Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rauhoittavaa ennen sektiota?

jännittää
12.01.2020 |

Olen menossa synntyspelon takia parin viikon sisällä sektioon ,mutta pelkään nyt myös sitäkin. Välillä oloni on rauhallinen mutta tiedän että itse tilanteessa tulen olemaan aivan hysteerinen. Onko kukaan saanut sellaisessa tilanteessa mitään esilääkitystä ennen sektiota? Luulisi olevan aika hankala operoida paniikkikohtauksessa olevaa... Tai jos olette pelänneet ja tilanne onkin mennyt hyvin niin mikä auttoi?

Haluaisin myös huomattaa että kaikki varmasti sitä pelkäävät/jännittävät mutta minulla pelko on aika vahvaa. :) olisi kiva kuulla sellaisten kokemuksia, jotka ovat selvinneet ehjin nahoin koko hommasta, niin ei menisi tämä viimeinen rutistus raskaudesta aivan pilalle, niinkuin valitettavasti tähän asti on vähän pelon varjostamana mennyt.. :/

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon mukavista kommenteista, ehkä  nyt taas olen himpun verran rauhallisempi itse tilanteessa sitten. :) Pitää vaan pysyö positiivisenä, minullakin ehkä juuri tuo että tilanteesssa minulle selitetään ihan kaikkea muuta, voisi auttaa. Auttaa ainakin parhaiten jos olen ahdistus/paniikkikohtauksia saanut elämässäni muuten. 

Tässähän nyt on suurin ongelma se, että olen vain niin vässykkä etten siedä epämukavaa oloa. Tai siis välttelen muutenkin ahdistavia tilanteita hirveästi ja maalaan kauhukuvia aina ja on kyllä ehdottomasti yksi asia mitä sietäisi itsessään kehittää. Kaikki täällä joskus ahdistaviin tilanteisiin joutuu. :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän