IS: Miksi murhaajille sataa kasoittain rakkauskirjeitä? – yksi asia lopettaa kiinnostuksen
"Norjalaislehti Morgonbladet kertoi vuonna 2014 Breivikin saavan yli 800 kirjettä vuodessa, suurimman osan naisilta."
Kiltti mies ei saa koko elämänsä aika edes 800 katsetta, mutta Breivik oi Breivik kiehdot naisia. Vieläkö ihmettelet, miksi nainen laulaa radiossa tätä tunnettua biisiä....?
*Vaikka oot kiltti ja kiva sekä kunnollinen, ja mun tunteita kunnioitat*
*Haluun gansterin herkän ja vaarallisen, jolla on huonoja ideoita*
....Et ihmettele enää.
"eräs tunnettu ilmiö on se, että alamaailmassa tai sen lähellä elävät ja itsensä uhatuiksi tuntevat naiset haluavat vaaralliselta vaikuttavasta seurustelukumppanista pelotteen. He siis haluavat jonkinlaisen kuvitteellisen turvavahtikoiran"
"Osalle ihmisistä valta on hyvin voimakkaasti erotisoitunutta. Väkivalta koetaan suorastaan äärimmäisenä valtana ilman, että ymmärrettäisiin sitä, että näihin suhteisiin liittyy myöskin huomattavia henkilökohtaisia riskejä. Tai sitten ne riskit tuntuvat suorastaan kiehtovilta, koska on olemassa ihmisiä, jotka haluavat elämäänsä jotain elämää suurempaa jännitystä"
Vuoristorataelämää jännä tuo. Ei ole tasapaksua, vaan on sitä TUNTEIDEN VUORISTORATAA joka ilmeisesti merkkaa enemmän tietyille naisille kuin se stabiili rauhallisuus ja vakaa suhde mitä tavalliset miehet tarjoavat.
"Osalla on parantamisfantasia, mutta osalla ei. On niitä, jotka kuvittelevat, että rakkaudella voi parantaa ja he pettyvät hyvin usein. Sitten osalla se on samaistumista järjestäytyneeseen rikollisuuteen tai muuhun kovaan rikollisuuteen. Tällaisessa tapauksessa kyse on sen ihailusta sen sijaan, että haluttaisiin parantaa."
"Toki näitä yhteydenottoja on monenlaisia ja lähestymisiä tehdään monessa hengessä. Joku haluaa lähestyä lähimmäisenrakkauden hengessä ja valistaa ja parantaa. Joku taas haluaa tutustua kuuluisaan henkirikolliseen, jota pitää statuksen takia eroottisesti puoleensavetävänä. Kirjo on siis hyvin laaja."
"Lauerman mukaan rakkauspostin tulva yleensä loppuu, jos rikollinen todetaan mielisairaaksi ja hänet toimitetaan pitkäaikaishoitoon valtion mielisairaalaan.
– Jos henkilö on kroonisesti mielisairas, niin siihen ei liity samanlaista ”pahuuden kiehtovuutta” kuin muuten vaan kuuluisaan rikolliseen."
Psykiatri Hannu Lauerma kertoo, miksi naiset lankeavat vankeihin – yksi asia lopettaa kiinnostuksen
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006372786.html
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Josef Fritzl on saanut satoja rakkauskirjeitä, vaikka luulisi hänen olevan viimeinen mies josta naiset kiinnostuisivat
https://www.dailymail.co.uk/news/article-1024092/Cellar-monster-Josef-F…
Mikäli sukellusvenehul-lu Madsen, Steen Christensen, Christopher (pikkulapset öljy säiliöön) Watts, Breivik, Kahjo Isi- Fritzl, jne saavat sympatiaa ja rakkautta naisilta säkeittäin, niin miksei Jammu Siltavuori saanut? Miksei kukaan hinkunut hänen kanssaan kihloihin? Vai miten lienee.
Eihän heidän pahanteossa ole mitään eroa ?
Onko julkaistu jotain faktatietoa siitä, ettei Jammu saanut rakkauskirjeitä? En muista lukeneeni mistään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vankiloissa istuu paljon vähemmän siistejä/kiehtovia tappajanaisia kuin miehiä.
Suomesta ei tule mieleen kuin Auer, joka vapautettiin.
Varmasti sai fanipostia hänkin. Siitä ei vain puhuta.No jos sai, niin se on siksi että hän on ihan sievän näköinen nainen. Niin yksinkertaisia me miehet olemme. On todella vaikea kuvitella miestä, joka ihastuisi naiseen siksi, että nainen suunnitelmallinen murhaaja.
Komea se Breivikkin oli. Merkittävästi paremman näköien kuin Auer -jota en kyllä ihan heti sievänä pitäisi. Tai Steen Christensen.
Nämä murhaajat on yleensä maskuliinisia ja se varmaan vetoaa moniin naisiin tässä tissiposkisten soijapoikien luvatussa maassa.
Ja kuten sanottu, kyllähän miehet ihannoi Simo Häyhää tai Lauri Törniä. "Notch count" taitaa olla kummallakin merkittävästi isompi kuin yhdelläkään linnakundilla. Sekä siinä mielessä että tappoja oli enemmän, että ihailijoita on enemmän. Naiset sentään ei ihaile kuolleita murhaajia.
Kyllä monet naiset ihastuvat vieläkin Ted Bundyyn.
Katoppa tätä (alla linkki) , en minä tämänkään retkun vetovoimaa ymmärrä . Ei ristus.
(Nyt miljonääri joka on kultalusikka suussa syntyneen miljoonaperijättären sydänkäpy).
Saanko esitellä "maailman kuumin rikollinen/pidätyskuva Jeremy Meeks:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/muistatko-tulikuuman-pidätyskuvan-s…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko siis epänormaali, kun en ole koskaan ollut kiinnostunut väkivaltaisista tai murhamiehistä? Ikää yli 40 v, joten elämänkokemusta löytyy.
Vai olenko normaali?
Mä voin tunnustaa, että kun vaikka kadulla näen miesten tappelevan ihan tosissaan, jonkinlainen sukupuolihormoniryöppy lähtee kehossa liikkeelle. Olen kuitenkin sen verran skarppi, että jatkan matkaani, enkä jää odottelemaan voittajan selviämistä paritellakseni tämän kanssa...
Vau. Okei... Itse soitan poliisit.
maailman kuumin rikollinen/pidätyskuva Jeremy Meeks:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/muistatko-tulikuuman-pidatyskuvan-s…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Josef Fritzl on saanut satoja rakkauskirjeitä, vaikka luulisi hänen olevan viimeinen mies josta naiset kiinnostuisivat
Mikäli sukellusvenehul-lu Madsen, Steen Christensen, Christopher (pikkulapset öljy säiliöön) Watts, Breivik, Kahjo Isi- Fritzl, jne saavat sympatiaa ja rakkautta naisilta säkeittäin, niin miksei Jammu Siltavuori saanut? Miksei kukaan hinkunut hänen kanssaan kihloihin? Vai miten lienee.
Onko julkaistu jotain faktatietoa siitä, ettei Jammu saanut rakkauskirjeitä? En muista lukeneeni mistään sellaista.
Mikäli hän olisi saanut rakkauskirjeitä, uskoisin että siitä ilmiöstä olisi kirjoitettu.
Hänhän oli mm. "mies jonka ääntä ei kukaan halua vaaleissakaan".
Myös Sanna Sillanpää (Albertinkadun ampuja) sai rakkauskirjeitä. Miehiltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko siis epänormaali, kun en ole koskaan ollut kiinnostunut väkivaltaisista tai murhamiehistä? Ikää yli 40 v, joten elämänkokemusta löytyy.
Vai olenko normaali?
Mä voin tunnustaa, että kun vaikka kadulla näen miesten tappelevan ihan tosissaan, jonkinlainen sukupuolihormoniryöppy lähtee kehossa liikkeelle. Olen kuitenkin sen verran skarppi, että jatkan matkaani, enkä jää odottelemaan voittajan selviämistä paritellakseni tämän kanssa...[/quote
Jos tämä on totta niin on kyllä aika silmiä avaavaa. Itselläni tulee vain sellainen "äkkiä pois täältä" -refleksi. Myös siinä tapauksessa että tappelijat ovat naisia.
t. Tuhma mies
Lauerman kommentit olivat hyvät. Totesi myös, että syitä on monia ja että kiinnostuvat naiset on pääosin persoonallisuushäiriöisiä. Ja että murhanaisetkin saa kirjeitä miehiltä.
Ihan asiallisesta jutusta sai ap väännettyä asenteellisen aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
jeremy meeks on oikeasti seksikäs, mutta ei sen vuoksi, että on rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vai olenko normaali?
Normaali olet. Itse 46v, Nuorempana sain nurjaakin kohtelua jos en innostunut jonkun rentun parantamisesta tai ollut ns.ryyppyseuraa. Olisi pitänyt ruveta muka paijaamaan kaiken maailman epätahtisia venkuloita. El kiitos - ei silloin eikö nytkään kiinnosta.
Vai olenko normaali?[/quote]
Mä voin tunnustaa, että kun vaikka kadulla näen miesten tappelevan ihan tosissaan, jonkinlainen sukupuolihormoniryöppy lähtee kehossa liikkeelle. Olen kuitenkin sen verran skarppi, että jatkan matkaani, enkä jää odottelemaan voittajan selviämistä paritellakseni tämän kanssa...[/quote]
Ja minua taas tuo väkivalta kauhistuttaa ja ahdistaa enkä koe sitä millään lailla kiehtovana tai kiihottavaa...
Vierailija kirjoitti:
Vai olenko normaali?
Mä voin tunnustaa, että kun vaikka kadulla näen miesten tappelevan ihan tosissaan, jonkinlainen sukupuolihormoniryöppy lähtee kehossa liikkeelle. Olen kuitenkin sen verran skarppi, että jatkan matkaani, enkä jää odottelemaan voittajan selviämistä paritellakseni tämän kanssa...
Ja minua taas tuo väkivalta kauhistuttaa ja ahdistaa enkä koe sitä millään lailla kiehtovana tai kiihottavaa...
Sama, ja uskoisin että enemmistö ihmisistä on samanlaisia. Jos jotain iskee päälle, se on itsesuojeluvaisto.
Sekopäät hakeutuvat sekopäiden seuraan, ei siihen sen kummempaa analyysia tarvita.
Eikö perhemurhaajille ja muille psykopaateillekin löydy ottajansa?
Psykopaatti ei ole sama kuin murhaaja ja päinvastoin. Moni psykopaatti ei ole edes rikollinen. Vähän sama kuin se, että jokainen hankala tyyppi ei ole narsisti. Nämä on näitä nykyajan trendikkäitä sanontoja ja sanoja joita käytetään halvalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku puolusteli kyllä häntäkin. Mutta vanhat, likaiset namusedät eivät viehätä ulkoisesti. He näyttävät siltä mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jeremy meeks on oikeasti seksikäs, mutta ei sen vuoksi, että on rikollinen.
Kylmä, hengetön.
Tämähän on juuri niin, että nämä kriminaalit pyörittävät näitä Hannu ja Hanna Laulelmia!
Sukellusvene-Nielsen myös suosittu naisten keskuudessa. Toki hän oli miljonäärikeksiä jolla naksahti kun murhapaloitteli sen toimittajan.