Deitti kurvasi pihaan Skodalla!
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä pikkusieluja, jotka vääntävät treffiarjestani vitsiä.
Hieman kun asettaa rimaa elämänkoulun yläpuolelle, niin ei tarvi mennä Skodalla.
Tinderissä olen koska sopivaa ei ole vielä tullut vastaan. Olenhan vasta 35v niin ei tässä kiirettä ole. Myös DI Mercedeksellä saattaa tulevaisuudessa kelvata, jos lääkärien taso on näin alhainen kun se näyttää olevan.
-Tindernainen, se oikea
Så olet niin oikeassa. Älä loukkaannu noiden vanhapiikojen joille kelpaa skoda kun parempaa eivät saa ilkeilystä. Itse ajan Audilla ja säästän kovasti että saisin oikean premium auton. Sitten kehtaan pyytää tasokkaita naisia treffeille vasta. Nyt joudun tyytymään vielä lähiön yh-mammoihin.
T:insinööri (yamk tutkinto kesken)
Eikö insinöörit osaa siirtyä toiselle puolen? Virossa ja Venäjältä löytyy heti silmiähiveleviä kaunottaria. Ai mutta, nehän ei käykään vaikka olisivat itsekin yhtä oppineita mitä sinä.
Käyväthän he, mutta en ole innokas käymään tuontimorsiammeen liittyvää byrokratiaa läpi. Suomessa kyllä riittää tasokkaita leidejä, kunhan saa oman julkisivunsa oikealle tasolle.
T:insinööri
Eihän EU:n alueella tarvitse (juurikaan) mitään byrokratiaa. Pointti oli varmaankin siinä ettei nytkään tarvitse tyytyä, mutta tee miten haluat. Muuten, miksi et jo nyt saa noita tasokkaampia suomileidejä? Useinhan insinööri opiskelijatkin ovat haluttuja.
Niinkuin sanoin, oma tasoni ei vielä riitä. Täytyy kerätä omaisuutta ja hankkia juuri esim. se oikea premium auto. Olen kyllä kokeillut onneani, mutta olen saanut kohteliaat pakit jokaiselta tasokkaita naiselta. Kyllä kunnon nainen ymmärtää varallisuuden ja koulutuksen päälle. Ei tällainen Audilla ajava insinööri vielä mitään kunnollista saa.
Eihän EU:n alueella tarvitse (juurikaan) mitään byrokratiaa. Pointti oli varmaankin siinä ettei nytkään tarvitse tyytyä, mutta tee miten haluat. Muuten, miksi et jo nyt saa noita tasokkaampia suomileidejä? Useinhan insinööri opiskelijatkin ovat haluttuja.