Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatiopanetus.. ihan kamalaa!

Vierailija
14.01.2020 |

Tajuaako miehet kuinka hirveää tää on, koko ajan pikkarit märkänä ja jopa työkaveri näyttää potentiaaliselta sänkykumppanilta?

Nimim. 5 orkkua päivässä ihan helposti.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tajuaako naiset, kuinka hirveää on, kun joka päivä panettaa tuolla lailla? Olkaa naiset iloisia, että teidän sykli on kuukausi, meillä miehillä kun se on vuorokausi!

Jos todellakin joudut runkkaamaan 5 kertaa päivässä joka päivä, olet kyllä seksiriippuvainen

En joudu, vaikka ehkä tekisikin mieli, eikä sitä paitsi edes paikat kestäisi pidemmän päälle. Tänäänkin olen vasta vedellyt kahdesti, tosin kolmatta tuossa juuri mietin... ;)

Ja ihan vaan selvyyden vuoksi, sekö on normaalia kun naista panettaa, mutta jos kyseessä on mies niin heti on 'seksiriippuvainen'?

Selvyyden vuoksi: kyse oli muutamasta päivästä kuukaudessa vs joka päivä kuukaudessa. Sukupuolesta riippumatta.

Eipäs, vaan kyse oli siitä, että silloin kun hormonien ym. vuoksi panettaa, niin voi tehdä mieli runkata 5 kertaa päivässä. Jos naisilla tälläisiä päiviä on kuukaudessa muutama, ja miehillä suurin osa, niin miksi näistä vain toinen tilanne on sinusta okei, ja toinen on seksiriippuvaisuuden merkki?

Ja sun pitää jatkuvasti runkata viisi kertaa päivässä? Etkä koe että ongelma?

Vierailija
22/61 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei koske juurikaan yli 40v naisia ja voin olla heidän seurassaan turvallisin mielin.

-Pekka

Täytän siis ensi kuussa 44v.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon pahempaa on menkkapanetus.

Vierailija
24/61 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei koske juurikaan yli 40v naisia ja voin olla heidän seurassaan turvallisin mielin.

-Pekka

Ap

(ʘᗩʘ')

Vierailija
25/61 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niimpä, katselevat ketä katselevat, miltähän oikeasti tuntuisi jos joku katselisi sillä silmällä ja suoraan kertoisi haluavansa panemista ja kunnolla.

Palstan latinomies tietää eikä tykkää. Liika on liikaa.

Vierailija
26/61 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Pekka

Ap

(ʘᗩʘ')

Ookoo..

Vierailija
27/61 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on mies, joka tosin jaksaa vain kerran illassa. Itse niin kiimassa että käytännössä suusta tulee vain itkun sekaista valitusta kun vihdoin saa melaa mekkoon.

En tiedä pitäiskö tosiaan hankkia takaisin hormonaalinen ehkäisy. En todellakaan ole täysin työkykyinen näinä päivinä 🙄

Niin varmaan joo. Miehen fantasiointia taas. Hyi

Vierailija
28/61 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Pekka

Ap

Eiks sulla pitäisi alkaa jo vaihdevuodet

Vierailija
29/61 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te naiset sitten ootte. Samanlaisia iästä riippumatta

mies51v

Vierailija
30/61 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin kävi heti panettamaan kun luin tuon. Haaveissa olisi sellainen nörttimäinen tyttöystävä jolla silmälasit ja poolopaita päällä missä napit auki ja puhuisi tuollasia mulle sohvalla niin kuin ap.

Poolopaidassa napit?

Vierailija
31/61 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tajuaako naiset, kuinka hirveää on, kun joka päivä panettaa tuolla lailla? Olkaa naiset iloisia, että teidän sykli on kuukausi, meillä miehillä kun se on vuorokausi!

Mä tajuan. Ei mitään tietoa mistään kierrostani tai ovulaatioistani, aina panettaa. Miehet ei vaan jaksa kuin max. kerran päivässä :(

Jotkut jaksaa. Entisen naisystäväni kanssa joskus pantiin neljäkin kertaa päivässä.

Vierailija
32/61 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Itseasiassa panetus pahenee iän myötä. Alkaa kolmekymppisenä ja lopusta en tiedä. Nuorena en edes tiennyt mitä panetus tarkoittaa.

Vierailija
33/61 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Pekka

Ap

Eiks sulla pitäisi alkaa jo vaihdevuodet

Kuule näinä päivinä suorastaan odotan niitä!

Ed

Vierailija
34/61 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Itseasiassa panetus pahenee iän myötä. Alkaa kolmekymppisenä ja lopusta en tiedä. Nuorena en edes tiennyt mitä panetus tarkoittaa.

Samaa mieltä. Tosin nuorena oli hormonaalinen ehkäisy joka esti ovulaation..

Vierailija
35/61 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Minä olen aina iästä riippumatta ollut altavastaaja...ainakin 5 kymppinen nainen on aivan hullu...

mies51v

Vierailija
36/61 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex haukkui minua seksiriippuvaiseksi. Olisin halunnut p anna ainakin kolme kertaa päivässä vaikka liittoa oli takana jo 15 vuotta ja ikääkin oli yli 40 v. Kun oltiin vastarakastuneita, p antiin aika usein 5 kertaa päivässä. Mies 43 v.

Vierailija
37/61 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on mies, joka tosin jaksaa vain kerran illassa. Itse niin kiimassa että käytännössä suusta tulee vain itkun sekaista valitusta kun vihdoin saa melaa mekkoon.

En tiedä pitäiskö tosiaan hankkia takaisin hormonaalinen ehkäisy. En todellakaan ole täysin työkykyinen näinä päivinä 🙄

Huorahan sinä olet, naista kuuluu kuvottaa miehen rumat vehkeet ja naiset eivät saa orgasmia yhdynnässä, se vaatii paljon muutakin. Naista ei myöskään saa panettaa.

Vierailija
38/61 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Jep. Täälläkin N46 ja naitattaa älyttömästi koko ajan, paitsi kuukautisten ekana kahtena päivänä ei paljon yhtään, ja ovulaation kieppeillä potenssiin kymmenen useamman päivän ajan. Onneksi olen löytänyt yhtä seksihullun miehen kaveriksi! Ja vaikka tämä on välillä oikeasti turhauttavaa, niin ihan oikeasti nautin suunnattomasti.

Vierailija
39/61 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hyperseksuaalisuus voi olla maniaa. Ei ovulaatio normaalista ihmisestä seksieläintä tee.

Eikä naisena esiintyminen ap-Jonnesta naista.

Vierailija
40/61 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mania puhkeamassa. Kohta perustat bordellin ja verkkokaupan ja kiipeät Haminan lipputankoon ilman housuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi