Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miesystävä etsinyt koko suhteen ajan netissä seksiseuraa

Vierailija
12.01.2020 |

Sain selville tämmöisen asian. Melkein kolme vuotta yhdessä. Olen ihan shokissa. Oon ollut viimeaikoina niin onnellinen, meillä mennyt hyvin ja muutenkin maailman ihanin mies.

En tiedä mitä tehdä? Pitäiskö mun hyväksyä vaan tollanen peli, kun tuntuu että jokainen mies pettää, harva vaan jää siitä kiinni.

Olen niin shokissa ja järkyttynyt ja kaipaisin apuja/vertaistukea

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä itse tollaista sikaa katselisi, varmasti niitä on parempiakin miehiä maailma täynnä.

Vierailija
2/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy nyt kuitenkin ensin, onko tärpännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olet sitä mieltä, että jokainen mies pettää, niin onnea valitsemallasi tiellä. Lienee kaikille parasta, että et ainakaan katkeruudellasi pilaa kenenkään fiksun miehen elämää, joten suosittelen jatkamaan nykyisen kanssa.

Vierailija
4/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlainen mies. Otin avioeron ja vein lapset mukanani. Itsekunnioitus on elämässä A ja O. Yksi elämä, mieti oma arvosi! Itse en aio olla kynnysmatto.

Vierailija
5/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan jokainen mies petä. Ei toki ole mitään takeita siitä että varmasti löydät hyvän ja uskollisen miehen, mutta tottakai olet mieluummin yksin kuin pettäjän kanssa? 

Vierailija
6/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran olet sitä mieltä, että jokainen mies pettää, niin onnea valitsemallasi tiellä. Lienee kaikille parasta, että et ainakaan katkeruudellasi pilaa kenenkään fiksun miehen elämää, joten suosittelen jatkamaan nykyisen kanssa.

Avauduin tästä miespuoliselle ystävälleni ja hän kommentoi että lähes jokainen mies pettää jossain vaiheessa. Siksi mietinkin että pitäiskö mun vaan hyväksyä asia ja pysyä hänen kanssaan kun muuten kaikin puolin täydellinen. Tiedän etten koskaan löytäisi yhtä ihanaa miestä. -AP

Vierailija
7/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan jokainen mies petä. Ei toki ole mitään takeita siitä että varmasti löydät hyvän ja uskollisen miehen, mutta tottakai olet mieluummin yksin kuin pettäjän kanssa? 

En vaan kestä ajatusta ilman häntä. 

Vierailija
8/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, voit hyväksyä sen tai elää sinkkuna loppuelämän.

Vierailija
9/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avauduin tästä miespuoliselle ystävälleni ja hän kommentoi että lähes jokainen mies pettää jossain vaiheessa. Siksi mietinkin että pitäiskö mun vaan hyväksyä asia ja pysyä hänen kanssaan kun muuten kaikin puolin täydellinen. Tiedän etten koskaan löytäisi yhtä ihanaa miestä. -AP

Niin no, väitän kyllä että lähes jokainen nainenkin pettää, kyse on vain siitä mikä käsitetään pettämiseksi.

Vierailija
10/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

70% miehistä pettää. Ne jotka ei petä on joko laiskoja tai niitä ei seksi kiinnosta.

Vierailija
11/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan kestä ajatusta ilman häntä. 

Kaikkeen tottuu, paitsi venäläisiin kansantansseihin.

Vierailija
12/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet jotka itse pettävät, hokevat tuota että kaikki muka pettää, vain todistellakseen itselleen etteivät ne omat teot niin pahoja muka ole... 

Vierailija
13/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70% miehistä pettää. Ne jotka ei petä on joko laiskoja tai niitä ei seksi kiinnosta.

Niin ja sitten on vielä niitä jotka kykenevät aitoon rakkauteen ja uskollisuuteen.

Vierailija
14/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait selville? Itsekin suhteessa miehen kanssa, jolla aina välillä on jotain vipinää netin kautta...

Vierailija
15/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompa tosiaan ” ihana” mies😊.

Liian hyvää ollakseen totta, niinhän?

Ja ei ollutkaan totta.

Itse en tuollaisen tiedon jälkeen pystyisi jatkamaan onnellisena miehen kanssa.

Mies pettäisi jatkossakin, koska annat luvan.

Ja tuo että miespuolinen kaverisi sanoi niin että kaikki miehet pettää joskus, on lapsellinen ja typerä kommentti.

Parisuhteessa elävä kunnon mies ei etsi toisen selän takana seksi- seuraa muualta.

Miehesi on ällöttävä ja lapsellinen eikä arvosta sinua.

Jättäisin tuollaisen heti

Vierailija
16/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta se on, että kaikki nää deittipalstat on pullollaan varattuja miehiä, ja kuinkahan moni niistä jää koskaan oikeesti kiinni siitä?

En  jäisi katselemaan moista miestä, suosittelen tekemään samoin.

Vierailija
17/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sitten on vielä niitä jotka kykenevät aitoon rakkauteen ja uskollisuuteen.

Eli niitä jotka eivät jää kiinni.

Vierailija
18/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane se niin huonoon kuntoon, ettei jaksa edes ajatella muita.

Vierailija
19/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
20/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sait selville? Itsekin suhteessa miehen kanssa, jolla aina välillä on jotain vipinää netin kautta...

Itseänikin kiinnostaa...

Olen aina ihmetellyt näitä miehiä jotka eivät osaa jälkiään peitellä, vai eivätkö vaan viitsi?