Huhutaan, että Lennu-koira on aikeissa jättää presidentinlinnan ja muodolliset velvollisuutensa
Se haluaa kuulemma alkaa elää itsenäisesti normaalin koiran elämää.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Lennu asuu itseasiassa Espoossa ja asunut aina. Emäntä ja isäntä on aina hankkinut privaatista tuloista pannat ja muonaa
Ehkä se hengittäminen on seuraavassa elämässä helpompaa.
Disneyhin päätyy sitä on ilmassa. Etenkin jos koki rasismia ihonväristään vielä.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku narttukoira lumonnut sen?
Lennun kannattaa nyt olla varovainen, ettei menetä etujaan, kuten makupaloja pöydän ääressä ruokailevilta. En usko hänen tajuavan mitään normaalista koiran elämästä, koska on aina elänyt etuoikeutettuna kansalaisena.
Kuulin huhuja että pentuja olisi jo tulossa Sääkoira Sinin kanssa, sitten kun se ei enää pysty pullotusta peittelemään televisiossa pitää oman pesän olla jo valmis
Royal Canin oli iso koiranruokanruokamerkki, senhän perusti Englannin hovista lähtenyt Coccerspanieli
Lennu the president tulossa leffa Disneyltä. Lennu haukkuu siinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Lennu the president tulossa leffa Disneyltä. Lennu haukkuu siinä itse.
Lennu esittää ääniraidat, mutta näyttelijänä toimii Aku Hirviniemi.
Ei ole kyllä kovin ilmastoystävällistä tuo Lennun jatkuva ramppaaminen Espoon ja Mäntyniemen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Royal Canin oli iso koiranruokanruokamerkki, senhän perusti Englannin hovista lähtenyt Coccerspanieli
Nykyään toimii valioliigassa Soccerspanielina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lennu asuu itseasiassa Espoossa ja asunut aina. Emäntä ja isäntä on aina hankkinut privaatista tuloista pannat ja muonaa
Olen kyllä nähnyt hänen esiintyvän myös Mäntyniemessä joulutervehdysten vastaanotossa.
Kaikki varmasti muistaa Lennun ja lahjakinkun kohtaamisen:)
Vierailija kirjoitti:
Se on perustanut käytöskoulun
Lennu osti Tanja Karpelan Koirakoulun, Tanja siirtyi Lennun palvelukseen vanhana työntekijänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku narttukoira lumonnut sen?
Lennun kannattaa nyt olla varovainen, ettei menetä etujaan, kuten makupaloja pöydän ääressä ruokailevilta. En usko hänen tajuavan mitään normaalista koiran elämästä, koska on aina elänyt etuoikeutettuna kansalaisena.
Kuulin huhuja että pentuja olisi jo tulossa Sääkoira Sinin kanssa, sitten kun se ei enää pysty pullotusta peittelemään televisiossa pitää oman pesän olla jo valmis
Hyvin valittu puoliso, eikä mikään turhatyrkky. Sini on kuitenkin esiintynyt koko kansalle jo vuosia hyvinkin sivistyneesti. Minkähän suku- ja arvonimen pennut saavat?
Minä haluan nähdä tositteet, että Lennu ruuat on maksettu omista varoista, eikä valtio edustuskuluista.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin huhuja että pentuja olisi jo tulossa Sääkoira Sinin kanssa
Jennin pitää laitta stoppi tälle, ettei käy niin, että Lennu ja sini lähtevät hermolomalle Haaparantaan ja sitten yht'äkkiä Sini ei tulekaan enää pentujen kanssa takaisin Suomeen.
On uhannut haukkua kaikki jos vaatimuksiin ei suostuta!
Lennulle on luvattu maksaa huhujen mukaan suuria summia paluusta Turkkiuroksiin, pärjää kyllä.
Tätä ne tuontinartut saavat aikaan.