Haaveilu-järjestys lusikkalaatikossa, miehelle ylivoimaisen vaikea.
Tuolla se nytkin kiroaa kun ei löydy nopeasti oikeallaista veistä, koska lusikkalaatikko on epäjärjestyksessä itsensä jäljestä.
Olen opettanut: Vasemmalta oikealle
Haaveilu eli Haa(rukkat), Vei(veitset) Lu(sikat), mutta ei. Helpompi lienee etsiä ja kirota. Oli vaan pakko jonnekin avautua.
Kommentit (23)
Mulla menee lusikat, haarukat, veitset, muut. Koitas sitä järjestystä, jos löytäis paremmin?
Mihin tuollaisia sääntöjä tarvitaan? Näkee kai sen ihan silmällä missä lokerossa ne lusikat ja veitset on. Vai mättääkö joku ne sikin sokin sekaisin kaikki?
Voi hyvä luoja, joskus olen niin kiitollinen että päädyin yhteen miehen enkä naisen kanssa. Tulisin hulluksi jostain lusikkalaatikon haaveilusäännöistä, en edes ymmärtänyt otsikkoa ennen kuin luin koko aloituksen.
-Bi
Mitähän mä just luin? Luulin ensin, että haaveilet järjestyksestä mutta taidatkin olla vähän pöhkö.
Ma en ollut ikina kuullutkaan tuosta HAAVEILUsta, mutta niin vaan mulla on just tuo jarjestys.
Ja AP - montaa eri veista teilla on siella aterinlootassa? Mulla on vain 12 kpl ruokailussa kaytettavia veitsia, niitten vieressa 12 kpl saman sarjan haarukoita, ja saat arvata mita kolmannessa osiossa on. ;)
Erikoisveitset on sitten eri osastoissa tai omissa telineissa.
Jain tuohon jumittamaan kun sanoit etta "oikeallaisen veitsen" loytaminen kesti liian kauan.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuollaisia sääntöjä tarvitaan? Näkee kai sen ihan silmällä missä lokerossa ne lusikat ja veitset on. Vai mättääkö joku ne sikin sokin sekaisin kaikki?
Mies tyhjäs koneen aamulla ennen lähtöään. On asuttu yhessä jo viisi vuotta. Aina sama järjestys laatikossa. Kun olen näyttänyt miten niin sano itekkin että onpa kätevä systeemi. Taas palasi miten sattuu nakkeluun. Joo pieni ongelma mut kiva tulla duunista himaan tehhä ruokaa, käydä aterialle ja sitte kuunnella tuota sadattelua siinä samalla ku syö.
On teillä Porvoossa vaikeaa. Onneksi en asu siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tyhjäs koneen aamulla ennen lähtöään. On asuttu yhessä jo viisi vuotta. Aina sama järjestys laatikossa. Kun olen näyttänyt miten niin sano itekkin että onpa kätevä systeemi. Taas palasi miten sattuu nakkeluun. Joo pieni ongelma mut kiva tulla duunista himaan tehhä ruokaa, käydä aterialle ja sitte kuunnella tuota sadattelua siinä samalla ku syö.
Ihan itse olet miehesi valinnut, joten turha ulista. Toki provohan tämä on. Sen huomaa kilometrien päähän.
Meillä toimii luhaavei järjestys, kun kaikilla on silmät päässä ja toimivat aivot.
Onko sinun miehellä työkaluja tai harrastusvälineitä? Miten vaatekaapit, onko nekin ihan sekaisin? Kummasti joillakin riittää aikaa tavaroiden etsimiseen, kun niitä ei laita omille paikoilleen. Minä keksin paljon parempia ajanviettotapoja kuin etsiä aina samoja tavaroita päivästä toiseen.
Meilläkin on sattumoisin ruokailuvälineet tuossa haa-vei-lu-järjestyksessä. Laatikosto on kapea, joten pistin vähiten tilaa vievät eli veitset keskimmäiseen lokeroon. Lusikat ja haarukat vaativat enemmän tilaa ympärilleen.
Meilllä otetaan ihan rohkeasti kädellä kiinni koivesta ja graalinmalja toisesssa kädessä ja siitä imetään suoraan kaikki vitamiiinit ja hivenaineet. Humalan aiheuttamasssa tilassa sitä on paljon lempeempi ja tällaiset muodolllisuudet unohtuu. Sitä ittekkkin ihmettelee aina kun heräää kanankoipi suuussa eukollla suussa kananmunat, ei sii tämän kgrilllatun kananan vaaan sen kynityn kanan.
Luuhave-järjestys kirjoitti:
Mulla menee lusikat, haarukat, veitset, muut. Koitas sitä järjestystä, jos löytäis paremmin?
Meillä myös. Tylpästä terävään.
Lu-Haa-Vei täälläkin ja ihan jopa siitä syystä, että lokerikko, jossa kyseiset ruokailuvälineet säilytetään, on suunniteltu tähän järjestykseen, eli veitsilokero on lusikkaa ja haarukkaa pidempi, kuten ne veitsetkin ovat.
Voi että, kai me ollaan nyt ihan epäonnistuneita, kun emme voi toteuttaa upeaa haaveilu-järjestystä omassa aterinlaatikossamme!
Se on yksi v*tun maku, missä järjestyksessä ruokailuvälineet laatikossa ovat.
Hävettää olla nainen, kun on tuollaisia vähämielisiä ja pakko-oireisia samaa sukupuolta.
Emma K. kirjoitti:
Se on yksi v*tun maku, missä järjestyksessä ruokailuvälineet laatikossa ovat.
Hävettää olla nainen, kun on tuollaisia vähämielisiä ja pakko-oireisia samaa sukupuolta.
Jos yhtään helpottaa niin löytyy tuollaisia miehiäkin. Eksälläni oli kans jotain ihan ihme sääntöjä siivoamisen suhteen. Kaikki piti tehdä tietyllä tavalla (esim vaatteiden viikkaus, tasojen pyyhkiminen) tai muuten valitti tuntikausia.
Vierailija kirjoitti:
Lu-Haa-Vei täälläkin ja ihan jopa siitä syystä, että lokerikko, jossa kyseiset ruokailuvälineet säilytetään, on suunniteltu tähän järjestykseen, eli veitsilokero on lusikkaa ja haarukkaa pidempi, kuten ne veitsetkin ovat.
Voi että, kai me ollaan nyt ihan epäonnistuneita, kun emme voi toteuttaa upeaa haaveilu-järjestystä omassa aterinlaatikossamme!
Kyllä. Me ollaan luusereita. Mutta mulla on sentään automaattinen kaki kaappi. Avaat oven niin sata kippoa ja kantta lentää suoraan lattialle. Tosin tuntuu, ettei yhteenkään kippoon ole sopivaa kantta.
Ihan sama, missä järjestyksessä tulevat, kunhan aikuinen ihminen osaa pistää samaan lokeroon, missä on sitä sorttia jo ennestään. Meillä vaihtaa aika usein nuo lokerot paikkaa, jos vaikka sekä kaikki haarukat että lusikat ovat koneessa, lyödään vain sattumanvaraisesti kukin sortti johonkin tyhjään lokeroon. Tulisin tasapuolisesti hulluksi sekä sellaisen ihmisen kanssa, joka mättää lusikoita harukoiden päälle, että sellaisen ihmisen kanssa, joka vaatii, että vasemmanpuoleinen lokero on haarukkakäytössä eikä lusikoilla.
On sulla ongelmat. Jaxuhaleja. p.s. en usko aloitusta ollenkaan, ellei miehesi ole sitten jälkeenjäänyt.