Ovulaatiopanetus.. ihan kamalaa!
Tajuaako miehet kuinka hirveää tää on, koko ajan pikkarit märkänä ja jopa työkaveri näyttää potentiaaliselta sänkykumppanilta?
Nimim. 5 orkkua päivässä ihan helposti.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei koske juurikaan yli 40v naisia ja voin olla heidän seurassaan turvallisin mielin.
-Pekka
Täytän siis ensi kuussa 44v.
Ap
paljon pahempaa on menkkapanetus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei koske juurikaan yli 40v naisia ja voin olla heidän seurassaan turvallisin mielin.
-Pekka
Ap
(ʘᗩʘ')
Vierailija kirjoitti:
Niimpä, katselevat ketä katselevat, miltähän oikeasti tuntuisi jos joku katselisi sillä silmällä ja suoraan kertoisi haluavansa panemista ja kunnolla.
Palstan latinomies tietää eikä tykkää. Liika on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Pekka
Ap(ʘᗩʘ')
Ookoo..
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on mies, joka tosin jaksaa vain kerran illassa. Itse niin kiimassa että käytännössä suusta tulee vain itkun sekaista valitusta kun vihdoin saa melaa mekkoon.
En tiedä pitäiskö tosiaan hankkia takaisin hormonaalinen ehkäisy. En todellakaan ole täysin työkykyinen näinä päivinä 🙄
Niin varmaan joo. Miehen fantasiointia taas. Hyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Pekka
Ap
Eiks sulla pitäisi alkaa jo vaihdevuodet
Kyllä te naiset sitten ootte. Samanlaisia iästä riippumatta
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin kävi heti panettamaan kun luin tuon. Haaveissa olisi sellainen nörttimäinen tyttöystävä jolla silmälasit ja poolopaita päällä missä napit auki ja puhuisi tuollasia mulle sohvalla niin kuin ap.
Poolopaidassa napit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tajuaako naiset, kuinka hirveää on, kun joka päivä panettaa tuolla lailla? Olkaa naiset iloisia, että teidän sykli on kuukausi, meillä miehillä kun se on vuorokausi!
Mä tajuan. Ei mitään tietoa mistään kierrostani tai ovulaatioistani, aina panettaa. Miehet ei vaan jaksa kuin max. kerran päivässä :(
Jotkut jaksaa. Entisen naisystäväni kanssa joskus pantiin neljäkin kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Itseasiassa panetus pahenee iän myötä. Alkaa kolmekymppisenä ja lopusta en tiedä. Nuorena en edes tiennyt mitä panetus tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Pekka
ApEiks sulla pitäisi alkaa jo vaihdevuodet
Kuule näinä päivinä suorastaan odotan niitä!
Ed
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Itseasiassa panetus pahenee iän myötä. Alkaa kolmekymppisenä ja lopusta en tiedä. Nuorena en edes tiennyt mitä panetus tarkoittaa.
Samaa mieltä. Tosin nuorena oli hormonaalinen ehkäisy joka esti ovulaation..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Minä olen aina iästä riippumatta ollut altavastaaja...ainakin 5 kymppinen nainen on aivan hullu...
mies51v
Ex haukkui minua seksiriippuvaiseksi. Olisin halunnut p anna ainakin kolme kertaa päivässä vaikka liittoa oli takana jo 15 vuotta ja ikääkin oli yli 40 v. Kun oltiin vastarakastuneita, p antiin aika usein 5 kertaa päivässä. Mies 43 v.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on mies, joka tosin jaksaa vain kerran illassa. Itse niin kiimassa että käytännössä suusta tulee vain itkun sekaista valitusta kun vihdoin saa melaa mekkoon.
En tiedä pitäiskö tosiaan hankkia takaisin hormonaalinen ehkäisy. En todellakaan ole täysin työkykyinen näinä päivinä 🙄
Huorahan sinä olet, naista kuuluu kuvottaa miehen rumat vehkeet ja naiset eivät saa orgasmia yhdynnässä, se vaatii paljon muutakin. Naista ei myöskään saa panettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Jep. Täälläkin N46 ja naitattaa älyttömästi koko ajan, paitsi kuukautisten ekana kahtena päivänä ei paljon yhtään, ja ovulaation kieppeillä potenssiin kymmenen useamman päivän ajan. Onneksi olen löytänyt yhtä seksihullun miehen kaveriksi! Ja vaikka tämä on välillä oikeasti turhauttavaa, niin ihan oikeasti nautin suunnattomasti.
Ap, hyperseksuaalisuus voi olla maniaa. Ei ovulaatio normaalista ihmisestä seksieläintä tee.
Eikä naisena esiintyminen ap-Jonnesta naista.
Mania puhkeamassa. Kohta perustat bordellin ja verkkokaupan ja kiipeät Haminan lipputankoon ilman housuja.
Ja sun pitää jatkuvasti runkata viisi kertaa päivässä? Etkä koe että ongelma?