miesystävä etsinyt koko suhteen ajan netissä seksiseuraa
Sain selville tämmöisen asian. Melkein kolme vuotta yhdessä. Olen ihan shokissa. Oon ollut viimeaikoina niin onnellinen, meillä mennyt hyvin ja muutenkin maailman ihanin mies.
En tiedä mitä tehdä? Pitäiskö mun hyväksyä vaan tollanen peli, kun tuntuu että jokainen mies pettää, harva vaan jää siitä kiinni.
Olen niin shokissa ja järkyttynyt ja kaipaisin apuja/vertaistukea
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran olet sitä mieltä, että jokainen mies pettää, niin onnea valitsemallasi tiellä. Lienee kaikille parasta, että et ainakaan katkeruudellasi pilaa kenenkään fiksun miehen elämää, joten suosittelen jatkamaan nykyisen kanssa.
Avauduin tästä miespuoliselle ystävälleni ja hän kommentoi että lähes jokainen mies pettää jossain vaiheessa. Siksi mietinkin että pitäiskö mun vaan hyväksyä asia ja pysyä hänen kanssaan kun muuten kaikin puolin täydellinen. Tiedän etten koskaan löytäisi yhtä ihanaa miestä. -AP
Suosittelen nyt ensimmäiseksi hankkimaan vähän erilaiset sosiaaliset piirit
Jo tutustumisvaiheessa on hyvä tuntea toinen niin hyvin, että voi luottaa häneen. Jos kaipaa luottamusta, niin kuin monet kaipaavat. Yllätysten tulo on epätodennäköisempää. Voiko kukaan olla 100 % varma?
Olen itsekkin kokenut tuon saman ja samantien lensi ukko pihalle. Jonkin verran sitä itsekunnioitusta täytyy olla. Parempi sitten olla vaikka mieluummin yksin.
Hei, ei kaikki miehet petä. Leskeksi jääneenä voin vannoa, ettei edesmennyt mieheni pettänyt koskaan. Olimme hyvin tiiviisti yhdessä ja koskn ei ollut mitään mistä olisi edes epäillyt. Tosiasia on, kaikki miehet ei petä ja varmasti löydät sellaisen. Tuo miehen kanssa jos jäät niin tulet kärsimään jatkossa vielä enemmän.
Ei kyllä todellakaan kaikki petä joten suosittelisin lähtemään suhteesta jotta voit löytää sinua oikeasti kunnioittavan ja rakastavan kumppanin.
Jos kuitenkin tahdot tuon miehen kanssa jatkaa niin kannattaa totuttautua ajatukseen ettet koskaan tule olemaan se ykkönen ja paras hänelle. Selkeästi tuo mies ei arvosta sinua niin arvosta itse itseäsi sen verran että vaadit parempaa. Ja voiko oikeasti noin epärehellinen ja törkeästi käyttäytyvä mies olla "maailman ihanin"?
Varmasti voi siltä tuntua että kaikki pettäisivät kun muutenkin pettäminen ja huonot suhteet on usein enemmän esillä kuin hyvät ja onnelliset parisuhteet, mutta se johtunee siitä että onnelliset parit harvemmin kokevat tarvetta erikseen alkaa hehkuttaa suhdettaan tai kumppaniaan.
Muista että vaikka kaikenlaisia ajatuksia tuollainen tilanne herättääkin niin älä ainakaan lähde hakemaan syytä itsestäsi pettämiselle! Jos tuota on tehnyt koko suhteen ajan täysin tietoisesti ja tarkoituksella niin ei ole mitään mitä sinä olisit voinut "tehdä paremmin" tai "miten olisit voinut olla parempi". Mies olisi toiminut noin joka tapauksessa. Kovasti tsemppiä, toivottavasti saat paljon tukea asian läpikäymiseen ja yli pääsemiseen, mikään tuska ei kestä yhtä voimakkaana ikuisesti ja tulevaisuudessa odottaa kyllä jotain parempaa kunhan tästä selviät!