Pitääkö papakoetta varten sheivata?
Kommentit (33)
Pitää sheivata. Mutta ei kaikkea pois, jätä sellainen sydämenmuotoinen tupsu, siitä lekuri tykkää. Voit halutessasi värjätä sen myös vaaleanpunaiseksi.
Ei tarvi. Karvat eivät estä kokeen ottamista.
No todellakin pitää! Mielummin myös yläpää. Äläkä unohda nenäkarvoja, ne on ällöjä.
Ok hyvä! Teen tuon pesun vielä aamulla.
Ap
Ja hyväntuoksuista hajuvettä pitää ripotella siihen reiden sisäsivuun myös. Näin opastivat kun aikaa varasin.
Lukiko kutsussa niin, vai miksi kysyt?
Ei tarvitse. Se näyte otetaan vaginan sisäpuolelta, missä ei karva edes kasva.
Ystävät hyvät. Ei tarvitse sheivata. Kunhan tulet. T. Hoitaja 58v.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kasvaa!
Kerran sheivasin nekin, niin johnes mikä kutka. En aja sieltä toiste.
On vaan aika koomisen näkönen pimpura ku ulkoa paljas mutta holesta tulee sellanen snadi tupsu.
Mä laita joskus ukkoa varten sellasen pikku ponnarin siihen, niin oisku lahjaa avais...
Taidat nyt aliarvioida kokeenottajien ammattitaitoa. Kyllä ne työmaansa löytävän puskan seastakin. Sama homma kuin gynellä ja synnytyksessä.
Vai luulitko sinä, että papa otetaan siitä ulkopuolelta karvaiselta kohdalta?
Ne haluaa vaan nähdä alapään. Siskolle lähetetty jo 3 tai 4 kutsua. Ei ole menossa.
Silppu kirjoitti:
Ne haluaa vaan nähdä alapään. Siskolle lähetetty jo 3 tai 4 kutsua. Ei ole menossa.
Miksei? Outoo kun luin netistä, että niitä kokeita otetaan 30-60-vuotiaille, mutta itse oon 26v ja muistan käyneeni tuossa samassa kokeessa ainakin kerran tai kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kasvaa!
Kerran sheivasin nekin, niin johnes mikä kutka. En aja sieltä toiste.
On vaan aika koomisen näkönen pimpura ku ulkoa paljas mutta holesta tulee sellanen snadi tupsu.
Mä laita joskus ukkoa varten sellasen pikku ponnarin siihen, niin oisku lahjaa avais...
Mullakaan ei ole pelkästään tuossa ulkokuoressa karvoja vaan jos vähänkään ”penkoo” eli levittelee noita huulia niin kyllä siellä karvoja on väleissäkin. Outoa??
Perse pitää pestä käsisuihkulla jos aamulla käyt paskalla.
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Miksei? Outoo kun luin netistä, että niitä kokeita otetaan 30-60-vuotiaille, mutta itse oon 26v ja muistan käyneeni tuossa samassa kokeessa ainakin kerran tai kaksi.
Kyllä niitä aiemminkin otetaan, mutta kolmekymppisenä vasta sinne aletaan kutsua.
Nyt Pertti nukkumaan! Ja sitä pappakoetta sun ei tarvii tehdä ollenkaan.
Se toosa levitetään auki, joten sinne on kyllä hyvä näkyvyys.
Ei tarvitse sheivata. Pesulla on kohteliasta käydä vähintään samana päivän aamuna.