Miehen kanssa saunassa käyminen on vaikeampaa kuin luulin
En halua miehen näkevän minua alastomana joten kääriydyn pyyhkeeseen saunassa.
Kommentit (56)
Kuka mies? Naapurin Heikki vai lähikaupan kassajonossa sinun jälkeesi tullut asiakas? Ei sun tarvitse saunoa tuntemattomien kanssa, jos koet sen hankalaksi.
Sen takia minä esim uimahallissa menen aina naisten puolelle
On se varmaan ennenkin pilun nähny.
Juttelitko kuitenkin koulussa niiden kilttien poikien kanssa?
Ei se mitään. Tee niinkuin sinusta hyvältä tuntuu
Minä myös kääriydyn pyyhkeeseen saunassa. Ärsyttää kun mies tuijottaa mun läskejä. Vaikka väittää ettei tuijota.
Ei ole pakko mennä miehen kanssa saunaan. Voi käydä eri aikaan tai sitten vuorottelette, jos on taloyhtiön saunavuoro, jolla ei ehdi kaksi ihmistä saunoa erikseen.
Onko tää joku uusi harrastus, että valitaan kadulta tuntematon mies ja mennään sen kanssa kahdestaan saunaan mutta kääriydytään pyyhkeeseen?
Ajattelin jo jotain yhteissauna juttua, mutta siis oman miehes kanssa et voi olla alasti saunassa? Miksi ihmeessä? Nyt sisua peliin, onhan tuo jo kummallista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
En pidä alastomuudesta. En halua miehen näkevän minua alasti vaikka olenkin hoikka nainen.
Mun kaveri kävi uimapuku päällä saunassa kun häpes itseään miehensä edessä. Naimisissa ihan olivat tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies? Naapurin Heikki vai lähikaupan kassajonossa sinun jälkeesi tullut asiakas? Ei sun tarvitse saunoa tuntemattomien kanssa, jos koet sen hankalaksi.
Oma mies, ei naapuri tai kaupansetä
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko mennä miehen kanssa saunaan. Voi käydä eri aikaan tai sitten vuorottelette, jos on taloyhtiön saunavuoro, jolla ei ehdi kaksi ihmistä saunoa erikseen.
Meillä on uusi talo missä on hulppeat sauna- ja kylpyhuonetilat. Ei ole kyse saunavuoroista taloyhtiössä.
Onneksi en inhoa omaa kehoani, kuulostaa tosi hankalalta. Helpompi varmaan saunoa erikseen, vai, haluaako mies välttämättä yhdessä saunaan?
Tunnustan: yhteistä eloa miehen kanssa jo 25 vuotta, en ole koskaan saunonut hänen kanssaan.
Inhoan saunomista! Missä tahansa seurassa!
Miksi?