Miehen kanssa saunassa käyminen on vaikeampaa kuin luulin
En halua miehen näkevän minua alastomana joten kääriydyn pyyhkeeseen saunassa.
Kommentit (56)
Lanttulaho haittaa saunassa käyntiä.
Missä teetit sen XXXXXXL-kokoisen pyyhkeen?
Onko sinulla luukkupyjama seksihetkiä varten?
Miten te harrastatte seksiä? 🤨 Vai oletteko aseksuaaleja? Eipä kuulosta kovin läheiseltä ja avoimelta suhteelta, jos ei voi nähdä toista alasti.
Luulin että siksi kun mies heittää liian kovat löylyt ja tekee kiukaalla makkaraa.
Sun kannattaisi työstää käsitystäsi omasta kehostasi. Helpottaisi elämää muuallakin kuin saunassa.
Sentään vaan pyyhe. Nykyisillä naisten ulkonäköpaineilla ja -morkkauksella aika rohkeaa ja luottavaista.
Täytyy myöntää, että olin itse samanlainen nuorempana. En vaan ollut sinut oman kehoni kanssa, vaikka nyt vanhempana sen tajuan, että kroppani oli oikeasti tosi hyvä aikanaan. No, sitten kun sain miehen kanssa lapsia, lakkasin häpeilemästä. Hän on minut nähnyt mm. synnyttämässä, vauvan kanssa valvottujen jälkeen kalpeana kuin kummitus eikä ole koskaan mollannut minua, joten luotan häneen. Lisäksi vartalo tuntuu nyt vanhemmiten jotenkin enemmän omalta, virheineen päivineen.
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään löytyy koneompelutaitoja, niin kymmenen metriä froteekangasta ja kolmeen osaan. Samana päivänä ehtii jo saunomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään löytyy koneompelutaitoja, niin kymmenen metriä froteekangasta ja kolmeen osaan. Samana päivänä ehtii jo saunomaan.
:DDD
Ai luoja!
Mä oon jopa iskenyt yhden poikaystäväni saunasta. Oli sekasaunomista yksissä juhlissa...
Mitäs siihen sanot, ap? Eikä todellakaan ollut pyyhettä päällä. Kellään.
Jos ei ole valmis olemaan alasti oman kumppanin silmien edessä, niin onkohan sitten valmis seksiinkään?
MIllainen mies "katselee" naista (kumppania, vaimoa!) jota ei saa nähdä edes alasti? Entä seksi sitten? Pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajaa ja suuseksi tietenkin totaalikielletty, pimeässäkin? Itellä oli aikanaan yks tuollainen nainen, enkä montaa viikkoa jaksanut sitä katsella. Heh, "katsella".
Kyllähän tuossa saunomista suurempi ongelma on itsetunnon puute tai kehonkuvan häiriö. Kannattaisi varmaan yrittää saada niihin jotain apua. Se saunomisongelma korjaantuu sitten siinä samalla, ja moni muukin asia elämässä muuttuu mukavammaksi ja helpommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko mennä miehen kanssa saunaan. Voi käydä eri aikaan tai sitten vuorottelette, jos on taloyhtiön saunavuoro, jolla ei ehdi kaksi ihmistä saunoa erikseen.
Meillä on uusi talo missä on hulppeat sauna- ja kylpyhuonetilat. Ei ole kyse saunavuoroista taloyhtiössä.
Niin. Voitte sitten käydä eri aikaan. Vai pakottaako miehesi sinut saunaan kanssaan aseella uhaten?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jopa iskenyt yhden poikaystäväni saunasta. Oli sekasaunomista yksissä juhlissa...
Mitäs siihen sanot, ap? Eikä todellakaan ollut pyyhettä päällä. Kellään.
Olen kauhuissani!
Yks Tinder.mies halusi aina saunoa mun kanssa vaikkei oltu edes harrastettu no tiedätte mitä. En tajua miten olisimme sitten olleet saunassa kun ei oltu edes nähty toisiamme alasti, pyyhkeet päälläkö? Mun kämpässä on siis sauna. No mies ghostasi, tämäkö syy, en tiedä.
Minä saunon aina mskuupussissa niin vaimo ei näe mikromunaani
Mikä teltta se saunassa on pystyssä🤨Saunooko mieskin housut jalassa?
Kumma pariskunta
Mies51v