Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus

Tyttö 13
11.01.2020 |

Oon siis 13 vuotias tyttö ja oon ihastunu yhteen meijän luokan poikaan. Oon ollu jo ihastunut siihe ainakin 2 kuukautta ja halusin kysyy ihmisten mielipidettä siihen että tykkääkö se teidän mielestä musta myös. Eli oon huomannu et se tuijottaa mua tosi usein tunneilla (mun kaverit on huomannu saman) sitte mä yleensä käännän mun pään vaa nopee pois. Se nauraa aika usein mun jutuille ja on munkaa samaa mieltä asioista sitte myös jos se puhuu luokassa jollekki sen kaverille nii se kattoo mua ja hymyilee. Sitte se on enkun tunneilla mun pari tai niiku istuu mun vieressä nii se juttelee aina mulle ja yrittää aina naurattaa mua jne. Oon huomannu että se myös kuuntelee aika paljon mun ja mun kavereitten juttuja koska viimeeksi se liitty siihe keskusteluu 😂❤️ Ja ku mulla oli kerran purkkaa nii se tuli ottaa sillee ns.takaapäin ja se osu mun perseesee ”sillee” . Tää on viimeisin juttu joka tapahtu noin pari pv sitte ku saatii kokeet ja yks meijän luokan poika kysy multa että ” paljon sait” ja alettii juttelee nii mun ihastus tuli siihe heti sillee ja alko juttelee

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Kysy vaan rohkeasti.

Vierailija
2/2 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ku ajattelen kokoajan sitä että mitä sitte jos kerron sille ja se ei ookkaa samaa mieltä ja sitte en ainakaa voi mennä ees kouluu😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi