Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tajunnut olevani prismasinkku

Vierailija
11.01.2020 |

Täällä on aika ajoin puhetta prismaperheestä, mutta minä olen tajunnut olevani prismasinkku. Elämäni perustuu kodin, työpaikan ja Prisman väliseen pyhään kolminaisuuteen. Viikkoni kohokohta on jokalauantainen ostosreissu Prismaan, josta ostan koko viikon ruoat kerralla. Minulla on tuulipuku ja talvella toppapuku. Työpaikan ja Prisman lisäksi en liiku juuri missään muualla. Onko muita prismasinkkuja?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Olen käynyt kerran Prismassa.

Haimme jotain pikkupurtavaa ja Prisma sattui olemaan matkan varrella.

En silti laske itseäni prismasinkuksi.

ps. Tuulipuku on lenkkiasuste jota en käyttäisi muuten kaupungilla asioidessa. Toppapuku taas sopii lähinnä lapsille.

Muistan yhäkin kun s24 puolella haukuit yhden keskustelijoista maan rakoon tarralenkkarien käyttämisestä, ja hän rekkasi nimimerkikseen Tarralenkkari666 :D

Se oli kylläkin rakentavaa kritiikkiä siitä että tarris käytti lasten kenkiä aikuisille naisille sopivien vaihtoehtojen kuten korkkarien sijaan.

121212:lla ei ole siis omaa elämää ollenkaan, kun päivystää kahdella palstalla antamassa pelkästään myötähäpeää tai naurua herättäviä neuvoja.

121212 siirtyi tänne kun jäi FWB-touhuistaan kiinni ja menetti uskottavuutensa k.iltimiesten puolustajana.

Vierailija
22/22 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös, tosin kuten sinkulle sopii, kerään ostokseni siihen pienempään koriin ja yksin en jaksa kantaa kuin puolen viikon ostokset kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla