Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus etenkin sinkkuaikana halunnut tietää oletko ns. tiukka - naisen niin vaikea tietää kun ei pysty vertailemaan

Vierailija
14.01.2020 |

Asiallinen näkemys asiaa olisi kiva

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tietää. Sanoihan jo Jutta U aikoinaan olevansa "täti tiukka"

Vierailija
2/32 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän pystyy vertaileen kun harrastaa toisten naisien kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi mies on sanonut minun olevan. Vai onko se jokin yleinen kohteliaisuus?

Vierailija
4/32 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Etenkin jos sattuu laukeamaan ennen aikojaan.

Vierailija
5/32 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen useammalle sanonut, mutta kaikki ne ovat olleetkin keskimääräistä tiukempia. Usein olleet nuoria ei synnyttäneitä naisia. 

Vierailija
6/32 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, niin perustaisin kaupallisen palvelun, joka antaa asiasta puolueettoman arvion.

Vierailija
7/32 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan löysäksi maininnut. Riippuu myös miehestä ja olosuhteista.

Vierailija
8/32 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siitä kiinni, miten osaa ilolihaksiaan käyttää.

Vierailija
9/32 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen useammalle sanonut, mutta kaikki ne ovat olleetkin keskimääräistä tiukempia. Usein olleet nuoria ei synnyttäneitä naisia. 

Synnyttäminen löysyttää paikat. Jossain tapauksessa voi olla hyväkin. Mahtuu paremmin.

Vierailija
10/32 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän sama kuin, jos mies miettisi onko sillä suora vai käyrä, paksu vai ohut, pitkä vai lyhyt. Joku superihana voi jonkun toisen mielestä olla ihan bläh.

Kysymykseen vastaan, että nuorempana mietin paljonkin onko mulla tiukka pillu tai roikkuuko tissit. Ihan turhaan. Nyt kypsemmässä iässä minua kiinnostaa lähinnä se, mitä saan irti miehestä, eli mahdollisimman hyvä seksi.

Lopunpeleissä sillä on tosi vähän tekemistä ulkoisten seikkojen kanssa, että miten hyvää seksiä on. Tai ehkä toiset kropat käy paremmin yhteen, niin sillä tavalla.

Mun nykyisellä miehellä on kokoa sen verran paljon, että seksi vaatii kunnon alkulämmittelyn, koska muuten mies ei mahdu kunnolla sisään ja se on hirveän tuntuista molemmista. Joskus olen seurustellut myös miehen kanssa kuka mahtui sisään ihan vaan kylmiltäänkin eli mikään supertiukka ei minullakaan ole. Sitäpaitsi olenhan synnyttänytkin jo useamman kerran. Hänelle olin ehkä löysä ja nykyiselle miehelle tiukka?

Nuorempana kostuin helpommin ja vähemmästä. Se ero ehkä iän myötä on tullut ja varmaan nautinnon suhteen huomattavasti olennaisempi. Toisaalta nyt tulen helpommin ja se saa lantionpohjan lihakset supistelemaan mikä kuulemma tuntuu tosi hyvältä.

Vierailija
11/32 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tullut miettineeksi tuollaisia, olen aina jotenkin tiedostanut olevani hyvin keskiverto eikä tämä häiritse minua yhtään.

Kauheen tiukka en edes haluaisi olla, sillä jo nyt iso muna tuntuu ihan liikaa enkä tykkää yhtään, niin mitä se sitten olisi jos olisin tiukkapilluinen?!

Sittenhän jo keskivertopeniskin tuntuisi liikaa eli olisi huono.

Jotenkin kummallinen oletus joillakin, että kaikki naiset haluaisivat olla mahdollisimman kireitä.

Minä haluan nauttia seksistä, eli ahtaus ei kiinnosta.

Vierailija
12/32 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, tätä asiaa ei voi rinnastaa peniksen kokoon. Penistä ei pysty muokkaamaan, mutta pillulihaksia voi treenata.

Vierailija
13/32 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä viitataan kireän käytökseen.

Vierailija
14/32 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kokemusta jonkin verran mistä puhua tiukkuudesta. Kuulostaapa muuten leuhkalta noin kirjoitettuna. Yksi tiukumpia oli kolme lasta synnyttänyt. Mua vanhempi nainen jonka kanssa jonka kanssa muutamia viikonloppuja. En ole mikään ikärasisti vaikka pidän pienen rajan. Tämä hupilaite on k-18.

Sellainen oikeasti poikkeuksellisen tiukka oli eräs nuorena miehenä silloin 17 vuotias tytsy. Sinne oli märkänäkn vaikea mahtua. Taas typerän kuuloista. En ole kuivaan yrittänyt laittaa. 

Toinen ääripää oli silloin noin parikymppieltä joka ei ollut synnyttänyt. Sinne meni neljä sormeani helposti. Tämä nainen tiesi että hänellä on poikkeavuus ja oli siitä aika rikki. Monella tapaa aivan mahtava muija mutta tavis yhdyntä aivan yhtä tyhjän kanssa. Ehkä yritti oraalilla korvata? Sen teki niin että voi vain kehua.

Vierailija
15/32 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän olevani löysä, mutten tiedä mistä se johtuu. Lantionpohjanlihakset ovat hyvässä kunnossa, enkä ole synnyttänyt. En tiedä liittyykö tää siihen, etten saa orgasmia yhdynnässä. Harmittaa kun yhdyntä kiihottaa, muttei tunnu oikeen miltään. Onhan se kiva jotain lämmintä sisään saada, mutta siinä se.

Vierailija
16/32 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole keltään asiaa kysellyt, mutta useammalta mieheltä olen kuullut olevani tiukka. Olen yli 30-vuotias, synnyttänyt nainen. Ja näitä kommentteja olen siis saanut sekä ennen että jälkeen lapsen saannin. Minulle asialla nyt ei ole kovasti väliä, pääasia, että seksi on nautinnollista molemmille. Mutta onhan se kiihottavaa kuulla, kun mies huokaa kiihottuneena sisälle työntyessään, että "Uuh, sä olet tiukka."

Vierailija
17/32 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tullut ikinä mieleenkään. Olin yksinomaan kiinnostunut miehen koosta.

Vierailija
18/32 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No must tuntuu et joillekki miehille kriteerinä "tiukkuudele", on tyylii se, että kuinka matala rasvaprosentti naisella on, tai että kuinka treenattu nainen on ULKOSESTI.

just ton takii on ihan mahtonta edes tietää, et mitä se tiukka kellekki tarkottaa....

veikkaanpa, että suurin osa ihmisistä on sil tavalla normaaleita seksin puolestaki alapäistä, että se keskiverrosti sujuu.

Sit osa ihmisistä vähän erilaisia kun muut ja siitä v oi olla haittaa tai hyötyä, riippuen mistä näkökulmasta kattoo ja kenen kanssa on.

Ja sit uskon että osa naisista on sellasia ettei osaa rentouttaa itseään, että se tekee jotenkin kireeks kun on ihan jäykkänä koko ajan. Koska uskon että suurin osa naisista on sellasia että normaali seksi kuitenkin ONNISTUU.

ja ite en ainakaan treenaa erikseen just niitä lihaksia. ehkä olis tarvetta, jos olis sellasessa ammatissa vaikka. :D

moni mies on kehunu ja myös sanonu tiukaks, jne.

varmaan yleisesti tärkein on se, että fiilis on oikeanlainen.

Vierailija
19/32 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu. Oon myös miettinyt johtuuko tiukkuus fyysisten ominaisuuksien lisäksi siitä osaako nainen rentouttaa alapään lihaksiaan. Oon huomannut että työnnöt tuntuu parhailta silloin kun mies työntelee rauhallisesti ja itse ylikorostuneesti rentoutan lihaksia sisääntyönnöillä. Tavallaan työnnän lihaksilla "ulospäin" jolloin penikselle tulee enemmän tilaa. Ulospäin vetäessä rentoutan. Tuntuukohan vagina tällöin sisääntyönnöillä löysemmältä, kuin jos ei rentouttaisi?

Vierailija
20/32 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Nyt kypsemmässä iässä minua kiinnostaa lähinnä se, mitä saan irti miehestä, eli mahdollisimman hyvä seksi.

...

Eli nykyään haet itsekkäästi vain itsellesi hyvää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi