Kiusallisin raskausoireesi?
Mikä raskausoireista oli eniten sellainen jonka koit kiusalliseksi? Raskaus ja raskaana oleminen ei ole ruusuilla tanssimista!
Kommentit (26)
En ollut raskaana kovin pitkään, niin sanon sen ensimmäisen oireen eli kutiavat nännit.
Viimeisellä kolmanneksella virtsankarkailu esim. Aivastaessa ja yskiessä. Alkupuolella ei mikään koska oli kovin oireeton pitkään
24/7 jatkunut huono olo alkuvaiheessa. Ei ollut mukava oksentaa töissä roskakoriin asiakkaiden kuullen. Muuta ei sitten ollutkaan.
Voimakas Hajuherkkyys ensimmäisellä kolmanneksella- en voinut esim käydä kampaajalla leikkauttamassa hiuksia kun heti paikan tuulikaapissa alkoi oksettaa shamppoiden, permanenttiaineiden yms. tuoksut. Kotona tavallinen shamppooni ja hoitoaineet etoi kanssa. Pyykinhuuhteluaineet, pesuaineet (Andy, Ajax yms) teki saman.
Hiukset pesin parin kuukauden ajan lv-tiskiaineella, jostain syystä se ei saanut etomaan.
Huimaus joka oli jatkuvaa 😵 bussipysäkeillä minua katsottiin epäilevästi kun jouduin ottamaan tukea mm katoksesta. Ja eräs jopa kysyi että olenko humalassa koska huojun niin paljon :D
Vierailija kirjoitti:
Huimaus joka oli jatkuvaa 😵 bussipysäkeillä minua katsottiin epäilevästi kun jouduin ottamaan tukea mm katoksesta. Ja eräs jopa kysyi että olenko humalassa koska huojun niin paljon :D
Rauta-arvot ja ferriitti olisi hyvä tarkistaa jos huimaa.
En tiedä onko kiusallisin mutta tällä hetkellä haitallisin oire; väsymys.
Teen tarkkuutta vaativaa työtä ja viimeistään iltapäivällä mun pitää käydä vessassa hieman ummistamassa silmiä.
Eka ultra on vasta kuukauden päästä, ja aion vasta sen jälkeen kertoa työpaikallani että olen raskaana.
Nenä tukossa viimeiset viisi kuukautta.
Rinnat alkoi kasvaa heti tosi isoiksi.
Pahoinvointi, kaupassakin sai kulkea oksennus pussin kanssa.
Runsas valkovuoto. Ilman sidettä ei voinut poistua kotoa.
Pahoinvointi ja oksentelu, nimim. oksensin ruokakaupan lattialle useammin kuin kerran. Puhumattakaan muista paikoista. Ei kyllä ollut pelkästään kiusallista, vaan vei työkyvyn viikoiksi.
Jos kysytään kiusallisimpia raskausoireita ja vastaa "emätinpierut", miksi ihmeessä peukkuja alaspäin? Kyllä ne on ihan todellisia ja myös äärimmäisen kiusallisia tietyissä tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Emätinpierut.
Miksi tätäkin on alapeukutettu? Täällä ikävä kyllä toinen kärsijä. Raskauden lopussa ja jonkin aikaa synnytyksen jälkeen on ollut tämä ongelma ja se on oikeasti äärimmäisen nolo, koska sitä on lähes mahdoton kontrolloida ja häiritsee erityisesti seksielämää. En tiedä mikä tuon tarkkaan ottaen aihettaa, kai sitä paikat on jotenkin "avoimet" tai jokin muu rakenteellinen muutos tuohon liittyy, koska muulloin tuota ei ole. Kolmesti jo koettu ja muutama kuukausi synnytyksen jälkeen se onneksi loppuu vähitellen.
Peräpukamat.