Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö papakoetta varten sheivata?

Vierailija
14.01.2020 |

Vai voiko karvaisella tuherolla mennä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Ne haluaa vaan nähdä alapään. Siskolle lähetetty jo 3 tai 4 kutsua. Ei ole menossa.

Miksei? Outoo kun luin netistä, että niitä kokeita otetaan 30-60-vuotiaille, mutta itse oon 26v ja muistan käyneeni tuossa samassa kokeessa ainakin kerran tai kaksi.

Kyllä niitä aiemminkin otetaan, mutta kolmekymppisenä vasta sinne aletaan kutsua.

Mutta miksi? Ja juurikin 25veenä sain kutsun. Aiemmista en muista, miksi ne otettiin

Vierailija
22/33 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin netistä, että ”ensimmäinen Papa-näyte kannattaa ottaa muutaman vuoden kuluttua yhdyntöjen aloittamisesta” – tarvitseeko siis käydä koskaan, jos menee hautaansakin neitsyenä? Kuulemma ”ilman HPV-tulehdusta ei synny kohdunkaulan syöpää”, mutta voiko sen tulehduksen saada muualtakin kuin seksistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Se näyte otetaan vaginan sisäpuolelta, missä ei karva edes kasva.

no ei oo totta. Mulla kasvaa karvaa sisällä, semmonen pörröreikä. Mies tykkää kun se lämmittää nakin mukavasti talvella.

Vierailija
24/33 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Se näyte otetaan vaginan sisäpuolelta, missä ei karva edes kasva.

no ei oo totta. Mulla kasvaa karvaa sisällä, semmonen pörröreikä. Mies tykkää kun se lämmittää nakin mukavasti talvella.

XD

Vierailija
25/33 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne, kysy äidiltäsi. Hän voi ottaa sinut mukaan niin näet itse.

Vierailija
26/33 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse sheivata. Lääkärisetä tekee sen ihan viran puolesta.

Vierailija
27/33 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin netistä, että ”ensimmäinen Papa-näyte kannattaa ottaa muutaman vuoden kuluttua yhdyntöjen aloittamisesta” – tarvitseeko siis käydä koskaan, jos menee hautaansakin neitsyenä? Kuulemma ”ilman HPV-tulehdusta ei synny kohdunkaulan syöpää”, mutta voiko sen tulehduksen saada muualtakin kuin seksistä?

Syöpiä on ollut neitsyilläkin, että ihan voit ne luulosi työntää sinne mistä ne kuulitkin.

Syövän alkusyy on mutaatio jakautuvassa solussa. Jokainen solumme uusiutuu muutamassa kuukaudessa. Jokaisessa jakautumisessa on mahdollista tulla virhe.

Vierailija
28/33 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonne, sen kokeen ottaa laboratoriohoitaja. Lääkäri tutkii näytelasin mikroskoopilla, eikä koskaan näe potilasta, josta näyte on otettu.

29/33 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Ne haluaa vaan nähdä alapään. Siskolle lähetetty jo 3 tai 4 kutsua. Ei ole menossa.

Miksei? Outoo kun luin netistä, että niitä kokeita otetaan 30-60-vuotiaille, mutta itse oon 26v ja muistan käyneeni tuossa samassa kokeessa ainakin kerran tai kaksi.

Ei käytä julkisen puolen palveluja.

Vierailija
30/33 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpiä on ollut neitsyilläkin, että ihan voit ne luulosi työntää sinne mistä ne kuulitkin.

Syövän alkusyy on mutaatio jakautuvassa solussa. Jokainen solumme uusiutuu muutamassa kuukaudessa. Jokaisessa jakautumisessa on mahdollista tulla virhe.

”Luuloni” ovat peräisin Hyvä terveys -lehden artikkelista...

Totta kai sitä voi osua syöpä kelle tahansa, mutta onko järkeä seuloa yhtä (1) tiettyä syöpää sellaiselta, jolla ei sen yleiset ehdot täyty?

Vierailija
31/33 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ällöttävää hommaa.

Ohis

Vierailija
32/33 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonne, sen kokeen ottaa laboratoriohoitaja. Lääkäri tutkii näytelasin mikroskoopilla, eikä koskaan näe potilasta, josta näyte on otettu.

Papa-näytteen voi ottaa kyllä lääkärikin. Ap ei maininnut, meneekö gynelle vai hoitajalle.

Vierailija
33/33 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä kuullut, että papan ottaisi laboratoriohoitaja! Lääkärit, terveydenhoitajat ja sairaanhoitajat niitä ottaa. Samalla vilkaistaan silmämääräisesti, että kaikki on ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän