Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä kiinnostaa ihmisten painot?

Vierailija
14.01.2020 |

Siksi ihmettelen, mikä saa ihmisen tänne listaamaan painonsa!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään välttämättä kiinnosta, mutta pääseepähän yllä mainitut pröystäilemään kehollaan kun ei muuhun avut riitä.

Vierailija
2/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko pulska?

t. 49kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin olen ihmetellyt. Samoin kuin päivän ruokien listausta, että laihdunko jos syön näin. Netti on täynnä laihdutusohjeita, ruokavalioita, treeniohjelmia ja kalorilaskureita. Etsisivät sieltä.

Vierailija
4/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kateellisia hoikille/normaalipainoisille (jotka ovat nykyään vähemmistöä Suomessa)?

Vierailija
5/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko pulska?

t. 49kg

Kyllä hän varmasti on.

t: 35 kg

Vierailija
6/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta anonyymien painot netissä.

Mutta IRL jos joku sanoo että "kukaan ei usko että painan niin paljon, ei ne kilot missään näy" niin kiinnostaa tietää, että kuinka kevyeltä tuo ihminen luulee näyttävänsä. Yleensä nimittäin nämä "Missähän ne kilot oikein on kun ei ne missään näy" -ihmiset ovat sellaisia, ettei heitä voisi hyvällä tahdollakaan sanoa normaalipainoisen näköisiksi. Sitä ylimääräistä löytyy yleensä käsivarsista, olkapäistä, selästä, vyötäröltä, mahasta, reisistä, persauksista, jne. Vaikka olisikin levittynyt ympäri kroppaa, niin näkyy se silti. Käsivarsia ei saa vartaloa myöten läskien vuoksi, nilkkoja ei saa yhteen läskien vuoksi vaan jalat sojottavat miten sattuu, jne. Vaatteet eivät istu päälle kun on läskiä. Selkätissit tursuaa niin miehillä kuin naisilla.

Minulle on sanottu "Siis painatko sinä oikeasti noin paljon? Onko sulla jotain painoja taskuissa? Onkohan tämä vaaka rikki?" kun työkaverit halusivat punnita minut töissä kun asiakkaatkin punnittiin kerran viikossa (hoitoala). Enkä omasta mielestäni näytä mitenkään tikkulaihalta, olin tuolloin 163 cm 53 kg. Nyt 49 kg hiilareiden vähentämisen vuoksi. Enkä edelleenkään näytä laihalta, kun ruuriinrakenne on suora, vyötäröä ei ole.

Mutta joka kerta ihmetyttää ne ihmisten ihmettelyt "Missähän ne mun kilot on" vaikka on ihan selkeästi läskin näköinen. Itseäni ihmetyttää tuolloin lähinnä, että painatko oikeasti noin vähän, kun näytät siltä että painaisit 15-20 kg ENEMMÄN.

Vierailija
7/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan kiinnosta kenenkään paino tai pituus (oikea tai keksitty), mitä keskustelemista niissä on.

Vierailija
8/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipaino kertoo siitä että hallitsee omaa kehoaan ja terveyttään. Jotkut täällä kyselevät painoja ja siitä myös keskustellaan todella paljon joten kyllä se aika montaa ihmistä myös kiinnostaa.

Vierailija
9/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kateellisia hoikille/normaalipainoisille (jotka ovat nykyään vähemmistöä Suomessa)?

Itse normaalipainoisena ja normaaliälyisenä, en tajua mitä ihminen saa irti siitä, että hänen painoaan/pituuttaan ruoditaan palstalla. Ihmiset ovat yksilöitä, myös rakenteeltaan, ei se pelkkä pituus/paino kerro minulle ainakaan mitään kyseisestä ihmisestä.

Valaise sinä meitä.

Vierailija
10/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse normaalipainoisena ja normaaliälyisenä, en tajua mitä ihminen saa irti siitä, että hänen painoaan/pituuttaan ruoditaan palstalla. Ihmiset ovat yksilöitä, myös rakenteeltaan, ei se pelkkä pituus/paino kerro minulle ainakaan mitään kyseisestä ihmisestä.

Valaise sinä meitä.

Kyllä se pituus/paino kertoo jotain siitä ihmisestä. Kertoo aika paljon ihmisen elämäntavasta, mitä syö ja kuinka paljon, onko sohvaperuna, osaako hallita himojaan. Kyllähän ihmiset muistakin asioista luo mielessään ennakkoluuloja. Esim. koulutus, työttömyys, jokin etninen ryhmä/uskonto, ketä äänestää jne. Miksei painostakin?

Vierailija
11/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua näyttää kiinnostavan ainakin.

Vierailija
12/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aloittaja. En tosiaankaan tiedä omaa painoanikaan, vaatekoko on 36 , ollut jo vuosikausia. Vapaapäivänäni tänään olen lähdössä kuntosalille ja sen jälkeen hierontaan. Mutta painoani en ole tarvinnut mitata ( ehkä menenkin kuntosalilla vaakaan !), enkä ainakaan ymmärrä, mitä informaatiota se muille olisi.

Vierailija
13/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta anonyymien painot netissä.

Mutta IRL jos joku sanoo että "kukaan ei usko että painan niin paljon, ei ne kilot missään näy" niin kiinnostaa tietää, että kuinka kevyeltä tuo ihminen luulee näyttävänsä. Yleensä nimittäin nämä "Missähän ne kilot oikein on kun ei ne missään näy" -ihmiset ovat sellaisia, ettei heitä voisi hyvällä tahdollakaan sanoa normaalipainoisen näköisiksi. Sitä ylimääräistä löytyy yleensä käsivarsista, olkapäistä, selästä, vyötäröltä, mahasta, reisistä, persauksista, jne. Vaikka olisikin levittynyt ympäri kroppaa, niin näkyy se silti. Käsivarsia ei saa vartaloa myöten läskien vuoksi, nilkkoja ei saa yhteen läskien vuoksi vaan jalat sojottavat miten sattuu, jne. Vaatteet eivät istu päälle kun on läskiä. Selkätissit tursuaa niin miehillä kuin naisilla.

Minulle on sanottu "Siis painatko sinä oikeasti noin paljon? Onko sulla jotain painoja taskuissa? Onkohan tämä vaaka rikki?" kun työkaverit halusivat punnita minut töissä kun asiakkaatkin punnittiin kerran viikossa (hoitoala). Enkä omasta mielestäni näytä mitenkään tikkulaihalta, olin tuolloin 163 cm 53 kg. Nyt 49 kg hiilareiden vähentämisen vuoksi. Enkä edelleenkään näytä laihalta, kun ruuriinrakenne on suora, vyötäröä ei ole.

Mutta joka kerta ihmetyttää ne ihmisten ihmettelyt "Missähän ne mun kilot on" vaikka on ihan selkeästi läskin näköinen. Itseäni ihmetyttää tuolloin lähinnä, että painatko oikeasti noin vähän, kun näytät siltä että painaisit 15-20 kg ENEMMÄN.

Siis täh, arvostelet ihmisiä joista sanotaan ettei heistä näy kilot päällepäin, ja heti seuraavassa lauseessa kerrot olevasi itsekin tällainen ihminen, ne muut vaan on karseita läskejä ja sinä hoikka keiju. :D Omakehu haisee hyi, koitapa jatkossa lukea nuo tekstisi ajatuksella läpi ettet anna aivan idioottia kuvaa itsestäsi.

Vierailija
14/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä aloittaja. En tosiaankaan tiedä omaa painoanikaan, vaatekoko on 36 , ollut jo vuosikausia. Vapaapäivänäni tänään olen lähdössä kuntosalille ja sen jälkeen hierontaan. Mutta painoani en ole tarvinnut mitata ( ehkä menenkin kuntosalilla vaakaan !), enkä ainakaan ymmärrä, mitä informaatiota se muille olisi.

Sinä itse näet itsesi peilistä, muut täällä palstalla ei näe sua. Joten ainoa keino jakaa informaatiota on luvut kg/cm. Miksi ihmiset kertoo täällä ylipäätään yhtään mitään? Ketä kiinnostaa muiden työt, palkat, koulutukset, parisuhdeasiat, avioliitot, lapsiluvut jne?

Vierailija
15/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipaino kertoo siitä että hallitsee omaa kehoaan ja terveyttään. Jotkut täällä kyselevät painoja ja siitä myös keskustellaan todella paljon joten kyllä se aika montaa ihmistä myös kiinnostaa.

Höpö höpö. Toki se voi tarkoittaa tuotakin, mutta tuli ekana mieleen se telkussa ollut pariskunta, joka eli viikot pelkällä tupakalla ja kahvilla.

Vierailija
16/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina yhtä ihanaa kun läskit suuttuvat siitä että joku kertoo olevansa hoikka! :D Se katkeruus ja kateus on niin hauskaa luettvavaa.

Vierailija
17/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut millon mua muiden painot kiinnostaa, on kun ihmiset jakaa sairaallollisia ajatuksiaan muille painon suhteen. eli: ”olen 170cm ja painan 55kg, laihdutan tällä hetkellä jotta painaisin 45kg. olen hirveä läski ja ylipainoinen” vihaan huomionhakusia ja tämmöset kommentit kiinnittää huomion, muuten mua ei kenenkään mitat kiinnosta.

Vierailija
18/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttuta teillä. Eihän pelkästä pituudesta ja painosta voi päätellä yhtään mitään tietämättä muita mittoja ja kehon koostumusta. 180cm 80kg voi olla kaljamahainen laihaläski tai erittäin lihaksikas ja tiukassa kunnossa.

Vierailija
19/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa, jos on kuva ja paino. Omaa ulkonäköä on joskus vaikea arvioida, niin noilla kuvilla voi vähän hahmottaa omaakin kokoa. Joskus mietin, näytänkö lihavammalta kuin itse luulen.

Vierailija
20/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhdet käsipainot ja kahvakuula (lasketaanko kahvakuula painoihin?).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi