Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea ummetus, kokemuksia?

Vierailija
11.01.2020 |

Viimeksi noin 9 päivää sitten vatsa toiminut kunnolla.

Mikä teillä auttoi?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munat banaani juusto pois heti ne kovettaa ja jotkut jauhot . Pitsa pohjat pois . Päälliset voi syödä mutta juusto kovettaa. Pestokastike tai lusikallinen oliiviöljyä auttaa sekä pilttiluumu sose . Muutama päivä syömättä ja vettä . Jotkut makkararasvat kovettaa . Appelsiinin syöminen hedelmäliha auttaa . Kananmuna kovettaa niin hirveästi . Parasta purra omenaa ja näkkäriä ennemmin .

Vierailija
62/76 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli järjetön ummetus, kun oksennustaudin jälkeen elimistö meni jotenkin jumiin eikä k*kka tullut ulos. Viidentenä päivänä oli niin kurja olo, että menin lääkäriin. Sain ummetuslääkettä (nimeltä toilax). Ei auttanut ekana päivänä, ja aloin jo panikoida, mutta toisena päivänä sitten jo auttoi. Lääkäri kirjoitti vielä peräruiskeen reseptin myös, että olisin voinut hakea, jos tabletti ei riitä. Onneksi riitti. Ihan kamala kokemus. Olin 45 eikä koskaan aikaisemmin ollut ummetusta kokenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole viimeisen vuoden aikana, ihme kyllä. Apteekin lääkkeet alkavat olla vanhentuneita. Oikeasti tätä hoitoa kannattaa kokeilla, jos tätä nyt hoidoksi voi sanoa.Helpotukseksi kylläkin.

Vierailija
64/76 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto ja banaani pois kokonaan ruokavaliosta, kuten tuossa aiemmin joku kirjoitti.Itsellä mutkainen suolisto ja ummetus vaivaa jos ruokavaliosta yhtään lipsuu.Visiblinia otan säännöllisesti ja tilkka lisäksi.Liikunta on tärkein, jos yhtään jaa väliin niin vatsa ei toimi.Harrastan monipuolisesti liikuntaa enkä vatsan toiminnan vuoksi voi sitä vähentää, heti alkaa vatsantoimintaongelmat.

Ap:lle nyt suosittlet että menet lenkille, siis ihan juokset, koska silloin tulee rynkytystä vatsaan ja se auttaa.Pelkkä kävely ei. Iin auta.Ota paperia mukaan, koska kiire voi tulla puskan kesken lenkin.Kokemusta on.

Vierailija
65/76 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolihan on kuin haitarin palkeet, kun istut pöntöllä taivuta vartaloa sivusuunnassa puolelta toiselle,liike voimistaa suolen toimintaa. Normaalisti suoli toimii tahdosta riippumatta, kuivassa ulosteessa apu on tarpeen.Nähtävästi taivutusliike tekee sen. Kannattaa  jättää ponnistelut ja pinnistelyt pois, säästyy pukamilta.  Kannattaa kokeilla,vaikka tämä vaikuttasi huu haalta. Tämä nimittäin toimii.

Vierailija
66/76 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 ml risiiniöljyä, n.neljän tunnin päästä uloste tulee. Tarvittaessa 5- 10ml risiiniöljyä, vettä ja liikuntaa. Muutama vuosi sitten pukamat leikattu, nyt ei voi pinnistää.

Vierailija
67/76 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on mennyt ilman apteekin litkuja,EI UMMETA.  Muutan alun nimimerkin HALVAKSI HELPOTUKSEKSI   Tämä ei ole edelleenkään vitsi.

Vierailija
68/76 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pegorion pitäisi auttaa,jos ei niin sitten Laxoberon.

Vierailija
69/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmenten ongelmalle löytyi tänä syksynä ratkaisu. Viisi mitallista Visibliniä iltaisin ja vatsa toimii vihdoinkin normaalisti. Hetken kesti löytää sopiva annostus, mutta on valtava helpotus kun löytyi.

Visibliniin on mahdollista saada myös kelakorvaus jos ongelma on krooninen. Minulla ei ole todettu suolistosairautta, vain jatkuva ummetus.

Vierailija
70/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee vissiin omenoita popsiessa tosi kovalle maha. Uloste tulee tunnin huhkimisen jälkeen järkyttävänä pötkönä ja ranteen vahvuisena.

Vierailija
71/76 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitin avokadoöljyä jogurttiin kahtena aamuna, kolmantena vatsa toimi x 4.

Vierailija
72/76 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laxoberonia illalla. Aamulla lactulos ja 2-4 pussia pegorionia. Laxoja lisää kunnes vatsa alkaa toimia. Tyhjennä mahaa pari päivää ja sitten siirry ylläpitoon. Hae oikea pegorionannos itsellesi, avusta lactulosilla ja laxoilla tarvittaessa.

Vierailija
73/76 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihmiset ilkeitä kommenttia tälläisen kiusallinen vaiva miten kehtaavat kiitos asiallisista neuvoista .ilkeilijät nälvijät pois

Vierailija
74/76 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Microlaxia kannattaa hakea apteekista. Oli muuten myös joku juotava suola-vesiseos (Googlaa), mikä auttaa ummetukseen. Olen sitä kokeillut ja toimi.

Microlax ei auta kunnon ummetuksesta yhtään. Mitätön aine.

Vierailija
75/76 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo ihan tavallista kiitos kun elän kilpparin kanssa joka EI toimi.

Mulla tuo ummetus ihan kroonista ja vältän  kaikkia vatsalääkkeitä viimeiseen asti.

Olen pärjännyt magnesiumilla aika hyvin, se laittaa vauhtia suolistoon ja ylimääräinen magnesium tulee normaalisti ulos 

Tsemppiä 🍀

Vierailija
76/76 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Microlaxia kannattaa hakea apteekista. Oli muuten myös joku juotava suola-vesiseos (Googlaa), mikä auttaa ummetukseen. Olen sitä kokeillut ja toimi.

Microlax ei auta kunnon ummetuksesta yhtään. Mitätön aine.

Ei niin! Totta toriset! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi