Ärsyttää tämä epämääräinen mies-sanan käyttö täällä
"Mies" voi olla mitä vain. Aviomies, avomies, miesystävä, ihastus, mies, jota tapailee, mies, jonka kerran tapasi jne. "Mies sanoi, että on tavannut toisen - luovutanko?" Niin siis, kenestä on kyse? Oletteko naimisissa? Kihloissa? Seurustelette? Kerran tavanneet? Törmäsitte toisiinne ohimennen deittipalstalla?
Kommentit (21)
No mutta täällä on myos sellaisia naisia, jotka suuttuvat, kun aviomies puhuttelee vaimoksi, niin eipähän tule sanomista.
Mies-alkuiset provot on ainakin väsyneitä. "Mies sitten petti mua bestiksensä kanssa" 😴 ei enää näitä, liian paskoja.
Siitä usein tunnistaa provon, tuo pahamaineinen pelkkä MIES 🤔😏
Siitä tarkemmin määrittelemättömästä miehestä onkin sitten helppo siirtyä (yleensä aloittajan itse muka toisena henkilönä kirjoittamassa) kommentissa puhumaan "miehistä" yleisellä tasolla. Sitten saadaankin muutama sivu jankkausta ja ketju lukkoon.
Joo, vähän taustoja. Mikä hemmetin mies, onko se naapuri, palomies vai kenties joulupukki? Noh, trollit tykkää kun on sopivan ylimalkaista väsyneisiin pelkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, vähän taustoja. Mikä hemmetin mies, onko se naapuri, palomies vai kenties joulupukki? Noh, trollit tykkää kun on sopivan ylimalkaista väsyneisiin pelkoihin.
Pelkoihin = provoihin 😂 noh, ihan sama, MIES.
Mies sitten ----- = aviomies
Mies ei vastaa ---- = deitti
Mies tuijotti ---- = random
Miekkonen onkin paljon parempi nimitys.
Itse aina ihmettelen, kun niin kätevät lyhenteet py ja ty eivät ole rantautuneet tänne käyttöön. Muilla alustoilla niitä käytetään ihan kaikenikäisistä seurustelukumppaneista.
Mites se setämies sitten ? Niitä aloituksia...
Vierailija kirjoitti:
Itse aina ihmettelen, kun niin kätevät lyhenteet py ja ty eivät ole rantautuneet tänne käyttöön. Muilla alustoilla niitä käytetään ihan kaikenikäisistä seurustelukumppaneista.
Pyh !
Vierailija kirjoitti:
Tai pikemmin my ja ny? Kun ollaan ihan aikuisia, usein keski-ikäisiäkin jo täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai pikemmin my ja ny? Kun ollaan ihan aikuisia, usein keski-ikäisiäkin jo täällä.
Kuten sanoin, ei ole sidottu muuallakaan ikään.
Joo, setämies, se kaikkein kamalin uusi nimike.
Ihan sama, silti se on miesten syy että syntyvyys on niin huono.
He eivät kohtele naisia kuten kuuluisi.
Naisten elämä pyörii miehen huomion ympärillä.
Mies syö räkäänsä ja pieree.