Olen tajunnut olevani prismasinkku
Täällä on aika ajoin puhetta prismaperheestä, mutta minä olen tajunnut olevani prismasinkku. Elämäni perustuu kodin, työpaikan ja Prisman väliseen pyhään kolminaisuuteen. Viikkoni kohokohta on jokalauantainen ostosreissu Prismaan, josta ostan koko viikon ruoat kerralla. Minulla on tuulipuku ja talvella toppapuku. Työpaikan ja Prisman lisäksi en liiku juuri missään muualla. Onko muita prismasinkkuja?
Kommentit (22)
Jep, mutta tykkään katsella misuja Prismoissa kuten muissakin kaupoissa, joten en todellakaan osta viikon ruokia kerralla vaan käyn päivittäin kaupoissa. Siihen ohjaa myös se, että jääkaappini on niin pieni.
Täällä myös! Ja nautin Prisma-sinkun elämästäni. Olen 45 v nainen, jota ei nuorenakaan menemiset kiinnostaneet.
Olen käynyt kerran Prismassa.
Haimme jotain pikkupurtavaa ja Prisma sattui olemaan matkan varrella.
En silti laske itseäni prismasinkuksi.
ps. Tuulipuku on lenkkiasuste jota en käyttäisi muuten kaupungilla asioidessa. Toppapuku taas sopii lähinnä lapsille.
lidlsinkku, välillä petän cittarissa ja prismassa.
Säälittävää väkeä. Turhia ihmisiä vailla funktiota.
121212 kirjoitti:
ps. Tuulipuku on lenkkiasuste jota en käyttäisi muuten kaupungilla asioidessa. Toppapuku taas sopii lähinnä lapsille.
Muistan yhäkin kun s24 puolella haukuit yhden keskustelijoista maan rakoon tarralenkkarien käyttämisestä, ja hän rekkasi nimimerkikseen Tarralenkkari666 :D
No ilmankos emme ole tavanneet.
t. Salesinkku
Inhoan hehtaarimarketteja. Haen hätäpurtavat Alepasta nurkan takaa ja syön lounasravintoloissa. Olen alepasinkku, koska minua eivät hinnat kiinnosta (onneksi on hyvä palkka) enkä pidä ruoanlaitosta.
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Muistan yhäkin kun s24 puolella haukuit yhden keskustelijoista maan rakoon tarralenkkarien käyttämisestä, ja hän rekkasi nimimerkikseen Tarralenkkari666 :D
Se oli kylläkin rakentavaa kritiikkiä siitä että tarris käytti lasten kenkiä aikuisille naisille sopivien vaihtoehtojen kuten korkkarien sijaan.
Mä olen cittarisinkku. Siellä on vihreitä sinkkukorejakin, joilla voisin viestittää pariutumattomuuttani muille asiakkaille. Mutta enpä kehtaa. Käytän mustia (ennen sinisiä) ostskoreja kuten muutkin. Perheelliset tietysti ottavat ne syvät vankkurit.
Vakikumppanini on tuttu ja turvallinen lähikauppa, vaihtelua elämään tuo jännis-Lidl. Se on vähän ennalta-arvaamattomampi ja vaikeammin saavutettava. Piipahdan pikaisilla vain viikolla ja vietän viikonloput yksikseni.
Mä oon Cittarisinkku.
Kerran erehdyin vahingossa ottamaan sen sinkkukorin ja ihan pokkana kävelin siellä ja vasta kassalla tajusin, hieman hävetti. 😂
Olen Salesinkku. Siellä ei tapaa naisia, jos ei kassatyttöä lasketa. Mutta sitä ei voi yrittääkään iskeä, koska pakkien jälkeen musta tulis Kmarketsinkku, mikä ei nappaa.
Mäkin olen liiterisinkku. Käytän kyllä nykyään ostoskärryjä, koska ei mun viikon ruokaostokset mahdu mihinkään koriin. Ennen käytin niitä isompia koreja, mutta kori oli maitohyllylle tultaessa jo niin täynnä että piti oikein pyllistellä saadakseen maidot kopan pohjalle. Pyllistelykään ei tuottanut onnea pariutumisessa, joten siirryin kärryihin :D
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Se oli kylläkin rakentavaa kritiikkiä siitä että tarris käytti lasten kenkiä aikuisille naisille sopivien vaihtoehtojen kuten korkkarien sijaan.
121212:lla ei ole siis omaa elämää ollenkaan, kun päivystää kahdella palstalla antamassa pelkästään myötähäpeää tai naurua herättäviä neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin, mutta minusta tuli perheellinen. Lapset toivat aktiivisemman arjen. Nyt käyn liikuntapaikoissa, leffassa, museoissa, tapahtumissa, lomilla yms. Perheestä saan monesti seuraa.
Miksi aktiivisuuteen vaaditaan perhe?
Itse olen perheellinen ja aivan äärettömän aktiivinen, mutta sellainen olin jo ennen perhettäkin.
Minäkin olin, mutta minusta tuli perheellinen. Lapset toivat aktiivisemman arjen. Nyt käyn liikuntapaikoissa, leffassa, museoissa, tapahtumissa, lomilla yms. Perheestä saan monesti seuraa.