Olisipa ihanaa löytää hyvä mies joka ei huuda, rettelöi ja ole väkivaltainen
Olen loppu lapsellisiin höyrypäihin, joten viimeinen toiveeni hyvän miehen löytymisestä.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon just sellainen mies. Ihan hiljaista on naisrintamalla.
Huutamisen, rettelöinnin ja väkivallan sijaan käyttäydyt kuin herrasmies ja olet naista kohtaan lempeä ja rakastava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalta kysyisin, että haluaisitko kuitenkin, että miehessäsi on edes hitusen särmää, vai ihanko oikeasti haluaisit itsellesi kiltin puudelin?
Mitä tarkoitat särmällä?
Kai sin nyt tiedät, mitä särmä tarkoittaa?
Luulen tietäväni, mutta sinulle se voi merkitä aivan muuta. Mitä tarkoitat särmällä? Jos tarkoitat karheutta, nopeutta, äijämäisyyttä ym niin ei uppoa.
Täällähän minä. En myöskään juo tai tupakoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baaristako meinasit löytää? Nosta tasoa. Kunnon nainen ei pyöri baareissa.
Missäs kunnon naiset sitten ovat? Olen minäkin ollut ystävien kanssa joskus baarissa, eli minutkin olisi voinut joskus spotata baarista ja katson olevani todellakin kunnon nainen.
Mitä nämä kunnon naiset ovat?
Ovat tosi kovakuntoisia? Missä lajissa?
Vierailija kirjoitti:
ainahan kumppanit on toistensa kaltaisia. ei se sen kummempaa ole.
eli aloittaja.......
Väitätkö että olen samanlainen laitapuolenkulkija? En ole...
Vierailija kirjoitti:
Miksi koet pakonomaista tarvetta löytää joku, jonka kanssa pariutua? Onko se edes oma valintasi, vai hormoonien ja geenien sanelema päätös?
Siinäpä vasta suoran aggressiivinen viesti huh huh... Ihan puhtaasta omasta tahdosta haluan löytää hyvän miehen vai etkö ole koskaan kuullut halusta rakastaa ja tulla rakastetuksi.
Profiileista näkee miesten juontitavat ja tupakointi. Korkeasti koulutettuja: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=c900732e30c390ced3b677e…
Ja sitten valitat kun on ihan tylsä hissukka.
täällä on sellainen, tosin en pysty tarjoamaan sitten mitään luksusta.
Mies 45 & ansiosidonnainen
ainahan kumppanit on toistensa kaltaisia. ei se sen kummempaa ole.
eli aloittaja.......