Deitti kurvasi pihaan Skodalla!
Kommentit (64)
Luulin että deitttailet ihmistä, etkä autoa
Vierailija kirjoitti:
Mun Tinder deitit tulevat yleensä Teslalla tai Jaguaarilla.
Skodalla jos tulisi, tilin saldo ja lääkiksen todistus pitäisi siinä tapauksessa esittää ennenkuin ilta voisi alkaa.
-Tindernainen
En yhtään ihmettele, miksi olet tindernainen, etkä vakisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Skodalla jos tulisi, tilin saldo ja lääkiksen todistus pitäisi siinä tapauksessa esittää ennenkuin ilta voisi alkaa.
-Tindernainen
Siis asiakkaasi tulevat Jaguarilla tai Teslalla. Siksikin tilin saldo on oleellinen. Ja kai lääkärintodistuskin, jos palveluihisi kuuluu paljaalla ajaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää. mene työntämään se aamulla käyntiin.
Minun poikaystävälläni oli Skoda ja hän jätti sen aina muutaman sadan metrin päähän asunnostani. Kysyin, miksi. Hän sanoi, että siellä on mahdollista saada mäkilähtö, se kun ei lähde käyntiin virta-avaimesta. Sovimme, että jos siellä ei ole tilaa, minä tulen auttamaan työntämisessä, että se saadaan käyntiin. Tosin joskus ajattelin, että jos se ei lähde käyntiin, hän viipyisi luonani yhden yön lisää.
Kerran se Skoda ei sitten lähtenyt käyntiin ollenkaan ja se hinattiin Tammisaaren kaatopaikan portin ulkopuolelle, rekisterikilvet poistettuna ja valmistusnumero mahdollisimman hyvin pois hakattuna. Ei ole perästä mitään kuulunut.
Hän ei aja enää Skodalla, vaan Volvolla. Eikä ole tarvinnut mäkilähtöä eikä työntöapua.
Niin että vaihtoi sitten Euroopan vähävikaisimmasta kinukkiin. Onnea ja menestystä tuleville mäkistarteille. Toivottavasti poikkiksellasi on kaapelit, työkalupakki ja hinausköysi matkassa. Niille nimittäin on tulevaisuudessa todellakin tarvetta.
Volvo on kiinalaisten OMISTAMA, ei valmistama. Geely ei valmista Volvon osia päinvastoin. Kuten ennenkin, Volvot valmistetaan Ruotsissa, Belgiassa, ja nykyään myös USA:ssa (s60). Volvo valmistaa Geelyn muille merkeille osia, koska heiltä löytyy osaamista.
Samalla tavalla Land Rover on ihan yhtä brittiläinen kuin ennenkin, vaikka onkin intilaisten omistama.
Mikä vika Skodassa? Kaveri on erittäin hyvätuloinen, mutta tyytyväisenä ajelee Skodalla.
Jos arveluttaa, että Skoda on sinulle liian hieno auto ja et tiedä, miten Skodassa käyttäydytään, voi sanoa, että se on ihan tavallinen auto, ei vaadi mitään erityistä käyttäytymistä.
Vierailija kirjoitti:
-Tindernainen
Todellisuudessa Dacialla tai Fiatilla tai Mersulla mallia -83, voi joillakin vanhemmalla olla vielä Ladakin, on joku tullut mopollakin. Todellisuudessa saldo pitää olla sellainen, että voi tarjota nakkarilla makkaraperunat ja lähipubissa oluet tai sidukat jos jos haluan jotain hienompaa. Lääkistodistuskin on lääkärintodistus, että on itsensä holhooja.
-Tindernainen
Skoda oli ennen halveksittu auto:
"Skooda - neljä pyörää ja loota. Helppo purkaa ja koota".
Vierailija kirjoitti:
-Tindernainen
Deitti sanoo autonsa olevan Teslan tai Jaguaarin, niin se on. Ikävä vain, että se on juuri nyt huollosssa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän mikä vuosimalli...joku 105/120 A-sarja ei säväyttäisi...
Entä lahna?
Voi teitä pikkusieluja, jotka vääntävät treffiarjestani vitsiä.
Hieman kun asettaa rimaa elämänkoulun yläpuolelle, niin ei tarvi mennä Skodalla.
Tinderissä olen koska sopivaa ei ole vielä tullut vastaan. Olenhan vasta 35v niin ei tässä kiirettä ole. Myös DI Mercedeksellä saattaa tulevaisuudessa kelvata, jos lääkärien taso on näin alhainen kun se näyttää olevan.
-Tindernainen, se oikea
Vierailija kirjoitti:
Hieman kun asettaa rimaa elämänkoulun yläpuolelle, niin ei tarvi mennä Skodalla.
Tinderissä olen koska sopivaa ei ole vielä tullut vastaan. Olenhan vasta 35v niin ei tässä kiirettä ole. Myös DI Mercedeksellä saattaa tulevaisuudessa kelvata, jos lääkärien taso on näin alhainen kun se näyttää olevan.
-Tindernainen, se oikea
Så olet niin oikeassa. Älä loukkaannu noiden vanhapiikojen joille kelpaa skoda kun parempaa eivät saa ilkeilystä. Itse ajan Audilla ja säästän kovasti että saisin oikean premium auton. Sitten kehtaan pyytää tasokkaita naisia treffeille vasta. Nyt joudun tyytymään vielä lähiön yh-mammoihin.
T:insinööri (yamk tutkinto kesken)
Paljon pahempi jos kurvaisi jollain Mersulla tai Audilla, en ilkeäisi olla kyydissä, olisi niin noloa 😰.
Voi ap, joko tämä on vitsi tai olet wt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Tindernainen, se oikea
Så olet niin oikeassa. Älä loukkaannu noiden vanhapiikojen joille kelpaa skoda kun parempaa eivät saa ilkeilystä. Itse ajan Audilla ja säästän kovasti että saisin oikean premium auton. Sitten kehtaan pyytää tasokkaita naisia treffeille vasta. Nyt joudun tyytymään vielä lähiön yh-mammoihin.
Eikö insinöörit osaa siirtyä toiselle puolen? Virossa ja Venäjältä löytyy heti silmiähiveleviä kaunottaria. Ai mutta, nehän ei käykään vaikka olisivat itsekin yhtä oppineita mitä sinä.
Skoda itäautona yhtä nolo kuin Lada. Vähän sama kuin BMW ostaisi Ladan ja möisi niitä ale-hintaan vanhentuneella BMW-tekniikalla (Kuten Skodia myydään ale-hintaan vanhentuneella Audi/VW tekniikalla).
Itäautomaineen lisäksi häiritsee että mies haluaisi VWn/Audin, mutta joutuu tyytymään köyhälistön versioon. Skodassahan ei ole mitään mitä ei VWstä/Audista löydy, ainoastaan vähän halvempi, muovisempi ja vanhentuneempi.
Vierailija kirjoitti:
Hyppäät sinne Skodaan kyytiin! Skodaa hankkii nykyään uutena myös korkeastikoulutetut ja hyvin toimeentulevat tyypit. Esim Diplomi-insinööreillä aika yleinen auto.
Johtuen siitä, että heillä kuuluu palkkaan autoetu ja järkevällä/kohtuullisella verotusarvolla Skoda on varteenotettavin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Tindernainen, se oikea
Eikö insinöörit osaa siirtyä toiselle puolen? Virossa ja Venäjältä löytyy heti silmiähiveleviä kaunottaria. Ai mutta, nehän ei käykään vaikka olisivat itsekin yhtä oppineita mitä sinä.
Käyväthän he, mutta en ole innokas käymään tuontimorsiammeen liittyvää byrokratiaa läpi. Suomessa kyllä riittää tasokkaita leidejä, kunhan saa oman julkisivunsa oikealle tasolle.
T:insinööri
No älä nyt hätiköi vaan tutustu että minkälainen ihminen muuten on. Yritä saada selväksi että miksi se ajaa skodalla, onko siihen joku erityinen syy esim. rahapula tai sairaustapaus. Ei kirjaakaan saa tuomita kansien perusteella.
Täytyy myöntää ettei tuo mikään hyvä alku deiteille ole. Katso myös peiliin ja mieti onko itsessäsi jotain syytä siihen että deitillä on skdoka? Menestys on sitä että ei tarvitse olla tyhmien (tai köyhien) ihmisten parissa.