Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumies kysyy - pitääkö WC:ssä olla roskis naisvieraiden varalle?

Vierailija
12.01.2020 |

Itselläni kun ei roskikselle ole tarvetta. Ei vaan huvittaisi ruveta joskus kesken illanvieton ratkomaan tamponin tukkimaa pönttöä.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta, että näin toiset huomioon ottava mies on totta! Kaikkea, siis KAIKKEA hyvää sinulle!

Vierailija
2/82 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaadi ruokkimista, ei sähköä eikä vettä, mutta voi potentiaalisesti helpottaa sinun vieraidesi elämää. Kannattava hankinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän naiset voi laittaa sen tulppansa vaikka vessapaperipalan sisään ja käsilaukkuun. Kotona sitten laittavat omaan roskiin. Jotenkin ei tunnu mukavalta että omassa roskiksessa on joku veritulppa. Johan se käy haisemaan siellä. En minäkään jätä runkkupapereita toisten koteihin.

Vierailija
4/82 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mi Casa es no tu Casa kirjoitti:

En minäkään jätä runkkupapereita toisten koteihin.

😁😁😁😁

Vierailija
5/82 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitää. Olin kerran Lapissa eräoppaana. Joukossa oli nainen, joka kysyi kolmantena vaelluspäivänä, saisiko hän kuukautissiteitä. Minulla ei silloin ollut, mutta onneksi eräällä toisella naisella oli. Myöhemmillä kerroilla olin hyvin varustautunut myös tässä suhteessa. Valitettavasti kukaan ei myöhemmin niitä kysellyt eli kannoin aina niitä viikon turhaan.

Tästä opin, että miehellä on aina velvollisuus huolehtia naisen kuukautistarpeista. Niinpä jos sinulle tulee nainen kylään, on oltava kuukautistarpeita (siteitä ja tamponeja) vessan peilikaapissa ja roska-astia niille, kun ne poistetaan.

Kun nainen menee vessaan, sinun tulee kertoa hänelle, missä kuukautistrpeet ovat, jos et ole laittanut lappua peilikaapin oveen, missä lukee "sisältää myös kuukautistarpeita".

Jos hän kysyy, miksi sinulla on naisten kuukautistarpeita tarjolla, sano, että mm. äitisi on vielä niin nuori.

Vierailija
6/82 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti pitää. Olin kerran Lapissa eräoppaana. Joukossa oli nainen, joka kysyi kolmantena vaelluspäivänä, saisiko hän kuukautissiteitä. Minulla ei silloin ollut, mutta onneksi eräällä toisella naisella oli. Myöhemmillä kerroilla olin hyvin varustautunut myös tässä suhteessa. Valitettavasti kukaan ei myöhemmin niitä kysellyt eli kannoin aina niitä viikon turhaan.

Tästä opin, että miehellä on aina velvollisuus huolehtia naisen kuukautistarpeista. Niinpä jos sinulle tulee nainen kylään, on oltava kuukautistarpeita (siteitä ja tamponeja) vessan peilikaapissa ja roska-astia niille, kun ne poistetaan.

Kun nainen menee vessaan, sinun tulee kertoa hänelle, missä kuukautistrpeet ovat, jos et ole laittanut lappua peilikaapin oveen, missä lukee "sisältää myös kuukautistarpeita".

Jos hän kysyy, miksi sinulla on naisten kuukautistarpeita tarjolla, sano, että mm. äitisi on vielä niin nuori.

Mennäänkö naimisiin?

Vierailija
7/82 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, jos et itse käytä roskista lainkaan. Itseäni ei houkuttele ajatus, että minun hygieniajätökseni olisivat yksinään siellä, pengottavina tai sitten lopulta haisemassa.

Jos sinulla on juhlat, joissa naisvieraita, niin silloin ihan kohteliasta, eikä turhaa vaivaa sinulle.

Vierailija
8/82 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi epäselväksi mikä sun sukupuoli on?

Vierailija
9/82 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse, jos et itse käytä roskista lainkaan. Itseäni ei houkuttele ajatus, että minun hygieniajätökseni olisivat yksinään siellä, pengottavina tai sitten lopulta haisemassa.

Jos sinulla on juhlat, joissa naisvieraita, niin silloin ihan kohteliasta, eikä turhaa vaivaa sinulle.

Saattasit yllättyä miten moni mies saattaa kiihottua noiden haistelusta.

Vierailija
10/82 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Irina Tundrakin kertoillut, että kauan käytetty on kysytty tuote?

Mullakin oli mies, joka laukes vaan kun haisteli pikkareita samalla.

Vierailija
11/82 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi epäselväksi mikä sun sukupuoli on?

Sulla on kyllä ongelmia luetunymmärtämisessä.

Vierailija
12/82 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti on aivan ihana aina kun vessassa on roskis! Mulla ei kyllä menkkoja kierukan takia ole, mut joskus joudun käyttää esim pikkuhousunsuojaa ja sit mulla on toisinaan laukussa myös intiimihygieniapyyhkeitä, jos esim jään yöksi tms niin saatan pyyhkäistä sellaisella tai pestä ja pyyhkäistä kun vessa paperilla on ikävä kuivata alapää kun siitä usein irtoaa paperia.

Vierailija
13/82 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Irina Tundrakin kertoillut, että kauan käytetty on kysytty tuote?

Mullakin oli mies, joka laukes vaan kun haisteli pikkareita samalla.

Kyllä. Haistelin jo 14v kaverini isosiskon (17v) pikkuhousuja kun olin heillä kylässä. Enää näin vanhempana nämä tylsistyneet yli stimuloidut aivoni eivät saisi mitään tyydytystä, mutta silloin nuorena poikana se tuntui ihan kuin olisi impannut jotain päihdettä. Ihan kävi päässä hyrräämään.

Vierailija
14/82 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ. roskis vessassa on todella jees, oikeasti. Pieni vaiva sulle mutta iso pelastus vieraalle. Tsekkaat vaan silloin tällöin pitääkö tyhjentää niin ei ala haista. Hanki joku tosi pieni kannellinen roskis ja siihen pieniä pusseja. Voit heittää sen pussin sitten muiden roskien sisään isompaan roskapussiin aina kun tarve.

Vierailija
15/82 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja tollanen wc roskishan on kätevä ihan sulle itsellekin, sinne voi laittaa käytetyt vanupuikot yms. Ja tosiaan hygieniapyyhkeitå käyttää monet eikä niitä saa laittaa pönttöön. Tyhjät dödöt yms höylät saa heitettyä tohon wc roskikseen kanssa.

Vierailija
16/82 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aina iloinen yllätys jos vessassa on roskis. Etenkin jos on ihan vasta tutustunut ja mies asuu jossain pikkuyksiössä voi tuntua kiusalliselta kuljetella siteitä tai tamponeja jossain hihassa keittiön roskikseen, vaikka eihän siinä tietenkään pitäisi mitään hävettävää olla.

Vierailija
17/82 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomaavaista laittaa roskis vieraiden ajaksi. Kyllähän vieraiden takia laitetaan myös puhdas käsienpesupyyhe, vaikka ainakin itse kuivaan tavallisesti omat käteni samaan pyyhkeeseen jota käytän suihkun jälkeen.

Vierailija
18/82 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mukava ele. Entisessä työpaikassa kävin naapurissa vaihtamassa tamponit, kunnes älysin alkaa kantamaan koirankakkapusseja mukanani (heitin suljetussa pussissa keittiöroskiin)

Vierailija
19/82 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme uhriutumista siitä että asiakas on kysynyt oppaalta, olisiko tällä siteitä. 

Vierailija
20/82 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on kysytty palstalla ennenkin ja olin jo silloin sitä mieltä, että en aio hankkia jo valmiiksi ahtaaseen vessaani roskista pelkästään naisia varten. Itselläni ei olisi sille käyttöä. Alapeukuttakaa vapaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan