Voiko olla naurettavampaa asiaa kuin karaoke?
Kommentit (16)
Itse en laula. Mutta muutamille ystävilleni karaoke on virkistävä harrastus. Kun se tuottaa heille iloa ja mielihyvää, ei se silloin ole turhaa.
Yhtä hyvin voisi sanoa, että kirjoittelu av:lle on turhin harrastus. Tai teatteri, elokuvat, taide, luonnossa liikkuminen, valokuvaus, ihan mikä tahansa, mitä minä tai ap ei harrasteta. Vaan kun eivät ole, jos ne harrastajien mielestä ovat hyviä harrastuksia.
Näinpä ap esitti tässä päivän turhimman mielipiteen.
Mä olen taas siinä vaiheessa, että karaoke on nerokas keksintö. En itse hoilaa, mutta monelle se antaa paljon. Nuorena se oli vinkeetä, sitten siitä tuli noloa ja naurettavaa ja nyt taas YES!
Mitä huonommin laulaa sitä parempi karaoke-esitys. Laulajavirtuoosit kuuluu muille lavoille.
Suomessa eletään uutta karaokebuumia! ;)
Karaoke on hienoa!
Paavin pallit ja nunnan nännit, ovat turhakkeita.
Karaoke on asiakkaiden houkuttelua ja sitä kautta myynnin edistämistä varten.
Itse olen tuottanut karaokepalvelua parikymmentä vuotta ja ainakin alkuvuosina oli ruuhkaa karaokeiltoina.
Monetkaan eivät ymmärrä, tai halua ymmärtää sitä, että se laulaminen ei tuota ravintolalle muuta kuin kuluja, ellei ellei kalja virtaa reippaammin, loppuu karaoken tarjoaminen.
Se yhden limun, tai kahvikuppin illassa ostava ei kata kuluja, vaan vie ostavilta sasiakkailta paikan. Olkoonpa kuinka hyvä laulaja tahansa!
Laulaminen on hyvä terveyttä edistävä harrastus. Virkistää aivoja ja kohottaa mielialaa. Myös tanssimista suositellaan.
Karaokesta on joskus nauru kaukana. Esim. eräässä karaokepaikassa romaneille ja valtaväestölle tuli riitaa lauluvuoroista, ja se kiista päättyi valkolaisen kuolemaan. Ketään ei edes tuomittu, koska syyllisestä ei ollut 100 % varmuutta.
Hymiöiden lähettely av-palstalle.