Suosikkikrapularuokasi?
Tähän keskusteluun ei kaivata turhanpäiväisisiä viestejä, että ei ole, en juo.
Kommentit (15)
Pizza ja mäkkiruoka. Arvatkaapa kuinka monta hampurilaista kerran kännissä vedin? 5 big maciä ja 2 tuplajuustoa.
Oon nainen. Kännissä syöpöttely on parasta kun kaikki maistuu 10 x paremmalta.
Mä en juo.. No ei nyt sentään. :) Varmaan tilaan pitsan tai kebsun tai syön jotain jämiä jääkaapista. Riippuu rahatilanteesta.
Tortillat!!! Sipsit, hedelmät, vihannekset ja dippi. Maito on krapulajuomien aatelia.
Pizza JA kebab sekä jääkylmä vissy
Piimä ja paistettu ranskanleipä joka on kasteltu munamaitoon ja muutama pierupihvi siihen päälle.
Iso porkkana ja vielä isompi tuorekurkku.<3
Rasvainen ruoka. Lihikset, hampurilaiset, appelsiinimehu, jääkahvi, pekoni, erilaiset kerrosleivät.
Suurin luksus on kuitenkin hotelliaamiainen, jossa on tarjolla kaikkea. Harvoin vain tulee hotelleissa majoituttua
Vierailija kirjoitti:
Pizza ja mäkkiruoka. Arvatkaapa kuinka monta hampurilaista kerran kännissä vedin? 5 big maciä ja 2 tuplajuustoa.
Oon nainen. Kännissä syöpöttely on parasta kun kaikki maistuu 10 x paremmalta.
Alkoipa tehdä mieli!
Jos pystyy syömään, niin ei ole todellinen krapula. Mulla sellaiseen kevyeen darraan maistuu mikä tahansa rasvainen ja suolainen mättö. Ehkä kebab suosikkina.
En tajua kun mies on krapulassakin aina ihan fresh ja pirteä, siis suihkun jälkeen tietty. Itse haisen vanhalle viinalle, olen läikikäs, punakka ja pöhöttynyt vaikka olisin käynyt suihkussa, pessyt hampaat hyvin ja kurlannut. Niinpä mies hakee grillimätöt jostain, en voi lähteä mihinkään sinä päivänä etten törmää kehenkään.
Joku pakastepizza uuniin kun ei kehtaa lähteä kanuunassa ihmisten ilmoille.