Tori.fi myyjä haluaa 20 € postimaksuja
Tuote on käsilaukku. Mikä postitus maksaa 20 euroa?
Kommentit (49)
Joku halusi parin euron polkuyörän osasta tingata ja halusi vielä lähetyksen ilmaiseksi. En viitsinyt parin euron takia vaivautua lähettämään osaa kun ostajalle ei noutaminen sopinut.
Tuli mieleen Matti Näsä. Kuka vastaa siitä, mikä on minkäkin hinta?
Kyllä postitus on mun mielestä helpompi kuin nouto.
Saat itse valita kellonajan koska pakkaat ja viet postiin.
Noudossa jengi sopii aikoja, mutta eivät kuitenkaan tule tai tulevat liian ajoissa/myöhässä. Sitten osasta ei kuulu mitään, osa sanoo että ei ollutkaan rahaa, tulis huomenna jnejne.
Kiva päivystää himassa jonkun kympin ostoksen takia.
Siksi yleensä laitan että postitus, ei noutoa.
Torimyyjä kirjoitti:
Kyllä postitus on mun mielestä helpompi kuin nouto.
Saat itse valita kellonajan koska pakkaat ja viet postiin.Noudossa jengi sopii aikoja, mutta eivät kuitenkaan tule tai tulevat liian ajoissa/myöhässä. Sitten osasta ei kuulu mitään, osa sanoo että ei ollutkaan rahaa, tulis huomenna jnejne.
Kiva päivystää himassa jonkun kympin ostoksen takia.
Siksi yleensä laitan että postitus, ei noutoa.
Kumma juttu. Mulle kotona oleminen ei ole vastenmielistä päivystämistä.
Vierailija kirjoitti:
Keskikokoisen laukun saanee siististi pakattuna jo 7.90 tai 9.90 hintaiseen Postin pakettiin. En todellakaan maksaisi 20 euroa!
Kaikilla se posti ei ole ihan nurkalla ja onhan siitä pakkaamisesta myös vaivaa ja mahdollisesti kuluja. Voipa lähettää vieläpä postiennakolla tai kotiinkuljetuksella, joka on selvästi kalliimpi tapa.
XXL Paketti kotimaahan
koko max.60 x 60 x 100 cm 35kg
19,90€
AIka iso käsilaukku
Arvotavaran tai särkyvän tavaran lähettäminen voi maksaa paljonkin extraa, esim. jos maksaa särkyvän tavaran lisän. Kysyn ostajalta, haluaako maksaa enemmän kuin tavallinen posti-/ärräpaketti. Ellei halua, en vastaa siitä, jos postissa hajoaa. Pakkaan kyllä huolellisesti. Samoin, jos ostaja haluaa kirjeenä mahdollisimman halvalla, jolloin ei ole mahdollista seurata lähetyksen kulkua, en vastaa postin kadottamista tuotteista. Muutamaa euroa kalliimpia tuotteita en kyllä mielelläni tavallisena kirjeenä lähettäisi.
Onko siinä joku lisäpalvelu? Erilliskäsiteltävänä (eli ns särkyvänä) lähetettäisi?
Millainen laukku?Jos monen satasen merkkilaukku niin kyseessä voi olla myös postivakuutettu tms paketti?