Teinilaumat s marketeissa
Ei voi ku nauraa jumalaton lauma lapsia siellä keikkuu melkein ilman vaatteita ja huutaa ku palosireenit huhhuh eiks niille ois jotai apina tarhaa
Kommentit (32)
Samaa mieltä. Lapset ja sitä myötä teinit vois lukita jonnekin siirtolaan eristyksiin opettelemaan yhteiskunnan tavoille ja vapauttaa jos ja kun läpäisevät "aikuisuustestin" ja osoittavat osaavansa käyttäytyä ja toimia sivistyneesti ihmisten ilmoilla. Olen puhunut. Piste.
Niin samaa mieltä se apina tarha olis oikee paikka
Niiden pitää vaan näyttää vähän olevansa. Sama juttu kuin joillain teinillä se mahdollisimman näkyvä tupakointi jossain kaupan ovien edessä jne. Kuuluu ikään. Tajuavat kyllä noloutensa aikanaan aikuistumisen myötä.
Joo mennää siel ankkahuulet töröllää ja huudellaan ties mitä😂😂😂😂 kattovat hiljaa ku täti antaa turpii ku menee liian överiks
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Lapset ja sitä myötä teinit vois lukita jonnekin siirtolaan eristyksiin opettelemaan yhteiskunnan tavoille ja vapauttaa jos ja kun läpäisevät "aikuisuustestin" ja osoittavat osaavansa käyttäytyä ja toimia sivistyneesti ihmisten ilmoilla. Olen puhunut. Piste.
Sinähän et olisi siltä leiriltä koskaan päässytkään pois.
😂😂😂😂 ne murkku ikäset tytöt on niin huvittavia ettei voi mennä ohi ku naurattaa se olevinaan tyyli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän et olisi siltä leiriltä koskaan päässytkään pois.
Kappas, ilmeisesti kalikka kalahti...
ja nuuskaa myyvät toisilleen niin pojat kuin tytöt
fakta
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla ABC:n pihat on täynnä mopoautoja ja traktoreita.
Maaseudulla ei ole ABC asemia. Pöllö.
T.maalainen
Mikään ei ole typerämmän näköistä kun joku vaahtosammuttimen kokoinen luikku tupakka suussa.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂 ne murkku ikäset tytöt on niin huvittavia ettei voi mennä ohi ku naurattaa se olevinaan tyyli
Miten tämä ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla ei ole ABC asemia. Pöllö.
T.maalainen
Ei niitä muualla olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä ilmenee?
Siis millainen on se olevinaan tyyli?
Revityt farkut ja hirveä sotamaalaus naamassa sitten uhotaan ohikulkijoille turhan päiväisyyksiä
Kuuluu ikään. Muistan itsekkin kun olin teini ja meidän koulussa tyytöjen piti osata olla kuin mikäkin pissis ja poikien haluutko turpaas-koviksia.