Onko ABC:n ruokaravintola hyvä treffipaikka?
Olisitko nainen tyytyväinen jos veisin sinut treffeille tämmöseen mestaan treffeille?
Kommentit (41)
Kyllä. Kunhan paikalle tullaan vanhalla Toyota Corollalla, ravintolassa syödään pippuripihvi ranskiksilla ja juomaksi maitoa.
Voisi olla, jos sattuisi silmäruuaksi samaan aikaan iso läjä komeita poliiseja.
Tottakai on, jos yleensä syöt/vietät aikaa ABC:llä. Miksi silloin edes haluaisit naisen, jolle se ei kelpaa treffipaikaksi?
Ihan oikeasti, miehet: Älkää yrittäkö miellyttää mahdollisimman monia naisia, koska silloin te ette miellytä ketään. Jos olette ABC-miehiä, niin silloin kannattaa etsiä ABC-naista. Ja sama pätee lukemattomiin muihin asioihin.
Kyllä mulle kelpais. Mies on tärkeä, paikka ei.
Ei. Olen ollut ekoilla treffeillä vähän saman oloisessa paikassa ja siitä jäi kyllä se vaikutelma että toinen ei juurikaan välittänyt panostaa tapaamiseen.
M35
Tamperelaisille fiinein paikka, mitä voi olla.
Kyllä se musta olis ihan ok. Lähellä ja ei täällä korvessa muutakaan ole. Sama se missä sen kahvin juon, treffeillähän se seura on pääasia, ei puitteet.
Erottuu ainakin pintaliitokermaperseet heti kättelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt hesalainen hillitä kauteuttasi
No siis olen itse niitä jotka viihtyvät myös kalliissa ravintoloissa, mutta ainakin omat jalat ovat niin maassa ettei minua haittaisi treffit vaikka sitten ABC:llä. Tärkeämpää on seura, ja että toinen on kuitenkin halukas tapaamaan, ajatus on mielestäni tärkeämpi.
Sama kai se missä sen sumpin käy siemasemassa. Ei se lopputulos siitä miksikään muutu.
Jos olisin helkkarin rikas, niin kokeilisin tuota taktiikkaa ensin millä sais pudotettua mahdolliset nirppikset ja gold diggerit heti alkuunsa. Sitten sen jälkeen vois käydä vaikka niissä hienommissa paikoissa jos mieli tekee.
ABC :llä on itse asiassa ihan maittava lounaspöytä ollut sen jälkeen kun entinen OZ-ravintolan gourmet-kokki otti ABC-ketjun ruokapuolen hallintaansa. Ei se kovin romanttinen paikka varmaan muuten ole, mutta miksei tunnusteleviin tapaamisiin soveltuva siinä missä joku muukin julkinen paikka, jos kyseessä siis jotkut ensi treffit.
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä vain pintaliitokermaperseet käyvät syömässä ihan kunnon ravintoloissa? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä murre tuo kauteuttasi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä vain pintaliitokermaperseet käyvät syömässä ihan kunnon ravintoloissa? Ok.
Kunnon ravintoloissa? Mitäs vikaa ABC:n ruuassa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen Lokomon hitsareille.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin helkkarin rikas, niin kokeilisin tuota taktiikkaa ensin millä sais pudotettua mahdolliset nirppikset ja gold diggerit heti alkuunsa. Sitten sen jälkeen vois käydä vaikka niissä hienommissa paikoissa jos mieli tekee.
Nyt joudut käyttämään, kun et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon ravintoloissa? Mitäs vikaa ABC:n ruuassa on?
No jos et ymmärrä mistä johtuu abc:n ja kunnon ravintolan hintaero annoksissa, niin en kyllä sitä tässä ala sulle avaamaankaan.
Ei ole.