Anna Puu Villa Hintikassa - mikä siinä on että vaikuttaa todella feikiltä?
Anna Puu on nykyään mukana joka ainoassa tosi-tv ym viihdeohjelmassa. Mikä siinä on ettei vaan millään herätä mun sympatioita? Suu käy ja juttua tulee mutta vaikuttaa itsekkäältä ihmiseltä.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Urasta - mistä urasta? Ilman tuotajamiestä, ura olisi jo ohi. Viime vuotinen Emma palkinto oli siitä irvokas todiste.
Varmaan lähtee taas kotiin Emma gaalasta syli täynnä näitä Annan vessaan sopivia Emma-patsaita.
Sinne kuuluvatkin kyllä!
Kuulijoiden valitsema Emma on AINOA, jota itse arvostaisin!
Anna Puu on Suomen valovoimaisin artisti.
Lopettakaa jo kiusaaminen!
Jo Idolsissa tämä nainen oli tosi ärsyttävä, en osaa sanoa miksi. Muistan kun hän kertoi, että alkaa tekemään musiikkia englanniksi. Suomeksi suostuisi laulamaan ainoastaan, jos sanoitus olisi erityisen hyvä. Niinpä vaan oli heti eka levy neidolla suomeksi, vaikka ei ne sanoitukset niin häävejä olleet. Ja englanniksi olisi ilmeisesti laulanut ihan mistä vaan.
En niin tarkasti seuraa mediaa, niin en ole huomannut että on joka tuutissa esillä. Vain elämässä oli, mutta siellä oli paljon turhempiakin.
Laulaa hän osaa hyvin ja tekee kauniita lauluja, ihan ansaitusti siitä saa huomiota. En ole kuullut että häntä erityisesti kaunottarena nostettaisiin esiin. On tavallaan nätti, toisaalta ei. Ehkä vaalea tukka jo hieman kaunistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona rääkyvät variksetkin kuulostavat paremmilta kuin tämä Puu. Eiks sen oikee sukunimi oo Puustjärvi? Miksei vaan käytä koko sukunimeään vai häpeääkö juuriaan?
Ei hänen ainakaan juuriaan tarvitse hävetä, hänellä kun on fiksut vanhemmat. Isä geologi, johtaja Outotecillä, äiti juristi, entinen Outokummun kaupunginjohtaja, nykyisin Helsingin kaupungin palveluksessa.
En ole mikään Anna Puun fani, mutta tykkäsin hänestä enemmän alkuaikoina. Oli jotenkin aidompi. Tämä nykyinen imago ja musiikki on kovin teennäistä ja kovaa. Lähinnä myötähäpeää herättää hänen avaruusteemansa 🤦🏼♀️
Jokaisella on mielipiteensä ja Annallakin faninsa. Sen kun vaan. Minä en voi sietää ihmistä joka juoruilee julkisuuteen läheistensä kaikki asiat, kehuskelee Veitolan ohjelmassa olevansa "sarjaseurustelija" eli suhteet menevät päällekkäin = pettäjä. Ja ilmoitti useassa mediassa että avioliitto lapsen isän kanssa meni pilalle lapsen takia.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on mielipiteensä ja Annallakin faninsa. Sen kun vaan. Minä en voi sietää ihmistä joka juoruilee julkisuuteen läheistensä kaikki asiat, kehuskelee Veitolan ohjelmassa olevansa "sarjaseurustelija" eli suhteet menevät päällekkäin = pettäjä. Ja ilmoitti useassa mediassa että avioliitto lapsen isän kanssa meni pilalle lapsen takia.
Alapeukuttajille tiedoksi: tämä on kyllä valitettavasti totta. Katsokaa itse Veitolan ohjelma missä Puu mukana. Ja tässä yksi monista haastatteluista jossa "minäminä mulle kaikki nyt ja heti" -tyylinen luonne tulee esille:
Jaa, mun mielestä hän oli aidon tuntuisempi tässä ohjelmassa kuin mitä oon aikaisemmin nähnyt. Oli kiva yllätyt ja oikein mukava ohjelma, vaikken mikään Hintikka-fani olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mun mielestä hän oli aidon tuntuisempi tässä ohjelmassa kuin mitä oon aikaisemmin nähnyt. Oli kiva yllätyt ja oikein mukava ohjelma, vaikken mikään Hintikka-fani olekaan.
Tuossa jaksossa sanottavaa oli vain Elina Gustafssonilla ja vähän myös Lenitalla. Puu oli täysin turha ja kommentit häneltä mitäänsanomattomia.
Hän on feikki ja epäaito. Tuli julkisuuteen jonain " herkkänä runotyttönä " koska sellaiselle oli tilausta mutta huomasin jo silloin se on kova laskelmoiva ekonomi. Idolssssa näin naamasta miten halusi sanoa helvetin idiootti mutta tajusi että pitää mielistellä. Eikö sen äiti ollut joku Outokummun? kovapalkkainen pomo ja perhe oli asunut pitkään latinalaisessa Amerikassa. Ja ulkonäköä ei ole vaan näyttää kepulaiselta emännältä Junttijärveltä
En pidä Anna Puusta. Harvinaisen itsekäs ihminen, satuttaa läheisiään eikä ole siitä edes pahoillaan. Pettäjiä en arvosta. Eikä hänen musiikkinsa (Immosen tekemää) ole niin loistavaa että saisi kaiken tämän sillä anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona rääkyvät variksetkin kuulostavat paremmilta kuin tämä Puu. Eiks sen oikee sukunimi oo Puustjärvi? Miksei vaan käytä koko sukunimeään vai häpeääkö juuriaan?
Taiteilijanimi. Virallisesti on Puustjärvi.
Vierailija kirjoitti:
Hintikki kiitti vieraita, että kiitos kun tulitte. Anna Puu vastasi, että ole hyvä. Muut vieraat toki osasivat itsekin kiittää.
En nyt, anteeksi vain, oikein ymmärrä. Eikö tuo ole ihan hyvien tapojen mukaista sanoa "ole hyvä"? Itse olisin kyllä vastannut siihen vielä, että "kiitos kutsusta" tms. Sitäkö tarkoitit?
Kuka viitsii laukoa tällaisia kommentteja julkisuuteen lööppeihin? Tämä Puu taitaa olla niin riippuvainen julkisuudesta että roikkuu siellä väkisin, sanoo mitä vaan kunhan pääsee esille.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e5cfb50-8554-4c34-a1a5-16afe9…
Koska hän on täysin tavis, ei mitään mielenkiintoista tuossa persoonassa.
No siis sen pelkän mainoksen perusteella sanoisin, että ihan siksi koska se on epäaito. Se ihmeellisen lapsellisella ja superteennäisellä äänellä kiekaistu "ole hyvä" kertoo ihmisen aitoudesta ihan kaiken. Ei kukaan puhu noin.
Samaa mieltä ap:n kanssa. Anna Puussa on jotain omituisen feikkiä. Ei pisaraakaan aitoutta.
Kun tuntee Immosen ja on hyvissä väleissä, voi saada biisejä radiosoittoon. Oletteko ikinä ihmetelleet, miksi radio suomipop tai iskelmä soittavat vain samojen artistien musaa. Tykittivät viime keväänä Anna Puuta, mutta nyt on ollut onneksi hiljaisempaa. Kuuntelen Aaltoa, koska sieltä tulee vähiten Puuta.
Onko tämä se ura, josta Anna Puu puhuu? Radioiden soittolistat ja mainoskanavien hölynpölyohjelmat, joita yksi-kaksi levy-yhtiötä pyörittää? Onko tämä levy-yhtiöiden pakkopulla se ura, josta Anna Puu puhuu?
Miksi Anna Puu on ”valittu”, kun Suomessa on paljon lahjakkaita naislaulajia, joita ei koskaan kuule radiossa?