"Maalle muutto voisi korvata kannabiksen"
Keskustan kansanedustaja trollailee. Asiallista.
"Pistän toivoni keskustan hyvien linjausten lisäksi maaseudun mainioihin nuoriin. Yksi heistä päräyttää joka aamu mönkijällä hoitamaan hevostaan ennen kouluun lähtöä, toinen ampui 12-vuotiaana ekan hirvensä. Kunpa näiden mielipiteitä saisi välitettyä ilmastoahdistuksesta ja syömishäiriöistä kärsiville helsinkiläisnuorille. Maalle muutto voisi korvata kannabiksen."
Anne Kalmari
Kansanedustaja (kesk.)
Kivijärvi
Kommentit (10)
Nytkö sä vasta kuulit tuosta? Kyllä mä edelleen silloin tällöin polttelen, vaikka oon maalla asunut jo 10 vuotta.
Eikös siellä maalla ole helpompi kasvattaa kannabista kotioloissa? baapurit ei heti ole nenä rappukäytävän ovessa nuuskimassa mitä touhutaan.
Mjoo. Veikkaan ettei ympäristötietoista helsinkiläisnuorta kiinnosta pätkääkään mönkijät ja hirvimetsät.
Oikeasti, tuollaista unelmaako tuo hautoo? Voi elämän kevät.
Näiden mielipiteitä?
"Ööhöhö mää ampusin hirven!"
"Häähähä mää huristelin mönkkärillä!"
"Siistii!"
"Eri nastaa!"
...wut...?
Hahhahahaaahahahahahhhahaha.
Ampukoon keskenään hirviä, mä mietin niitä suurempia kokonaisuuksia.
Tuollaisenko elämän pitäisi olla tyydyttävää? Varmaan onkin jos ei omaa minkäänlaista kunnianhimoa tai tavoitteita.
Mitähän ainetta toi kansanedustaja on vetänyt, mä haluan sitä myös!
Kuka nyt vielä vuonna 2020 tykittää jotain kannabista...?
Joo, koko Suomen nuoriso metsään ajelemaan ja ammuskelemaan niin Suomi pelastuu😁.
Ylläri pylläri suuri osa kiinni jääneistä sipulikanavan kautta aineita tilanneista asuu maalla.