin?
Tai no sen verran tietty, että kun siitä sitten saat tuomion niin olet paikassa jossa voit huutaa kaikessa rauhassa eikä kukaan häiriinny. Sitten nimittäin uskoisin, että sua vituttaa vielä tuhat kertaa enemmän.
kerros ny mikä riivaa?
Siis jos se miehen kuristaminenkaan ei auta...
Piti puhua " henkeviä" tässä kun on ollut vaikeaa jo jonkin aikaa siis minusta on tämä elämä vaikeaa, mieheni on sitä mieltä ettei onnellisempi voisi ollakkaan... Ja sitten soittaa kaveri ja pyytää vähän liikenteeseen ja ei kun menoksi... minä jos sanoisin, että lapsen vaippa pitää vaihtaa niin saisin odottaa tai toisin sanoen lapsi saisi odottaa tunnin tai kaksi ennen kuin mitään tapahtuu... mutta kun kaveri soittaa niin ollaan 5 minuutissa jo ulko-oven kahvassa kiinni...
.. anna tulla tänne vaan se huutos .... AAAAAAAAAAAAAAAAAARRGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH!!!!
olen kotiäiti, ja olen kotona ja kotona ja kotona. Ajatelvatana on vain mitä teen ruoaksi ja muisteltavana mitä tein eilen ruoaksi. Nyt kun sitten jo aikaa sitten vosin huomiseksi illan istujaiset kaverini kanssa olen saanut kärsiä ääretöntä mykkä koulua tämän päivän, huominen on vielä pahempi. Juu-u en käy usein missään, ed. kerran joulukuussa sitä ennen kolme vuotta sitten. Mutta onhan se nyt ihan kamalaa JOUTUA olemaan omien lasten kanssa ihan koko illan... Krapula aamuna minä herään lasten kanssa ihan samalla tavalla kun joka jumalan aamu... ei meillä mies tee lasten kanssa yhtään mitään, ei koskaan. Ulkonakin on vain jos minä olen mukana, mutta kun sanon meneväni laittamaan pyykkeä niin minun PITÄÄ PYYTÄÄ, että katsotko lasten perään... saattaa sanoa että noh, jos eivät mene nurkan taakse... Minä en käy edes kaupasa yksin vaan nuorempi 2v on mukana tai jos menen kaverin luokse kahville jota tapahtuu noin kerran kahdessa kuussa on toinen lapsista mukana. Syy tähän on se, että mies ei pärjää lasten kanssa... Minä siivoan, öö ed. kerran mies auttanut ennen joulua kun suku tuli vierailulle silloinkin puisteli matot ei muuta. Minä laitan kaikki tiskit, siis kerään miehenkin astiat pöydästä. Minä laitan aina ruoan, pelkkä ed. päivän ruoan lämmitys on niin kauhen työlästä miehestä. Huh huh, tätä litaniaa voisin jatkaa loputtomiin...
-ap-
Olet selvästi naimisissa miehen kanssa. Ne on onnellisia niin kauan kuin maailma pyörii niiden navan ympärillä. Nainen vain nalkutaa = kertoo pahasta olostaan, on niin v**n katkera kaikesta = pohtii voisiko asialle tehdä jotain, voihan muijakin lähteä ulos = lähtisi, mutta yrittää viettää perhe-elämää kun mieskin sattuu olee kotona...
älä ota tätä loukkauksena vaan tsemppinä, itse olen kärsinyt samantapaisista asioista.
ajatteletko vaan itse että mies ei pärjää lastenkanssa?
onko pakko pyytää häntä olemaan, sanot vaan et, heippa vien pyykit tulen kohta... tai käyn kaupassa, tulen kohta.
mies tottuu ja oppii ja huomaat että pärjäähän se.
joo kämppä voi olla sen jäljiltä kauheessa siivossa mutta kai se osaa lapsistaan huolehtia?!?
alat käydä enemmän ystävienluona/ulkona.
että isä ei oikeasti pärjää, sen hermo ei kestä lapsia. Se huutaa ja karjuu lapsille jostakin ihan oikeasti vahinkona tapahtuneista asioita, ei kestä yhtään uhmakasta lasta. Heittäytyy itse ihan lapseksi ei ymmärrä olla aikuinen. Täällä on kertakaikkinen hulina kun tulen kotiin... esikoinen itkee hysteerisesti omassa huoneessa, kun isi pakotti sinne koska maitolasi kaatui... juniori on itkenyt minun perääni jo kolmatta tuntia, mutta kun ensimmäisellä sanonnalla " äiti tulee kohta" rauhoittunut niin sitten saa huutaa, ei mies tee mitään millä lapsi unohtaisi äidin...
-ap-
suosittelen että perheneuvolaan siitä ja äkkiä ennenkuin on pahemmalla tolalla asiat. sinä väsyt.
ei se neuvola ole pahasta, voi olla hyvästä!
*itse kokenut*
Mulla vähän sama juttu. En uskalla/halua jättää miestä lasten kans kun se on musta lapsia kohtaan väärin. Tiedän että lapset saa suotta kuulla kunniaansa ties mistä. Pienten pitäisi istua sohvalla selkä suorana hiljaa, niin ehkä sitten isi olisi tyytyväinen.
kyllähän tuota ikää alkaa olemaan jo lähes tulkoon 35v. eli ei nyt mikään ihan teini tämä isä ole...
Minä en todellakaan halua jättää lapsia isän kanssa, toki se tekisi itselleni terää, mutta siitä kärsii lapset. Ne kaikista viattomimman olennot...
Mihinkään perheneuvoltaan tai parisuhdeterapeutille ei lähde, se on luusereita varten...
-ap-
Miksi olet miehen kanssa, joka on lapsen tasolla?
Aikuinen mies, ISÄ, osaa ja haluaa ottaa vastuuta lapsistaan.
itki että tule takaisin, mennään sinne neuvolaan. olen vasta käynyt siellä yksin pari kertaa, ensi kerralla mies tulee mukaan...
kiitti mulle riitti tämä touhu, kun miehen mielestä ei ole missään mitään vikaa... olen viimeiset kolme kuukautta yrittänyt saada sitä puhumaan ja saada selvitetyksi mikä tässä oikein painaa, etten ole mikään ovi matto.
Mutta onko sitten ainut keino sada äijä tajuamaan, että hei haloo jossakin mennään metsään ja pahasti...
-ap-
ps. mutta olen jo ajatellut ja pelännyt sitä, että mitä silloin tapahtuu kun lapset ovat isällään siis jos eroamme, mitä ihmettä siitä tulee ajatella ihan kaksi yötäkin pitäisi olla lasten kanssa...
SE yleensä auttaa!